87. forduló, 89. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 26. 9h:18'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,4] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [7 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
[105,4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,5] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,6] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 208.]

im 0 1 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vak őrület. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 2.) Hozz egy grifftojást. 3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. [30 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[105,7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [106,8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 158.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+5 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 138.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[107,9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a sullár testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sullár farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy móricserjét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,10] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.

(Továbbmész...) [108,11] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Itt csata lesz.

Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. [30 pontot használtál fel, van még 108.]

m 4 mozogsz délre
[108,12] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 98.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 256 527 leírod a 3906. kalandozónak a 256. szörnyet az 527. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tüskés gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 255 501 leírod a 3906. kalandozónak a 255. szörnyet az 501. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrült varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kdolét. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 254 500 leírod a 3906. kalandozónak a 254. szörnyet az 500. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 252 485 leírod a 3906. kalandozónak a 252. szörnyet a 485. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 251 480 leírod a 3906. kalandozónak a 251. szörnyet a 480. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zombi mester. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 250 478 leírod a 3906. kalandozónak a 250. szörnyet a 478. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 249 475 leírod a 3906. kalandozónak a 249. szörnyet a 475. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 248 472 leírod a 3906. kalandozónak a 248. szörnyet a 472. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg parafenomén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 247 471 leírod a 3906. kalandozónak a 247. szörnyet a 471. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kputtyintó csalán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) norgat kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

in 3906 246 468 leírod a 3906. kalandozónak a 246. szörnyet a 468. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nagyobb vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 20, 18.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd!

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 258 cm
IQ: 16 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 26 (29) Menekülés: 35 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 18 Életpont: 249/249 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 95/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 30/4 Pszi pont: 57/3
Eddig összesen 615 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 549 TP-t kaptál. Jelenleg 194 243 TP-d van. A következő szinthez még 65 757 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, epokitféreg, mocsári ácsorgó. A 82. fordulódban 1797 arany került a bankszámládra. 1814 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/45
ütőfegyverek: 23/94 (+5%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 2/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); dárda (#10) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
108,12 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/66 (+12%) 2. nyomkövetés: 15/2 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 11/6 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 31/86 (+19%) 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 1/88
10. szörnyidomítás: 2/38 11. teológia: 2/56 12. taumaturgia: 10/21 (+4%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 11/25 (+27%) 18. pszi: 11/90 (+12%)
19. zárnyitás: 7/85 20. vadászat: 4/24 21. bányászat: 5/35
22. testépítés: 7/8 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), kobudera (#8)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 223 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 6 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108 109
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
(104,6) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, 46. jellempróba
(105,4) ryuku légiósok (#361), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123)
(105,5) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kardfogú fülemüle (#146)
(105,7) ragyás burástya (#111), Leah rúnaköve
(106,4) ryuku légiósok (#361)
(106,8) 34. jellempróba, kérődző etra (#368)
(107,9) sullárok (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(108,10) phua-kúp (#372)
(108,11) mélységi grittangok (#103), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(108,12) mélységi grittangok (#103)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kábítónyilacskából és árnyékvesszőből egyszerre található darabszámot Jelentősen megnöveltük a Víz és a Föld síkján.

Üzenet küldése a karakternek