Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 15. 15h:05' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
kf 1739 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
hu 247 193 99 | hulladék: 247 193 99 |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,103] Kisebb hegyek emelkednek itt.
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
ftv 50 7126 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 7126. szörnyet |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
vi 0 0 30 | viselkedésed: 30 |
lm 5 | mozogsz 5 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a Rodrig nyakát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. A becsapódástól 11 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a Rodrig testét. Kritikus ütés! (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a Rodrig testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a Rodrig fegyverével. (4 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a Rodrig bal lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a Rodrig jobb vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A Rodrig végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 281, gyógyulás: 0, összesen: -281 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[107,102] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb vállát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar bal karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az ember testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ember fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod az ember jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vashegyű lándzsával az ember jól megszurkálja a bal karodat. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel az ember gyengén megszurkálja a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [107,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát.
(Továbbmész...) [107,100] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye?
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [106,98] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett szutykos remák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák egyik csápját. Kritikus ütés! (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,97] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Találsz egy mákrózsa bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gonyolék lábát masszírozza. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 49 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a szutykos remák fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
* 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 55 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 27 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért |
Erő: | 11 (14) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/22 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 267/138 | Jellem: | jó (207) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 367/114 | Pénz: | 10052 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 38/4 | Pszi pont: | 40/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 22/81 (+13%) | lőfegyverek: | *21/100 (+2%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/99 | 2. nyomkövetés: | 19/2 (+43%) | 3. mászás: | 1/45 |
4. csapdakészítés: | 8/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 11/5 (+19%) | 9. szörnyidomítás: | 5/29 |
10. teológia: | 5/98 (+9%) | 11. taumaturgia: | 12/89 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 1/22 (+3%) |
13. szörnyismeret: | 7/64 | 14. pszi: | 7/30 (+9%) | 15. vadászat: | 1/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
Rodrig (#7126) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tárgyvédelem (#178) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 171 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyógykenőcs (#313) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 8 | mérgezett tüske (#23) | 2 | rézsisak (#72) | |||
1 | rövid íj (#107) | 5 | ubuk tüske (#131) | 6 | varkaudar csont (#1113) | |||
3 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
441 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | remák szív (#264) | |||
19 | víz (#27) |