Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 15. 12h:11' EZ A 893. JÁTÉKHETED, 893. FORDULÓD 894. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat legkorábban a 894. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4363 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | makró 1 |
vv 112 71 88 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 224 165 59 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
vv 28 215 164 | elmormolod a 28. varázslatot a 215. varázslatot a 164. varázslatot |
vv 275 182 188 | elmormolod a 275. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 157 211 209 | elmormolod a 157. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 147 53 26 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 11 161 384 | elmormolod a 11. varázslatot a 161. varázslatot a 384. varázslatot |
vv 243 261 364 | elmormolod a 243. varázslatot a 261. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 326 319 277 | elmormolod a 326. varázslatot a 319. varázslatot a 277. varázslatot |
hh 1253 1269 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (60 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (30 sebzést okozott.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1914 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga testét. (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 5741 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 300. varázslatot a 297. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 316. varázslatot a 277. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 823. tárgyat az 1695. tárgyat az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 987. tárgyat a 986. tárggyal az 1135. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 937. tárgyat az 1133. tárgyat az 522. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 359. varázslatot a 363. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 211. tárgyat |
* 9. KP: | használod a 211. tárgyat |
fno 14 10 | fejl. pont elköltés 14 10 |
flh 49 599 | felt. lőfegyver haszn. 49 az 599. tárggyal |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 306 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (8 támadással 840 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (49 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (48 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel megütöd a zafír sárkány bal vállát. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (23 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (476,95)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (475,94)-> 32 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (476,95)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 102, gyógyulás: 44, összesen: -58 ÉP}
p 104 142 | használod a 104. pszi képességet |
p 119 142 | használod a 119. pszi képességet |
h 1268 778 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 1107 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +2% pszi.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod az árnygólem jobb oldalát. (7 támadással 1614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+323 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (50 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (32 sebzést okozott.) A fényaura 7 ép-t sebez. Az árnygólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 367 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az árnygólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 45841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2944, sebződés: 396, gyógyulás: 339, összesen: -57 ÉP}
hu 1162 1377 244 | hulladék: 1162 1377 244 |
hu 1746 199 564 | hulladék: 1746 199 564 |
hu 872 1182 1397 | hulladék: 872 1182 1397 |
kb 1240 1746 199 | kiveszel a bankból az 1240. tárgyat (1746 darabot) |
kb 564 872 1182 | kiveszel a bankból az 564. tárgyat (872 darabot) |
bb 1376 788 1371 | beraksz a bankba az 1376. tárgyat (788 darabot) |
hh 1153 1154 504 | használod az 1153. tárgyat az 1154. tárgyat az 504. tárgyat |
kf 1301 | kézbeveszed/felveszed az 1301. tárgyat |
be 142 | bemész a 142. titkos labirintusba |
lm 37 39 48 | mozogsz 37 39 48 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a rubingólem bal vállát. (8 támadással 838 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (57 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a rubingólem jobb lábát. (12 támadással 2747 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+550 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (39 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (56 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A rubingólem mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 373 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A rubingólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 360 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a rubingólem jobb lábát. (7 támadással 1618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+324 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (47 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (59 sebzést okozott.) A fényaura 8 ép-t sebez. A rubingólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 332 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A rubingólem mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 341 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A rubingólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 64924 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5477, sebződés: 1448, gyógyulás: 926, összesen: -522 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 313 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 551 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Távolról sebfertőzés varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lassulás varázslatot, majd rád küldi. (Hatása alatt lassabban tudsz mozogni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólemtudós bal oldalát. (9 támadással 946 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (74 életpontot sebezve.) Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a ryuku gólemtudós jobb vállát. (12 támadással 2796 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+560 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (32 sebzést okozott.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled isteni átok varázslatot lő rád. (-25 szerencse a harc időtartamára.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy savhurrikán II varázslatot dob rád a másik. 212 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A ryuku gólemtudós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 86117 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4757, sebződés: 212, gyógyulás: 596, összesen: +384 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kvazárgólem érctestét. (9 támadással 947 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a kvazárgólem jobb lábát. (13 támadással 2996 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+600 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (33 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (47 sebzést okozott.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy tockost nyomat Neked a kvazárgólem! (1 támadástól 629 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kvazárgólem bal oldalát. (8 támadással 1817 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+364 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (53 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (43 sebzést okozott.) A fényaura 11 ép-t sebez. A kvazárgólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 606 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 1603 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Véres nyál csordul ki a kvazárgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 8 kvazárt. [kvazár ládikóba-> (475,94)-> 88 arany, -2 ÉP] 62123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6001, sebződés: 2840, gyógyulás: 1016, összesen: -1824 ÉP}
