87. forduló, 89. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 9. 12h:09'
EZ A 612. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
613. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,80] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Mesél neked kalandjairól, és közben szájad, szemed, alakodat dicséri. Látod, ahogy a remény fokozatosan lelohad benne, hűvös viselkedésed láttán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 260.]

ba 216 nem támadod a 216. szörnyet
BA 216 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

ek 7 14 1 t. energia kisütése: 7 14 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 zene.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 260.]

szm 65 megölöd a 65. szörnyet
Túl sok kaját eszik a goldugar: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goldugar csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar csáprágóját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a goldugar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[99,81] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy fehér kőből épült kétszintes épületet pillantasz meg. Az ajtó mellett nagy cégtáblát fújdogál a szél: "Kősisakos Balrin ékszerkereskedése". A törhetetlen kristályból készített kirakat mögött ezüst és arany ékszerek és néhány drágakövekkel ékesített csecsebecse csillog. Az ajtón egy nagy "NYITVA" tábla lóg. (585. épület.)
Két kisebb lakóház között egy szögletes kövekből épített, takaros kerttel körülvett házikó áll. Rajta a felirat: "Zekvelmukksók, a bölcsek bölcse. Mindenfajta tanácsadás, fegyverekkel, páncélokkal, szerkentyűkkel kapcsolatban". (588. épület.)
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért.
Összeakadsz Koborral. Sheran áldozópapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy q. ölő medált, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy tirik-hun medált, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy Mnebolath trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Bal kezében egy kristálygömböt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [98,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar barlangot. A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5 6 7
30 31 21 20 17 10
32 33 11
29 23 8 9
34
27 25 19 15 16
28 26 24 22 18 14 13 12
35 36 37 50 49 48 47
38 41 42 43 44 45 46
57 55 53
39 40 75 76
58 56 54 52 51
60 59
74
64 65 68 69 72 77
61
62 63 66 67 70 71 73 78
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
78: 2. térkép 1. pont
23 27 41 42 43 44 45
24 25
22 28 62 61 63 64 65
26 46
29 70
67 68
21 66 69
40 47
30 72 74
20 71 73 51
36 31 37 75 76
77 52 48
78
19 35
32 38 53
80 79 50 49
33
34 39 54
84 60
14 15 16 82 81 55
17 59
13 10 9 56
83 85
7 18
57 58
12 11 8
6 5 4 3 2 1
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 78. pont

Ez az 54. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anathera Tsung előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. {támadása: 16.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy Thargodan csontváz ijesztett meg. {védettsége: 47 szúró, 47 vágó, 17 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Összefutsz Channal. Tharr híve. Egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy Métely páncélját, egy mind. tűzopálját, egy natharion gömböt, egy nozar-thin medált, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy trix amulettet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Mnebolath trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, piros szemű, körszakállas troll férfival. Bőre babarózsaszín. Chara-din követője. Egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy nefil-rin medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy kőkést tart. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja!
Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Továbbmész.
[23 pontot használtál fel, van még 237.]

be 54 bemész az 54. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 34 34 31 mozogsz 34 34 31
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Hirtelen egy varkaudar bajnokot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. Valamilyen fegyver van nála. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egy kis szobába érkezel. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar felderítő. Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. Messze hajítod a vacak kis quwarg királynő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar felderítő trófeát. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt és 1 zárnyitó készletet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar felderítő. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Valamilyen fegyver van nála. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt és 1 zárnyitó készletet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [64 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 31 27 27 mozogsz 31 27 27
Egyhelyben toporogsz.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [27. PONT.] Hirtelen egy varkaudar felderítőt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 116-155.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar felderítő nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
[31 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 25 25 57 mozogsz 25 25 57
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [25. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar felderítő. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyógykenőcsöt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. {támadása: 24.} Valamilyen fegyver van nála. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. {max. életpontja: 86-175.} Valamilyen fegyver van nála. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (4 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [57. PONT.] Hirtelen egy varkaudar hírnököt veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar hírnök jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner varkaudar felderítő trófeát, és kiszedsz egy varkaudar hírnök trófeát. 1 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot, 1 varázskövet, 1 trikornis szarvat és 2 grifftojást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [62 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 57 55 55 mozogsz 57 55 55
Egyhelyben toporogsz.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [55. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar hírnök. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Nagyot húz a varkaudar hírnök farka a lábadra! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot, 1 varázskövet, 1 trikornis szarvat és 2 grifftojást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
[17 pontot használtál fel, van még 58.]

