TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2017. jún. 9. 12h:07'
EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD
1142. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8
|
RŐT SZIVACS KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,59] koordinátán.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+3 pszi pont.)
p 64 |
használod a 64. pszi képességet |
3 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
kf 266 |
kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
[72,59] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 1 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod az útonálló nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Chara-din tanítványa. Egy arany pikkelyvértet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy hegyi góliát trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 151.]
be 697 |
bemész a 697. épületbe |
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Határozatlanságodat látva, hozzáteszi: - Látom, még nem vette szolgálatainkat igénybe. A Fairlight Banktársaság egy jól kiépített, kiválóan megszervezett pénzügyi szolgáltatórendszer. Elhelyezheti nálunk pénzét, hogy kamatozzon. A betétet bármely más fiókunknál kiveheti, vagy hozzárakhat. - további határozatlanságodat látva, egy pergament vesz elő, amelyen a kamatok vannak feltüntetve. - Berakott pénze után, havi lekötéssel 5% kamatot fizetünk [egy hónap 3 forduló, de minimum 21 nap]. A dolog másik nagy előnye, hogy ha esetleg elhaláloznál, de valahogy mégis visszatérsz az élők sorába, ha tárgyaid nem is lesznek meg, a bankba rakott pénzedre mindig számíthatsz. Azt nem tudják sem elvenni, sem ellopni. Régebben volt hitelszolgáltatásunk is, de jelenleg ez legnagyobb sajnálatunkra szünetel. Remélem, minden érthető? (Ha pénzt akarsz a bankba berakni, akkor egyszerűen csak a pénzberakás PBE parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a bank van. Paraméterként add meg, hogy hány aranyat akarsz berakni. Kivét esetén a PKI parancsot kell kiadnod, hasonlóképp az összeg megadásával. A PBE <összeg> <kalandozó> paranccsal rakhatsz be pénzt egy másik kalandozó számlájára.) [5 pontot használtál fel, van még 146.]
pbe 5000 |
beraksz a bankba 5000 aranyat |
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5000 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
ve 117 1 |
megveszed a 117. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
ve 180 5 |
megveszed a 180. tárgyat 5 |
Vásároltál 5 ezüst gyűrűt. 45 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
ve 158 2 |
megveszed a 158. tárgyat 2 |
Vásároltál 2 ezüst karkötőt. 42 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
ve 253 1 |
megveszed a 253. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 nekrofun medált. 1500 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 146.]
kf 253 |
kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
bb 1562 693 1570 |
beraksz a bankba az 1562. tárgyat (693 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 Métely páncélját. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku köpenyt. Beraksz a bank széfjébe 1 Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
bb 690 1108 422 |
beraksz a bankba a 690. tárgyat (1108 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku kesztyűt. Beraksz a bank széfjébe 1 csorba csatabárdot. Beraksz a bank széfjébe 1 mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
bb 516 687 298 |
beraksz a bankba az 516. tárgyat (687 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar szablyát. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku karvédőt. Beraksz a bank széfjébe 1 arx formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
bb 244 30 |
beraksz a bankba a 244. tárgyat (30 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 30 kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
m 6 6 3 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
[71,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy gyilkos tetű. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Összeakadsz Jasin Nathallal. Sheran elsőáldozója. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudarölő éremet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy vörös rakolits trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy nektoraf cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [70,59] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megpöccinted a manaelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ököllel meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fabontó szójer lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fabontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod a fabontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a fabontó szójer bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel súrolod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a fabontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [71,60] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
[30 pontot használtál fel, van még 116.]
kt 207 5 |
elkészíted a 207. tárgyat (5 darabot) |
Begyűjtöttél 5 ovimon-bogyót. [5 pontot használtál fel, van még 111.]
kf 315 |
kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 111.]
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 71.]
h 233 40 |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [40 pontot használtál fel, van még 31.]
h 147 |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 28.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 28, 24.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +1 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
[Egy tanács: kicsit túlzottan komolyan vetted a "haladj keleti irányba" javaslatot. Ez nem jelenti azt, hogy eszeveszetten kell kelet felé mozognod. Ha bármi érdekeset találsz, állj meg, vizsgáld meg, ha kell, fordulj vissza. Ha utalást kapsz valamilyen épületre vagy küldetésre, azt mindenképp keresd fel, mert hasznos információkhoz, tárgyakhoz juthatsz. Ezenkívül ha túl gyorsan haladsz kelet felé, nem fogsz veled egyforma szinten álló kalandozókkal találkozni, vagy az is lehet, hogy egyáltalán nem találkozol senkivel. Márpedig ebben a játékban a legfőbb szórakozás, hogy rajtad kívül mások is kalandoznak a világban. Javasoljuk, hogy fordulj vissza egy kicsit, és keresd fel a legutóbbi helyet, ahol valamilyen épületről vagy küldetésről hallottál, és azt nem látogattad meg. Általánosságban, semmiképp sem legyen az X koordinátád nagyobb, mint a fordulód számának két-háromszorosa. Ha ennél nagyobb az X koordinátád, akkor feleslegesen siettél. Hidd el, ez a tanács hosszú játéktapasztalaton alapszik!] (ld. enc.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 147 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor. |
BANKI ÁTUTALÁSOK
A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett:
1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is.
2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni!
3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz.
4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít.
Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
KARAKTERLAP
Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 9. fordulód.
Erő: |
16 (25) |
Szint: |
6 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
115 cm |
IQ: |
10 (16) |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
66 kg |
Ügyesség: |
9 (15) |
Védekezés: |
18 |
Menekülés: |
50 % |
Életkor: |
67/67 év |
Egészség: |
17 (23) |
Életpont: |
244/231 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
13 (21) |
Varázspont: |
170/15 |
Pénz: |
2913 arany |
Kép. pont: |
5 |
|
|
Pszi pont: |
6/3 |
|
|
|
|
Eddig összesen 20 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
89 TP-t kaptál. Jelenleg
1 053 TP-d van. A következő szinthez még
947 TP szükséges. Trófeád:
rájanyék. A 9. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
2 (+1) |
vágófegyverek: |
6 |
dobófegyverek: |
4 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
71,60 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 655 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. mászás: |
2 |
4. csapdakészítés: |
2 |
5. gyógyítás: |
1 |
6. taumaturgia: |
1 |
7. zene: |
1 |
8. pszi: |
1 |
9. zárnyitás: |
1 |
10. vadászat: |
1 |
11. bányászat: |
1 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
energiatüskék (#29) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
58 |
|
|
|
|
|
59 |
|
|
|
|
|
60 |
|
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
(70,59) manaelementál (#290), fabontó szójer (#71)
(71,59) gyilkos tetű (#116), Jasin Nathal (5080. kalandozó)
(71,60) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manifesztátor (#124)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), útonálló (#130), egy alakváltó nő