87. forduló, 89. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 18. 15h:08'
EZ A 335. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
336. játékheted kezdete: máj. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,56] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy vérfürdető magszim nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 215.]

ek 273 2 12 t. energia kisütése: 273 2 12
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 12 VP-nél kevesebb, 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ftv 29 10006 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot 6. szinttől
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ftv 31 10008 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot 8. szinttől
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

kt 4 8 elkészíted a 4. tárgyat (8 darabot)
Begyűjtöttél 8 botot. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [64 pontot használtál fel, van még 146.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[78,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ha egy elmebajos vezető csicskája akarsz lenni, keresd a "Merlin és rabszolgái" KT-t! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor meglegyinted az arató csattanat nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az arató csattanat jobb oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [78,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 smirglilevelet. Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[77,59] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,60] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bibircsók-óriás. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a bibircsók-óriás bal karját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Utad során felfedezel egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [75,60] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Macskaszemű Marion előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Sóderral. Tharr követője. Egy két kard szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy karmos tankány trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 107.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 bronzkulcsot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 87.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 47.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[74,59] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod az útonálló bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Találkozol Daerk Faerrel. Sheran kisebb papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: stratéga. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy topáz draklen trófea és egy fekete draklen trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [14 pontot használtál fel, van még 33.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 4 ezüstdarab.] - Remélem, hasznát veszed majd ezeknek az ezüstdaraboknak! [add ki az F 326 parancsot]. Hogy miben tudnál még segíteni? Mindig hiányunk van szakavatott kőművesekből. A külső telkeken még rengeteg a befejezetlen épület. Építs valamelyikbe legalább 200 TVP-nyit. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 28.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[73,58] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight híve. Egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea és egy orgyilkos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 7654 keresed a 7654. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 13.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a garokk. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 16 Merészség: 7/4 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 25 Menekülés: 35 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 247/247 Jellem: jó (35) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 245/5 Pénz: 287 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 15/11 Pszi pont: 110/65
Eddig összesen 608 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 952 TP-t kaptál. Jelenleg 141 118 TP-d van. A következő szinthez még 38 882 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, nukleáris cickány, ryuku légiós. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/44 (+10%) vágófegyverek: 22/34 (+7%) dobófegyverek: 21/54 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
73,57 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/70 (+17%) 2. nyomkövetés: 18/95 (+25%) 3. mászás: 5/37 (+12%)
4. csapdakészítés: 7/19 (+9%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 18/16
7. titkosírás: 3/75 8. felderítés: 2/58 9. szörnyidomítás: 7/14
10. taumaturgia: 20/5 (+14%) 11. szerencsejáték: 1/11 12. versengés: 3/29
13. zene: 4/3 (+12%) 14. szörnyismeret: 11/88 (+22%) 15. pszi: 17/21 (+7%)
16. zárnyitás: 5/64 17. vadászat: 5/39 18. csapatmunka: 1/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
trikornis (#104), Palasti (#6116) (csak egyszer), Galargamoth (#6117) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 8. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

HŐSTETTEID
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 75.76 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 bot (#4) 8 kaja (#2) 1 madártoll (#112)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bronzkulcs (#76)
4 ezüstdarab (#326) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 smirglilevél (#29)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80
55
56
57
58
59
60
61
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393)
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130), egy alakváltó nő
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Daerk Faer (4261. kalandozó)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130)
(75,60) a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), Sóder (1001. kalandozó)
(76,60) bibircsók-óriás (#120), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155)
(77,59) gyilkos tetű (#116), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155)
(78,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanat (#144)
(78,58) manifesztátor (#124), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek