Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 2. 16h:38' EZ A 1400. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD 1401. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 28 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
h 248 5 | használod a 248. tárgyat |
vv 263 364 | elmormolod a 263. varázslatot a 364. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
im 0 2 | imádkozol |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya jobb vállát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Sárkányölő karddal épp hogy megvágod az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
(Továbbmész...) [184,99] Még mindig dombos terepen vagy. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy kazmárt. Délnyugatra egy halálbokor van. Nyugatra egy Chara-din templom van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ekharion. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az ekharion bal karját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az ekharion testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 36 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [184,98] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din templom van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély szakadék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woorgard. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Sárkányölő karddal megkarcolod az animált hókutya jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 279, gyógyulás: 0, összesen: -279 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem fejét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg szellem ködlő potrohát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 007 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 278, gyógyulás: 0, összesen: -278 ÉP}
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
183 | 184 | 185 | |
97 | |
|
|
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Utad során felfedezel egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat.
be 833 209 90 | bemész a 833. épületbe |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kicsit megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [185,97] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gumifát. Keletre nézve látsz egy grok-képződményt. Délkeletre egy kazmár van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi jobb első lábát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a mammut zombi testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-10 védettség). Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a mammut zombi fagyott bőrét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-3 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}
(Továbbmész...) [185,96] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+816 varázspont.)
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal megvagdalod a csontgólem testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 311, gyógyulás: 0, összesen: -311 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [186,94] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy ovimon-bokrot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy krómkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 4 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 198 156 82 | elmormolod a 198. varázslatot |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | |
93 | |
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
[156,82] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll bal nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontgólem testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 299, gyógyulás: 0, összesen: -299 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 39 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [157,80] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy quwarg bolyt. Délkeletre nézve látsz egy kazmárt. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich nyakát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a drakolich fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csontgólem fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal végigvagdosod a csontgólem fejét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
kf 475 1730 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1730. tárggyal |
lm 12 17 6 | mozogsz 12 17 6 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drónkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a drónkeselyű testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a drónkeselyű jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 98 életpontot sebeztél. Csőrével a drónkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 madártollat. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a drónkeselyű bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drónkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a drónkeselyű testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csőrével a drónkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drónkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 8 madártollat. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a drónkeselyű tollas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a drónkeselyű jobb lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a drónkeselyű farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 107 életpontot sebeztél. A drónkeselyű megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 madártollat. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a vadász varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 585 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 604, gyógyulás: 0, összesen: -604 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 142 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vark. nekromanta testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 807 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
lm 21 20 28 | mozogsz 21 20 28 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT) A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül. |
Erő: | 9 (21) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (34) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (21) | Védekezés: | 67 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/476 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 1274/1112 | Jellem: | jó (123) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 16 (52) | Varázspont: | 1012/24 | Pénz: | 55249 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 63/55 | Pszi pont: | 225/272 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 34/91 (+34%) |
lőfegyverek: | 27/53 (+18%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
157,80 mezőn táborozol, a 93. labirintusban, 1. szinten, 24. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/67 (+355%) | 2. nyomkövetés: | 12/44 (+8%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 6/31 (+53%) | 5. csapdaészlelés: | 9/10 (+512%) | 6. gyógyítás: | 8/31 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 14/76 (+306%) | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 6/12 (+20%) | 11. taumaturgia: | 77/24 (+251%) | 12. szerencsejáték: | 11/64 |
13. versengés: | 9/99 | 14. zene: | 21/24 (+7%) | 15. szörnyismeret: | 11/32 |
16. pszi: | *22/100 (+85%) | 17. zárnyitás: | 13/10 (+1100%) | 18. vadászat: | 7/86 |
19. vitalitás: | 7/17 | 20. bányászat: | 18/57 (+110%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 8/85 (+14%) | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 24 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
tolvajvér (#364) | agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): -122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 322 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31479. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 125 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | manakristály (#500) | |||
5 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rum (#1419) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | sáfránypor (#211) | 6 | szent jogar (#150) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
69 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
334 | arany (#50) | 6 | bomló esszencia (#2367) | 4 | kaja (#2) | |||
2 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kötél (#92) | 20 | madártoll (#112) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nagy vaspajzs (#161) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | varkaudar páncél (#294) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
2 | vasvért (#164) | 1 | xirnox szív (#213) |
155 | 156 | 157 | 158 | |
79 | |
|
|
|
80 | |
|
|
|
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|