lm 905 49 900 | mozogsz 905 49 900 |
lm 52 52 52 | mozogsz 52 52 52 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kvazárgólem bal lábát. (9 támadással 929 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a kvazárgólem érctestét. Kritikus ütés! (13 támadással 3497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+700 életerő). Légelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (56 sebzést okozott.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A kvazárgólem mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 609 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 1980 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Lovagi karddal végigvagdosod a kvazárgólem érctestét. (5 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (40 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A kvazárgólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 630 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 799 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A kvazárgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 7 kvazárt. [kvazár ládikóba-> (475,94)-> 77 arany, -2 ÉP] 62123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5846, sebződés: 4020, gyógyulás: 979, összesen: -3041 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 315 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 535 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 mihlanil dobótőr. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku szamuráj testét. (13 támadással 2922 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+585 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (47 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (55 sebzést okozott.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 176 életpontot vesztettél. A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 178 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Lovagi karddal végigvagdosod a ryuku szamuráj fényes páncélját. (4 támadással 950 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Légelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Az ütés ereje elsöprő, izmaid tovább sajognak tőle. 175 életpontot vesztettél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A ryuku szamuráj összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ogwawa kulcs. 65280 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4942, sebződés: 1231, gyógyulás: 832, összesen: -399 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 304 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 1227 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vermelő rozsomák testét. (9 támadással 880 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a vermelő rozsomák jobb hátsó lábát. (11 támadással 2553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+511 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (54 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (39 sebzést okozott.) A fényaura 8 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a vermelő rozsomák megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 324 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Véres nyál csordul ki a vermelő rozsomák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 rozsomákszőrt. (ld. enc.) 46809 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5119, sebződés: 324, gyógyulás: 547, összesen: +223 ÉP}
(Továbbmész...) [463,85] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy épület van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mutáns hegyitroll szagot érzel! Előkészíted a teriád dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz minél közel lopódzni (ez rendkívül nehéz a böhömnagy hálóval a kezedben), és rádobni. (Önanalízis: +6% csapdakészítés.) A háló a mutáns hegyitroll köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Már ujjongani kezdesz, amikor reccs: a háló szétszakad! Átkozódva hagyod el a helyszínt, miközben a szörny világgá szalad. [20 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [463,84] Még mindig hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Fagyor, a Topáz. (ld. enc.) {puha ütés varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 5130.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősjég varázslat. 112 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. 380 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a Fagyor, a Topáz pikkelyes testét. (9 támadással 755 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (418 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Fagyor, a Topáz topáz pikkelyeit. (13 támadással 2381 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (55 sebzést okozott.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Fagyor, a Topáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 239 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Fagyor, a Topáz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 369 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-82 varázspont.) A Fagyor, a Topáz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 275 életpontot vesztesz.) Az ütés kábító erejű. 275 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősjég varázslatot, majd rád küldi. 245 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3317, sebződés: 2313, gyógyulás: 28, összesen: -2285 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal oldalát. (8 támadással 755 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (85 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Légelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (56 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (476,95)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (476,95)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (475,94)-> 12 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (475,94)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (475,94)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ökölvívás.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1497, sebződés: 179, gyógyulás: 121, összesen: -58 ÉP}
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
ek 503 490 111 | t. energia kisütése: 503 490 111 |
[490,111] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy. Cifra szitkot eresztesz meg, mikor majdnem felbuksz egy hangyabolyban. Csak ekkor derül ki, hogy amit te hangyabolynak néztél, az egy földbe ásott hulla feje volt! Teljesen ellepték ezek a kis ízeltlábú ragadozók. Vajon a hoariánok veled is ilyen rémes dolgokat művelnének, ha sikerülne elkapniuk? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hayamu Oyabura egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
be 726 | bemész a 726. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 13: 2. térkép 13. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 13: 1. térkép 13. pont |
Sietve távozol a faluból. [254 pontot használtál fel, van még -80. Kapsz 508 VP-t.]