lm 53 53 1 mozogsz 53 53 1
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [53. PONT.] Hirtelen egy varkaudar hírnököt veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot, 1 varázskövet, 1 trikornis szarvat és 2 grifftojást. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [54 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 290 keresed a 290. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

tps 30 TVP spórolása: 4 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 4 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [4 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2082 32 144 leírod a 2082. kalandozónak a 32. szörnyet a 144. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) két kard szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2082 78 303 leírod a 2082. kalandozónak a 78. szörnyet a 303. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fairlight köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2082 183 342 leírod a 2082. kalandozónak a 183. szörnyet a 342. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elf mesterharcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fagyöngy füzért. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2082 289 356 leírod a 2082. kalandozónak a 289. szörnyet a 356. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy titánkolosszus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tguarkhan-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2082 343 370 leírod a 2082. kalandozónak a 343. szörnyet a 370. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bölcs szilmill. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vascarai csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2082 384 459 leírod a 2082. kalandozónak a 384. szörnyet a 459. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sheran avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tharr pajzsát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: ef 30 512 0 energia fejlesztése 30
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-9 életerő.) Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 15 (20) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 20 (22) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 Életpont: 290/183 Jellem: jó (87) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 267/83 Pénz: 3810 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 28/5 Pszi pont: 47/27
Eddig összesen 1278 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 979 TP-t kaptál. Jelenleg 586 891 TP-d van. A következő szinthez még 13 109 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, ongóliant, varkaudar hírnök.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 26/80 (+21%) lőfegyverek: 25/68 (+13%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (4 -7.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (8 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/16 (+12%) 2. nyomkövetés: 27/77 3. mászás: 3/22
4. csapdakészítés: 8/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 12/96
7. titkosírás: 1/42 8. felderítés: 1/95 9. szörnyidomítás: 1/66
10. teológia: 18/27 (+88%) 11. taumaturgia: 12/24 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 1/98 14. zene: 2/0 15. szörnyismeret: 14/17
16. pszi: 9/39 (+9%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 7/42
19. bányászat: 14/86 20. főzés: 5/51

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), inváziós ellenfelek (#9089), élőholt sullár (#216)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 72, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 690 (limit: 1790), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47590.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 774 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 3 nyílvessző (#108)
6 * tüske (#22) 68 ubuk tüske (#131) 35 vashegyű nyíl (#176)
7 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
7 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) $1 tankány karom ($237)
Övek
3 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 3 * nekrofun medál (#253) 1 q. irtó medál (#2301)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 57 csepp tinta (#101), fér még: 23]
5 éjurna (#2368) [bennük 41 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 9]
2 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 45]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
8 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 20]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 62 csepp ugh méreg (#166), fér még: 226]
2 vizestömlő (#3) [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 7]
1 zöld üveg (#82) [benne 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 5]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 8 éjkő (#2369)
6 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
8 gyógykenőcs (#313) 7 halálkristály (#2372) 7 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 2 Korrum pálcája (#1545)
2 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 2 légiós hátizsák (#1560) 5 manakristály (#500)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyomkereső talizmán (#671) 15 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
5 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975)
1 teremtés zsákja (#818) 5 tudás gyöngye (#522) 2 + tüskecsapda (#242)
3 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 27 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
2 csuklyavirág (#133) 5 dözmöng szív (#122) 3 ezüstdarab (#326)
3 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 3 galachmit (#310)
4 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179) 20 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 3 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148)
1 ormánygőte csont (#21) 8 púderkő (#119) 4 quwarg tojás (#360)
2 remák szív (#264) 4 rókafarok (#124) 8 smirglilevél (#29)
6 szárnyas hernyó (#69) $3 trikornis szarv ($198) 4 tükör (#43)
4 varányszem (#30) 14 xirnox szív (#213)

Összsúly: 81.39 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 3 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
3 galachmit (#310) 6 grifftojás (#179) 8 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) 3 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rövid íj (#107) 1 tankány karom (#237) 3 trikornis szarv (#198)
3 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101
79
80
81
82
83
(98,82) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, 29. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), varkaudar barlang (#2200), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankány (#137), Chan (1615. kalandozó), egy troll férfi, varkaudar bajnok (#190), varkaudar felderítő (#7133), varkaudar hírnök (#686)
(99,81) orgyilkos (#131), ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), Kobor (1713. kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), goldugar (#65)

Üzenet küldése a karakternek