87. forduló, 89. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 8. 15h:11'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,102] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Ahogy a tegnap meg élénk, ma már hervadt vérvörös rózsát nézegeted, furcsa, nyugtalanító gondolat üt szöget a fejedbe: "Ez az én sorsom is..."
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy rájanyék nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy vasszervezet varázslat. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

hu 137 131 88 hulladék: 137 131 88
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal szárnyát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az uzbány bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 35 TVP-t. [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(99,102) uzbányok (#102)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 bronzsisakot 18 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 3 mérg. ubuk tüskét 6 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 20 ubuk tüskét 20 aranyért, 4 varkaudar csontot 16 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 264.]

ve 23 200 megveszed a 23. tárgyat 200
Mindössze 183 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 183 mérgezett tüskét. 366 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ve 187 50 megveszed a 187. tárgyat 50
Mindössze 27 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 27 mérgezett vasnyilat. 432 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ve 2 100 megveszed a 2. tárgyat 100
Vásároltál 100 kaját. 200 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 264.]

bb 2 80 beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+44 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 234.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[96,106] Még mindig a városban vagy.

délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).

(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy kvazár páncélt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Folytatod utadat.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, félszemű kobudera férfi táborát. Fekete a bőre. Leah felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy ezüstkardot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy karmos tankány. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 216.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar (ld. enc.)

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő és egy gyöngymangó. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar íjász trófeát, és kinyersz egy alkalmas borzalmas varkaudar trófeát. 2065 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 5 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 37 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 171.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 6 1 3 mozogsz nyugatra, északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,102] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1254 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,101] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +94 életerő.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét farkát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy királyi őrsáncot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hayamu Oyabura vigyorog kajánul. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 144.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[102,101] Továbbra is síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar kósza. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bőrsisak, egy orgyilkos tőr, egy bronzsisak, egy rákpajzs (ld. enc.) és egy mutáns csont. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák szőrös testét. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-8 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +104 életerő.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

(Továbbmész...) [103,100] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az uzbány fejét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 65 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,99] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza jobb vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). 1068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [72 pontot használtál fel, van még 72.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[105,98] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar kósza. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza jobb oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +99 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,98] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt mirg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt mirg került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal szárnyát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy élőholt mirg támad rád.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, egy bőrsisak, egy bronzpenge és egy sallank nyíl (ld. enc.). Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg támad rád.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg jobb szárnyát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal vállát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy rát-fát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Cras Lorg. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Mehanidas Trakkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah eljövendő papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Folytatod utadat.
[72 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

ef 21 509 energia fejlesztése 21
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 19, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).

VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY)
Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 83. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 11 (17) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 25 Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 21/22 év
Egészség: 14 Életpont: 261/205 Jellem: jó (205) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 338/176 Pénz: 11463 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 36/-2 Pszi pont: 11/0 EFejl: 30
Eddig összesen 604 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15060 TP-t kaptál. Jelenleg 248014 TP-d van. A következő szinthez még 11986 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Vérmes Amazon, Brod. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 27217 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 22/28 (+20%) lőfegyverek: 21/36 (+24%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/99 2. nyomkövetés: 17/54 (+28%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 7/87 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 9/80 (+44%) 9. szörnyidomítás: 5/29
10. teológia: 5/64 (+8%) 11. taumaturgia: 12/21 (+37%) 12. szerencsejáték: 1/15
13. szörnyismeret: 7/4 (+18%) 14. pszi: 2/4 15. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
Rodrig (#7126)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
596 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 1 darázsszárny (#652)
5 gyógykenőcs (#313) 3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 rövid íj (#107)
20 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 borkonyó bibe (#312) 2 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 1 gyöngymangó (#135) 25 isteni könnycsepp (#260)
10 kaja (#2) 14 madártoll (#112) 95 mérgezett tüske (#23)
27 mérgezett vasnyíl (#187) 4 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
1 obszidián függő (#195) 2 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98)
1 remák szív (#264) 1 sallank nyíl (#129) 3 spiritusz (#170)
2 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar tekercs (#653) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,102) uzbányok (#102), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, manaelementál (#290), quwarg harcos (#201)
(100,101) vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103), manaelementál (#290)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(102,101) varkaudar kósza (#347), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 42. jellempróba
(103,100) patak, tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(104,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), manaelementál (#290), varkaudar kósza (#347)
(105,98) Leah rúnaköve, oltár, varkaudar kósza (#347)
(106,98) Tharr oltár, 47. jellempróba, élőholt mirg (#135)
(107,98) élőholt mirg (#135), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba, Mehanidas Trak (3542. kalandozó), egy törpe férfi

Üzenet küldése a karakternek