91. forduló, 93. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 30. 12h:19'
EZ A 276. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
277. játékheted kezdete: aug. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,39] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+3 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kardszárnyú pocok nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok nyakát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 255.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

hu 225 hulladék: 225
Hulladékgyűjtés törölve: orgyilkos tőr. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 242.]

m 4 mozogsz délre
[130,40] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 5 életpontot sebeztél. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 230.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 222.]

m 4 mozogsz délre
[130,41] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy troll ritualista lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Észreveszel egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 210.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 202.]

m 3 mozogsz délkeletre
[131,42] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a trappoló dinymák bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Wassermann Bobó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 190.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[131,43] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy vörös rakolits. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits kitines vázát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ki-Nyú Vacc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Találsz egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Daleron Kawer. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vörös rakolits nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits bal oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vörös rakolits testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Ráismersz a lényre. Egy bunthar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar jobb hátsó lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a bunthar testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. Elhajítod a vacak varkaudar bajnok trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bunthar trófeát. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 146.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+20 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 126.]

m 4 mozogsz délre
[133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy troll ritualista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a troll ritualista testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-15 életpont)! A troll ritualista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 114.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [20 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[134,45] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Wassermann Bobó lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,45] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nano Pallanthoff formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 70.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 17.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 15, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 16 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 26 (29) Menekülés: 35 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 18 Életpont: 253/228 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 95/20 Pénz: 0 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 30/2 Pszi pont: 63/0 EFejl: 10
Eddig összesen 645 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 897 TP-t kaptál. Jelenleg 214 810 TP-d van. A következő szinthez még 45 190 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, varkaudar behemót, bunthar. A 82. fordulódban 1797 arany került a bankszámládra. 1832 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 24/24 (+12%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 2/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); dárda (#10) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
135,45 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/66 2. nyomkövetés: 16/22 (+57%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 11/45 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 32/24 (+19%) 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 1/88
10. szörnyidomítás: 3/82 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 10/21
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 12/11 (+37%) 18. pszi: 12/46 (+13%)
19. zárnyitás: 7/85 20. vadászat: 5/23 (+25%) 21. bányászat: 5/71 (+36%)
22. testépítés: 7/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), kobudera (#8)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 70 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bőr (#733) 2 gromak bőr (#268) 1 ilkin érc (#232)
1 kék orchidea (#68) 5 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85)
2 rakolits por (#669) 6 tinta (#101) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134 135 136
38
39
40
41
42
43
44
45
46
(130,39) kardszárnyú pocok (#152)
(130,40) tüskés harci gromak (#156), oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534)
(130,41) troll ritualista (#365), sziklafészek (#167), törpe bánya (#435)
(131,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 33. jellempróba
(131,43) vörös rakolits (#356), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720)
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)
(133,44) buntharok (#396), szopógödör (#177), művészi porolit (#720)
(133,45) oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), tüskés harci gromakok (#156), troll ritualista (#365)
(134,45) művészi porolit (#720)
(135,45) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587)

Üzenet küldése a karakternek