Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 28. 9h:12' EZ A 175. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD 176. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 235 | elkészíted a 235. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [102,111] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy pszi elementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 138 4 | elkészíted a 138. tárgyat (4 darabot) |
im | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [102,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
(Továbbmész...) [102,114] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [102,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [103,117] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. (ld. enc.) Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
v 6 10 12 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mély Grum jobb vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a Mély Grum testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Mély Grum bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Mély Grum kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával párszor megpöccinted a Mély Grum szélles vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Mély Grum zömök testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Mély Grum pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A Mély Grum még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vassisak és 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált vark. nekromanta trófeát, és kiszedsz egy Mély Grum trófeát. 1621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY) Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat... |
ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY) Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire. |
TRIKORNIS (104. LÉNY) Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL) Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
Erő: | 20 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 302/203 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 14 (18) | Varázspont: | 210/38 | Pénz: | 2347 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 24/3 | Pszi pont: | 83/15 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/52 | szúrófegyverek: | 10/30 | vágófegyverek: | 6/76 (+12%) |
ütőfegyverek: | 17/66 (+11%) | dobófegyverek: | 15/54 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mandibulakasza (#127) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
104,118 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/95 | 2. nyomkövetés: | 18/59 (+15%) | 3. mászás: | 9/87 |
4. csapdakészítés: | 9/42 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 8/28 |
7. titkosírás: | 1/56 | 8. felderítés: | 1/53 | 9. szörnyidomítás: | 3/98 |
10. teológia: | 12/56 (+15%) | 11. taumaturgia: | 13/37 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 1/36 (+12%) |
13. versengés: | 6/21 (+40%) | 14. zene: | 5/12 (+12%) | 15. szörnyismeret: | 9/41 (+22%) |
16. pszi: | 13/71 (+22%) | 17. zárnyitás: | 6/25 | 18. vadászat: | 5/88 (+12%) |
19. bányászat: | 30/37 | 20. főzés: | 3/26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Batulandazor (#4118), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 147 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
51 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 3 | furulya (#233) | |||
4 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 3 | ragasztó (#83) | |||
4 | sünmedve tüske (#14) | 4 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony duda (#235) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | vassisak (#160) | 2 | víz (#27) |