8. forduló, 10. forduló, Rézevő fia Mór összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. okt. 2. 22h:05'
EZ A 792. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD
793. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1674
SZÁMLA : XXXX

RÉZEVŐ FIA MÓR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-283,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+4 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy rájanyék nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magadhoz veszel egy tekintélyes rájanyék trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 162.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

v 6 99 1 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 152.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[-284,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. Eldobod az értéktelenné vált rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kaffogó hebrencs trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-285,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [-285,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy sörényes ubuk volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szürke rinocérosz volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[30 pontot használtál fel, van még 122.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +73 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-284,-7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy szeppent rákfatty. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 112.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! 2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 82.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 74.]

m 2 mozogsz keletre
[-283,-7] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 64.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 56.]

m 4 mozogsz délre
[-283,-6] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy móleon. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a móleon jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a móleon testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a móleon bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A móleon megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 46.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 mozogsz keletre
[-282,-6] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadtroll jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadtroll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy legyengült emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi az emberevő fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az emberevő bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 6 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 20.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 20.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 70 keresed a 70. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadtrollt. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 145 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

KARAKTERLAP

Rézevő fia Mór, egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 9. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 7 Merészség: 7/3 Magasság: 164 cm
IQ: 18 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 104/56 Jellem: semleges (-15) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 Varázspont: 35/9 Pénz: 16 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 9/1
Eddig összesen 21 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 746 TP-t kaptál. Jelenleg 2 166 TP-d van. A következő szinthez még 1 834 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, kaffogó hebrencs. A 5. fordulódban 478 arany került a bankszámládra. 497 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 szúrófegyverek: 7 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
94,83 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 115 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 2 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 1
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 2 (+1) 17. pszi: 1 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 2
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
alpesi tehén (#91), drótszőrű pincsi (#22) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 170, 171, 173, 175, 176.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * lánckesztyű (#230) 1 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225) 20 tüske (#22)
8 * ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 3 fáklya (#36)
7 gyógykenőcs (#313) 7 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
3 vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 2 fémrúd (#104) 1 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kazmár gyökér (#205) 10 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70)

Összsúly: 33.08 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 16 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 fémrúd (#104) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kaja (#2) 1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-286 -285 -284 -283 -282 -281
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
(-285,-9) uzbányok (#102)
(-285,-8) sörényes ubukok (#89), 47. jellempróba, szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, szürke rinocérosz (#346)
(-284,-10) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99), kaffogó hebrencs (#88)
(-284,-7) szeppent rákfatty (#186), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(-283,-11) rájanyékek (#58)
(-283,-7) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), vadtrollok (#70)
(-283,-6) móleonok (#68), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(-282,-6) egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, vadtrollok (#70), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek