89. forduló, 91. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 31. 12h:08'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [4,5] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: kf 1562 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

vi 6 viselkedésed: 6
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ba 158 66 122 nem támadod a 158. szörnyet a 66. szörnyet a 122. szörnyet
BA 158 parancs tárolva. BA 66 parancs törölve. BA 122 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fm 72 feltételes mászás 72
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

ek 289 20 t. energia kisütése: 289 20
Szörny ellenfeleid 20%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 245.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

kt 22 24 elkészíted a 22. tárgyat (24 darabot)
Begyűjtöttél 24 tüskét. IQ-d TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 221.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[5,6] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy földsárkány. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a földsárkány kőfejét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a földsárkány nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner erszényes elkarog trófeát, és diadalmasan beszerzel egy földsárkány trófeát. 1 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [5,7] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leona orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy fekete griff! (ld. enc.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fekete griff bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a fekete griff bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a fekete griff bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A fekete griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy griffőniksz! (ld. enc.)

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a griffőniksz bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a griffőniksz a bal válladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 szent jogart. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [6,8] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight templom van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 179.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[7,7] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [8,7] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a griffőniksz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a griffőniksz farkát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy griffőniksz!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a griffőniksz jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a griffőniksz jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A griffőniksz megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 143.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[9,8] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Észreveszel egy sziklafészket. Találsz egy világítótornyot. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a griffőniksz testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a griffőniksz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy aranygriff! (ld. enc.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranygriff bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az aranygriff testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az aranygriff bal lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Az aranygriff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranygriff csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranygriff jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az aranygriff jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aranygriff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranygriff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranygriff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 758 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 szent jogart. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy bibircsók-óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [8,9] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [8,10] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 101.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Négy lába van, de sosem jár,
Ülnek rajta, mégsem fárad el.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 mozogsz nyugatra
[7,10] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 22 100 elkészíted a 22. tárgyat (100 darabot)
Sajnos csak 90 tüske készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 90 tüskét. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [90 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: le 1562 0 0 leveszed/lerakod az 1562. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 231 pontot. A következő körben tehát 228 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

ARANYGRIFF (304. SZÖRNY)
Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 90. fordulód.

Erő: 24 Szint: 17 Merészség: 6/1 Magasság: 110 cm
IQ: 20 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 17 Életpont: 239/120 Jellem: gonosz (59) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 99/14 Pénz: 1834 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 27/3
Eddig összesen 680 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 006 TP-t kaptál. Jelenleg 234 891 TP-d van. A következő szinthez még 25 109 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, epokitféreg, földsárkány.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 7/92 (+12%) ütőfegyverek: *23/100 (+9%) lőfegyverek: 21/90 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 20 százalék;
97,97 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/74 (+33%) 2. nyomkövetés: 20/35 (+42%) 3. mászás: 10/83 (+17%)
4. csapdakészítés: 9/62 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/90 6. gyógyítás: 12/44
7. titkosírás: 2/35 8. felderítés: 3/4 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/7
10. teológia: 6/15 (+9%) 11. taumaturgia: 9/23 (+5%) 12. versengés: 2/95
13. zene: 1/33 14. szörnyismeret: 9/66 15. zárnyitás: 9/25
16. vadászat: 3/11 17. bányászat: 21/94 (+80%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 72 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (2,15)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével. (teljesítve)
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 73.55 kg Megterheltség: 126%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 madártoll (#112) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 4 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 16 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)
12 pirkit (#153) 6 spiritusz (#170) 2 szent jogar (#150)
106 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

3 4 5 6 7 8 9 10
4
5
6
7
8
9
10
11
(5,6) érclelőhely, földsárkány (#359)
(5,7) sziklafészek (#167), művészi porolit (#720), fekete griff (#107), griffőniksz (#106), nyuhaj karbin (#110)
(6,8) 40. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), pattanóböde (#145)
(7,7) barátság szent tüze (#484), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(7,10) Tharr rúnaköve, nekrofun (#173), Sheran oltár
(8,7) sziklafészek (#167), Fairlight rúnaköve, griffőniksz (#106), zafír sárkányok (#329), fémbontó szójer (#150)
(8,9) oltár, érclelőhely
(8,10) phua-kúp (#372), tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Sheran oltár, 50. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(9,8) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), griffőniksz (#106), aranygriff (#304), bibircsók-óriás (#120)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Brynhildur 90. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) griffőniksz (#106) fekete griff (#107)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) nómenklatúra (#158)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) élőholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221)
manaelementál (#290) aranygriff (#304) zafír sárkány (#329) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
csontlepke (#746) reinkarnált motyogó (#752) csodabogár (#755) lajhárlord (#757) ork bérgyilász (#781)
Yurk, a profi (#958) Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Métely (#7000)
gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039) Nehéz Norbi (#7119)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontszurony (#12) kőkalapács (#13)
sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) $bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18)
kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24)
kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29)
varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89)
$bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94)
bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126)
sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) koponya szimbólum (#139)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) ezüst gyűrű (#180) $vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183)
nagy bronzkulcs (#185) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) $aranygyűrű (#193)
$obszidián függő (#195) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) smaragd védőgyűrű (#223)
$orgyilkos tőr (#225) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) $smaragd kulcs (#241) templom (#256)
szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) varázskő (#305)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
moa katalizátor (#386) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399)
ház (#400) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) térkapu (#452) fiatalság itala (#473) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) csatabárd (#555) Martian tekercse (#569) aranytoll (#572) Thargodan tábor (#588)
rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657) aurach bőr (#658)
alligátorbőr (#661) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) etra hályog (#712)
rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) féregbél (#1071) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
vadászkés (#1264) Mallon botja (#1526) Métely páncélja (#1562) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
féregíz nyakpánt (#1601) elhagyott bánya (#1685) koponya gyűrű (#1733) varkaudar fellegvár (#1821) bronzkard (#2083)
varkaudar barlang (#2200)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGO   TVP                                     TVP  feltételes gonoszkodás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek