86. forduló, 88. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 13. 15h:06'
EZ A 172. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
173. játékheted kezdete: febr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,82] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 238.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 222.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1271 69 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy szárnyas hernyót Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy furulyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még csak azt sem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklomtrippók". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba könnyűnek tűnik: egy autentikus vámpír megölése a feladatod. Meglátva a szörnyet, kegyelemért kezdesz könyörögni. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 192.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Trallimmvansók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy élőholt sullár feltrancsírozása a feladat.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár fejét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal megérinted az élőholt sullár fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 34, gyógyulás: 18, összesen: -16 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy törpe bakancs. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy taposó tappancs. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 324 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roókdortriplopp". Hadarva ismerteti a feladatot. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Az előadásba beleadsz mindent, de hamar nyilvánvalóvá válik, hogy még tapasztalatlan vagy, kevés a gyakorlatod. A kalandmester a fejét csóválja - nem engedhet tovább.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 162.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[83,72] Továbbra is síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra rontasz. {GYD:} Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 26, gyógyulás: 11, összesen: -15 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar kölyök volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ork bérgyilász. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [84,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. [+1% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku kopja (ld. enc.). 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy ork sámán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar kósza. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 144.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kitartó ló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 114.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[83,74] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 11, gyógyulás: 78, összesen: +67 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy ork bérgyilász. Amikor elhal a zaj, előmászol. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy vadász varkaudar ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [82,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 12, összesen: +9 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy ork bérgyilász. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar kölyök. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [81,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 328 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) [27 pontot használtál fel, van még 87.]

kb 305 1 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[80,77] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy vark. nekromanta. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [79,78] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Quwarg szagot érzel! Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy quwarg felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar kósza. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy vark. nekromanta. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,79] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő fekete amőba mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a fekete amőba testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekete amőba bal oldalát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a fekete amőba gomolygó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A fekete amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy szintszívó. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy vadász varkaudar. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy vadász varkaudar. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki hegyeket akar mozdítani, az apró kövekkel kezdi. -DM " [27 pontot használtál fel, van még 60.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[77,80] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a smaragdgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 570 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy umor-pióca. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az umor-pióca testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy vark. nekromanta. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy ork bérgyilász ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [76,81] Füves síkságra érkeztél.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vadász varkaudar. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 22.]

ef 29 507 energia fejlesztése 29
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 szárnyas hernyót. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 17 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KOPJA (694. TÁRGY)
A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához.

KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT)
Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége.

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 25 (41) Szint: 22 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 343/355 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (34) Varázspont: 479/5 Pénz: 897 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 51/11 Pszi pont: 72/52 EFejl: 13
Eddig összesen 658 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 992 TP-t kaptál. Jelenleg 957 453 TP-d van. A következő szinthez még 42 547 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 85. fordulódban 11302 arany került a bankszámládra. 11302 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/43 (+12%) szúrófegyverek: 11/91 (+9%) vágófegyverek: 6/38 (+18%)
lőfegyverek: 23/20 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,81 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 136 időszaki: 90

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/32 (+320%) 2. nyomkövetés: 6/88 (+22%) 3. mászás: 7/32
4. csapdakészítés: 14/57 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 13/56
7. felderítés: 7/55 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 18/5 (+20%)
10. taumaturgia: 26/31 (+3%) 11. versengés: 6/99 (+18%) 12. harcművészetek: 22/71
13. zene: 1/60 (+9%) 14. szörnyismeret: 9/37 (+20%) 15. pszi: 12/79 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 5/70 18. bányászat: 8/21
19. úszás: 1/0 20. főzés: 2/8 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 115 (limit: 120), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 14 105.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 26 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 798 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
46 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 6 kaja (#2)
7 nyílvessző (#108) 17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 15 isteni könnycsepp (#260) 2 pirkit (#153)
1 ryuku kopja (#694) 1 szárnyas hernyó (#69) 5 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csőr (#169) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
(77,80) smaragdgólem (#417), umor-piócák (#63)
(78,79) fekete amőba (#364), szintszívó (#96)
(79,78) szintszívó (#96), quwarg felderítő (#299)
(80,77) Tharr oltár
(81,76) sörényes ubuk (#89), márványtorony (#175), Dornodon oltár
(82,75) oltár, 31. jellempróba, uzbányok (#102)
(83,72) nukleáris cickány (#155)
(83,74) manaelementál (#290), Tharr oltár
(84,73) ryuku légiós (#361), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek