Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 4. 10h:08' EZ A 1400. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD 1401. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
dd 10 | eldobod a 10. tárgyat |
hu 224 182 1561 | hulladék: 224 182 1561 |
hu 161 164 294 | hulladék: 161 164 294 |
hu 445 307 419 | hulladék: 445 307 419 |
hu 56 282 | hulladék: 56 282 |
bb 2 512 2331 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (512 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
f 1229 | kísérletezel az 1229. tárggyal |
vv 263 28 | elmormolod a 263. varázslatot a 28. varázslatot |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
157 | 158 | 159 | |
82 | |
|
|
83 | |
|
|
84 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pusztulás sírjait. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
kf 955 410 443 | kézbeveszed/felveszed a 955. tárgyat a 410. tárggyal a 443. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 833 209 90 | bemész a 833. épületbe |
m 1 6 8 | mozogsz északkeletre, nyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (24 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [157,83] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy morgud hagymatövet. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy grok-képződmény van. Nyugatra egy halálbokor van. Északnyugatra egy vaskohó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [157,82] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délnyugatra egy halálbokor van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hegyi góliát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a hegyi góliát jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát fejét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem jobb vállát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 85 életpontot sebeztél. Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kígyópengével végigvagdosod a quwarg szellem jobb oldalát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 256, gyógyulás: 0, összesen: -256 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kígyópengét a másikra rontasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 98 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
v 181 185 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
156 | 157 | 158 | 159 | |
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
84 | |
|
|
|
[185,107] Lakott területre érkeztél.
im 6 | imádkozol |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a hordóagyú mameluk fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk fejét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 24 aranyat. 2 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [156,82] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy halálbokor van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+843 varázspont.)
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével felnyitod a kétfejű troll testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a csontgólem fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Kígyópengével párszor kilyukasztod a csontgólem testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a csontgólem bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 251, gyógyulás: 0, összesen: -251 ÉP}
(Továbbmész...) [156,81] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mínosz-kúpot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy tűzbokor van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy gumifa van. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hordóagyú mameluk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével épp hogy megvágod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 26 aranyat. 3 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a zombi mester bal vállát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
m 8 3 | mozogsz északra, délkeletre |
(Továbbmész...) [157,81] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Nitmák pengével súrolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich csontos vázát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 97 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a drakolich testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 3 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
v 198 148 100 | elmormolod a 198. varázslatot |
155 | 156 | 157 | 158 | |
79 | |
|
|
|
80 | |
|
|
|
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
[148,100] Amerre csak a szem ellát, dombok.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Kígyópengével párszor kilyukasztod a csontgólem testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csontgólem testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 296, gyógyulás: 0, összesen: -296 ÉP}
be 71 | bemész a 71. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 7 5 5 | mozogsz 7 5 5 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 181 187 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
im | imádkozol |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY) Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható. |
MÖSZEHÁT PAJZS (1231. TÁRGY) Elmerengve nézegetted egy darabig a mösze uralkodó lemetszett hátpáncélját, és végül sikerült rájönnöd, mire is használhatnád teknőforma kinézetét. Pajzsot készíthetnél belőle. Először is kellene 10 smirglilevél, amivel letisztíthatod a túlságosan nyers, még möszehúsdaraboktól dús felületét. Ezek a levelek sajnos tönkre fognak menni a súrolás során, így másra már nem fogod tudni őket használni. Ezután kellene valami egzotikus tárgy, amivel fogódzód csinálhatnál a pajzs másik oldalán. Erre négy darab bruhatagnyelv pont elég lesz. Feszítsd ki őket, majd csöpögtess rájuk 16 csepp ragasztót, hogy jobban megszilárduljanak. Hagyd állni kb. 36 TVP-nyi ideig, és máris kész a möszehát pajzs. Az élesre csiszolt élek miatt játéktechnikailag vágófegyvernek minősülő balkezes pajzs sebezni ugyan minimálisat sebez, viszont van rá esély, hogy az ellenfeledre, amikor a pajzsodat támadja, egy valódi pszi varázslat sújt le a még mindig tudati energiáktól duzzadó piros-fekete csíkos mösze hátpáncélnak köszönhetően. A möszehát pajzs használatához legalább 28. szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged. Ha a kezedben van +9 védettséget kapsz. |
HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT) Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül. |
Erő: | 9 (34) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (49) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (21) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/484 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 1372/1017 | Jellem: | jó (131) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 16 (54) | Varázspont: | 1046/469 | Pénz: | 56454 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 63/63 | Pszi pont: | 229/62 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 35/16 (+15%) |
lőfegyverek: | 27/83 (+10%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
148,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/61 (-256%) | 2. nyomkövetés: | 12/49 (+5%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 7/32 (+57%) | 5. csapdaészlelés: | 4/77 (-288%) | 6. gyógyítás: | 8/31 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 12/26 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 6/52 (+20%) | 11. taumaturgia: | 79/67 (+121%) | 12. szerencsejáték: | 11/64 |
13. versengés: | 9/99 | 14. zene: | 21/36 | 15. szörnyismeret: | 11/32 |
16. pszi: | 23/5 (+3%) | 17. zárnyitás: | 2/10 (-300%) | 18. vadászat: | 7/86 |
19. vitalitás: | 7/36 (+9%) | 20. bányászat: | 19/75 (+88%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 9/15 (+18%) | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 24 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
csupasz izom (#28) | agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): -122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 331 (limit: 1460), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32076. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 125 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
44 | bomló esszencia (#2367) | 2 | dárda (#10) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
3 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | jégszív (#282) | 91 | kaja (#2) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | manakristály (#500) | 3 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rum (#1419) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | varázskő (#305) | 4 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | varkaudar páncél (#294) | |||
3 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | vasvért (#164) | |||
1 | vortexvessző (#2331) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
566 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | halálkristály (#2372) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 6 | madártoll (#112) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | térdeplő tülök (#1440) | 99 | víz (#27) |
147 | 148 | 149 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|