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
be 733 | bemész a 733. épületbe |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 454 4 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 1511 | bemész az 1511. épületbe |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
m 4 | mozogsz délre |
h 1477 2 5 | használod az 1477. tárgyat |
v 96 447 18 | elmormolod a 96. varázslatot |
ve 1152 8 | megveszed az 1152. tárgyat 8 |
ve 938 10 | megveszed a 938. tárgyat 10 |
mak 2 | makró 2 |
h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
kf 1707 1713 0 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat az 1713. tárggyal |
usz 60 0 0 | úszol -80 pontért |
le 1713 0 0 | leveszed/lerakod az 1713. tárgyat |
kf 822 969 1631 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat a 969. tárggyal az 1631. tárgyat |
vv 309 316 299 | elmormolod a 309. varázslatot a 316. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1602 305 10 | használod az 1602. tárgyat |
kb 327 1 0 | kiveszel a bankból a 327. tárgyat (1 darabot) |
v 22 327 0 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
szk 7022 | keresed a 7022. szörnyet |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat az 1135. tárgyat az 1165. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 533. tárggyal |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 823. tárggyal |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 10. BP: | elmormolod a 308. varázslatot |
HARAMAKI (1367. TÁRGY) A szamurájok kedvenc viselete a vastag lemezekből álló haramaki. A sötét színű páncélruhát nem hordhatja akárki, viseléséhez legalább 45. szintűnek kell lenned. Ha ennek a kritériumnak megfelelsz, +30 védelmet, +5 ügyességet, +5 egészséget, +5 szerencsét, +5 támadást és +5 sebzés, valamint a ryuku szigetek lényei ellen további +5 sebzést kapsz. Ezenkívül a ryukuk földjének teremtményei 5-tel kevesebbet lesznek képesek rajtad sebezni. |
RYUKU GÓLEMTUDÓS (837. ELLENFÉL) A gólemgyártó üzemben tevékenykedő ryukuk egytől-egyig híres tudósok. Ez egyben kitűnő varázstudásukra is garancia, hiszen a gólemgyurmázás inkább mágikus, mint fizikai tevékenységek gyűjteménye. Szóval ezek a vézna, zöldköpenyes férfiak védekezni fognak, ha hoarián szövetségeseid élén megtámadod a helyet, hiszen az üzemet és a benn dolgozókat őrző ryuku katonák híján, kénytelenek saját maguk elűzni a behatolókat. |
TOPÁZ DRAKPIKKELY (1307. TÁRGY) A draklenek gyíktestét jókora pikkelyek fedik, melyből egyet, ha nagy nehezen sikerül legyőznöd gazdáját, egy vágófegyver segítségével te is kimetszhetsz. Hogy később mire használhatod az így szerzett komponenst, annak csak további sorsod a megmondhatója. |
KREÁCIÓ (148. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal átalakíthatsz egy anyagot egy másikká. Csak néhány megkötés van: a létrehozandó tárgy súlya nem haladhatja meg annak a tárgynak a súlyát, amelyet alapanyagként használsz fel; a létrehozandó tárgy értéke nem haladhatja meg a 3 aranyat, ill. az eredeti tárgy értékét. Ezenkívül tárgy sem lehet arany vagy átkozott tárgy. A varázslathoz a KRE <miből> <mit> <mennyit> parancsot kell kiadnod. Ahány tárgyat kreálsz, annyiszor 12 VP-be és 2 TVP-be kerül a parancs. Kizárólag olyan tárgyat készíthetsz el, amelyet már ismersz. Van néhány speciális (mágikus) tárgy, amely kreációval nem állítható elő. Egy körben legfeljebb 6 tárgyat kreálhatsz. Példa: Kiadsz egy KRE 4 6 3 parancsot, ennek hatására előállítasz három bunkó felhasználásával 3 kőkést, összesen 6 TVP-ért és 36 VP-ért. |
VERMELŐ ROZSOMÁK (904. SZÖRNY) Csak nagyon ritkán találkozhatsz ezzel a félmázsás rágcsálóval, mivel közmondásosan békés, félénk jószág. Jószerével kizárólag éjszaka jár enni, és mire a hajnal derengeni kezd, már aludni tér a vermére, amit minden nap új helyen ás meg magának. Előreugró metszőfogai nem tűnnek túl veszélyesnek, más látható fegyvere pedig nincsen. Hosszú, vastagszálú szőre értékesíthetőnek látszik, tán érdemes érte vadászni rá. A bennszülöttek közt számtalan tanulságos történet kering a bekerített, és védekezésre kényszerített rozsomák elapadhatatlannak látszó életerejéről, és a halálig tartó küzdelembe vadító vehemenciájáról. Ha megbolygatja valami, és egy dühös vermelő rozsomákkal találkozol, hosszú csatára számíts. |
ROZSOMÁKSZŐR (1510. TÁRGY) A szigetvilágban a rozsomákok sokféle alfaja ismert, s ezek mind szokásaikban, mind pedig tulajdonságaikban nagy változatosságot mutatnak. Valami közös azért persze akad bennük, mégpedig a szőrzetük! Az arasznyi, rendkívül erős, de ugyanakkor hajlékony, és vastag szőrszálak gyakorlatilag érzéketlenek minden külső behatással szemben. Ezeket a közönséges tűz nem égeti, sav nem emészti, jég nem dermeszti, és még elvágni is igen nehéz őket. Kár, hogy fogalmad sincs, mire lehetne felhasználni. A szőrszál tanulmányozása során arra mindenesetre hamar rájössz, miért is olyan nehéz kirázni a bundájából egy nyavalyás rozsomákot! |
FAGYOR, A TOPÁZ (823. SZÖRNY) Maga Fagyor, a Topáz áll előtted! Micsoda megtiszteltetés, hogy általa halhatsz meg. Vagy mégsem? Fagyor arról híres, hogy még soha senkinek nem sikerült legyőznie, így neked sem lesz könnyű dolgod e téren. Na meg arról, hogy ő volt az első a topáz draklenek közül, aki kaput nyitott az Örök Fagy Létsíkjára, és onnan egy ősöreg hósárkánnyal a szolgálatában tért vissza. A hatalmas teremtmény élvezettel leste gazdájának minden parancsát, és bármire kapható volt. Persze bármilyen jól is indult e kaland, Fagyornak hamarosan rá kellett jönnie, hogy az ősöreg hósárkányoknak a Túlélők Földje éghajlata túlságosan is enyhe, így szolgája sokáig nem élhetett e földön. A felismerést követően visszatért vele az Örök Fagy Létsíkjára, majd kénytelen-kelletlen szabadon engedte a sárkányt. Persze az anyagi létsíkon eddigre már elterjedt mindenfelé, hogy Fagyor, a Topáz, minden sárkány ura és parancsolója. E név azóta is rajta maradt. |
Erő: | 98 (136) | Szint: | 61 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 83 (127) | Támadás: | 136 (142) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 84 (113) | Védekezés: | 183 (191) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/31 év |
Egészség: | 89 (122) | Életpont: | 3177/821 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 90 (153) | Varázspont: | 5917/5005 | Pénz: | 249021 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 41/11 | Pszi pont: | 959/871 | Halhatatlanság: | 62 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 25/22 | ökölvívás: | 28/66 (+5%) | szúrófegyverek: | 43/54 |
vágófegyverek: | 70/19 (+4%) | ütőfegyverek: | 45/86 | lőfegyverek: | 38/18 (+1%) |
dobófegyverek: | 48/63 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << tleikan nyárs (#964) (200%) << Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -44.); vas dobónyíl (#189) (45 -47.); teriád tőr (#1277) (48 .); mihlanil dobótőr (#599) (49 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/60 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 279/53 (+9%) | 3. mászás: | 50/71 |
4. hajózás: | 18/15 | 5. csapdakészítés: | 61/20 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 50/17 (+306%) |
7. gyógyítás: | 101/66 | 8. titkosírás: | 17/17 | 9. felderítés: | 47/19 (+38%) |
10. szörnyidomítás: | 37/82 | 11. teológia: | 349/60 (+73%) | 12. taumaturgia: | 248/24 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 8/12 | 14. versengés: | 31/53 | 15. harcművészetek: | 14/26 |
16. zene: | 87/43 | 17. szörnyismeret: | 116/16 (+20%) | 18. pszi: | 143/57 (+12%) |
19. zárnyitás: | 64/35 (+356%) | 20. vadászat: | 37/25 | 21. vitalitás: | 12/0 |
22. bányászat: | 54/39 (+4%) | 23. úszás: | 44/8 | 24. főzés: | 31/41 (+10%) |
25. ősteológia: | 72/61 (+14%) | 26. őstaumaturgia: | 62/93 (+6%) | 27. csapatmunka: | 17/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 10 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 10 |
14. plusz tp: 10 | 15. rezisztencia: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 600 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 5 darabot ), terrathua levelet (#1443) (max. 6 darabot ) |
elfogod mutáns hegyitrollt (#859) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), aranyfecske (#283), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798), bűbájlidérc (#761), zafír sárkány (#329), élőholt drakolder (#628), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
pukk (#389, 160 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | avatári áldás (#359, 150 VP, 30 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +149 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 410 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (144,5,4) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | csupasz izom (#28) |
égető tekintet (#164) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | tűzmágia (#157) |
fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsenergia (#161) | Techiulan aurája (#261) | tolvajvér (#364) | isteni bölcsesség (#319) |
önanalízis III (#303) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) | Morgan rúnája (#363) |
lassulás (#291) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), őstűz (#310), kiszáradás (#268), tűzgolyó (#155), fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fizikai pajzs (#318), rezisztencia (#313), fürgülés (#92), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | elmeszonda (#487) | háló (#186) | >> | homoktúró galaga (#595) | |
háló (#186) | >> | dűneszellem (#603) | háló (#186) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | háló (#186) | >> | ében árnylidérc (#622) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg ölész (#855) | |
armageddon (#218) | >> | teriád varázsló (#798) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Baurtac (#7106) | |
háló (#186) | >> | Lordac (#7100) | isteni átok (#307) | >> | Baurtac (#7106) | |
jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szutykos remák (#191) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | hallgatag térdeplő (#888) | fájdalomtükör (#379) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
fürgülés (#92) | >> | Zortac (#7105) | fájdalomtükör (#379) | >> | csatalovas (#7160) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | Romboló (#7159) | fürgülés (#92) | >> | Lordac (#7100) | |
életpajzs (#142) | >> | at'htlab rém (#739) | életpajzs (#142) | >> | sötétségszellem (#733) | |
életpajzs (#142) | >> | halál csatlósa (#732) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | árnyak segítsége (#270) | >> | Bondorroth (#723) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gonoszság és kegyetlenség dolgában jártas szörnyekben a ryukuk földje is bővelkedik. Tedd a dolgod, és végezz 5 ében tritonnal! (számláló: 2) |
2.) Harcos papom, az igazság védelmezője! Fejleszd harci tudásod az új irányba, ryuku eszközökkel. Eddz 10 alkalommal egy ryuku akadálypályán! (számláló: 6) |
3.) Szervezz meg egy közös imádkozást öt másik hívemmel! (Imádkozz úgy, hogy öt másik Raia hívő is a mezőn táborozik, s te legyél közülük a legmagasabb szintű!) |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 2 királynő, 3 élőholt, 20 nagymester, 21 parafenomén, 26 rohamosztagos, 3 ősmágus, 1 anyakirálynő. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 30 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 176. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 112 71 88, vv 224 165 59, vv 28 215 164, vv 275 182 188, vv 157 211 209, vv 147 53 26, vv 11 161 384, vv 243 261 364, vv 326 319 277, hh 1253 1269 1534. |
2. makró parancsai: h 1271 1477, kf 1707 1713, usz 60, le 1713, kf 822 969 1631, vv 309 316 299, h 1602 305 10, kb 327 1, v 22 327, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 97 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bev tekercs (#778) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | draklen kulcs (#1377) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 4 | kaja (#2) | 6 | kvazár (#244) | |||
13 | madártoll (#112) | 1 | Mg'thorath feje (#1397) | 9 | mihlanil dobótőr (#599) | |||
7 | naginata (#1371) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | |||
4 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4065 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 10 | dözmöng szív (#122) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fejsze (#1240) | 9 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 2 | quwarg tojás (#360) | 5 | rozsomákszőr (#1510) | |||
1 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku függő (#1322) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 10 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szaké (#1295) | |||
1 | topáz drakpikkely (#1307) | 10 | víz (#27) | 10 | xirnox szív (#213) |