Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 6. 12h:04' EZ A 869. JÁTÉKHETED, 869. FORDULÓD 870. játékheted kezdete: júl. 9. A következő fordulódat legkorábban a 870. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4363 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | makró 1 |
vv 112 71 88 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 224 165 59 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
vv 28 215 164 | elmormolod a 28. varázslatot a 215. varázslatot a 164. varázslatot |
vv 275 182 188 | elmormolod a 275. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 157 211 209 | elmormolod a 157. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 147 53 26 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 11 161 384 | elmormolod a 11. varázslatot a 161. varázslatot a 384. varázslatot |
vv 243 261 364 | elmormolod a 243. varázslatot a 261. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 326 319 277 | elmormolod a 326. varázslatot a 319. varázslatot a 277. varázslatot |
hh 1253 1269 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1544 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 60 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Elszántan a másikra rontasz. Használod a Belső időt. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quwargamanga testét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a Quwargamanga testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (47 sebzést okozott.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Quwargamanga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 quwarg teleportgömb. 4630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 191, gyógyulás: 112, összesen: -79 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 300. varázslatot a 297. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 316. varázslatot a 277. varázslatot |
at 4787 41 | TU-t adsz át a 4787. kalandozónak 41 |
erki | erőszakos kilépés |
kf 1809 875 824 | kézbeveszed/felveszed az 1809. tárgyat a 875. tárggyal a 824. tárgyat |
kf 1568 176 | kézbeveszed/felveszed az 1568. tárgyat a 176. tárggyal |
kf 1157 1136 983 | kézbeveszed/felveszed az 1157. tárgyat az 1136. tárggyal a 983. tárgyat |
kf 1836 985 746 | kézbeveszed/felveszed az 1836. tárgyat a 985. tárggyal a 746. tárgyat |
kf 1820 1456 1467 | kézbeveszed/felveszed az 1820. tárgyat az 1456. tárggyal az 1467. tárgyat |
kf 1319 1119 1301 | kézbeveszed/felveszed az 1319. tárgyat az 1119. tárggyal az 1301. tárgyat |
kf 1200 1183 1135 | kézbeveszed/felveszed az 1200. tárgyat az 1183. tárggyal az 1135. tárgyat |
kf 1194 989 969 | kézbeveszed/felveszed az 1194. tárgyat a 989. tárggyal a 969. tárgyat |
kf 822 907 1703 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat a 907. tárggyal az 1703. tárgyat |
kf 1785 891 1321 | kézbeveszed/felveszed az 1785. tárgyat a 891. tárggyal az 1321. tárgyat |
bb 813 814 815 | beraksz a bankba a 813. tárgyat (814 darabot) |
bb 812 816 292 | beraksz a bankba a 812. tárgyat (816 darabot) |
bb 269 360 153 | beraksz a bankba a 269. tárgyat (360 darabot) |
bb 1276 331 429 | beraksz a bankba az 1276. tárgyat (331 darabot) |
bb 264 403 582 | beraksz a bankba a 264. tárgyat (403 darabot) |
bb 396 1320 327 | beraksz a bankba a 396. tárgyat (1320 darabot) |
bb 1206 872 810 | beraksz a bankba az 1206. tárgyat (872 darabot) |
bb 305 375 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (375 darabot) |
bb 925 1537 804 | beraksz a bankba a 925. tárgyat (1537 darabot) |
bb 817 150 189 | beraksz a bankba a 817. tárgyat (150 darabot) |
bb 893 1360 199 | beraksz a bankba a 893. tárgyat (1360 darabot) |
bb 203 205 271 | beraksz a bankba a 203. tárgyat (205 darabot) |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1069 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a manaelementál hullámzó masszáját. (11 támadással 2150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+431 életerő). Kyorgölő pengével végigvagdosod a manaelementál jobb oldalát. (9 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (45 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A manaelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Lovagi karddal megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 1152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Kyorgölő pengével súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (50 sebzést okozott.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A manaelementál elhibázza az ütést csápjával. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A manaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5288, sebződés: 0, gyógyulás: 876, összesen: +876 ÉP}
v 198 260 25 | elmormolod a 198. varázslatot |
[260,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa.
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 1143 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a manaelementál lebernyegét. (11 támadással 2102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+421 életerő). Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. (9 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (55 sebzést okozott.) A fényaura 6 ép-t sebez. A manaelementál csápol, de mindhiába. Lovagi karddal megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 1158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A manaelementál elhibázza az ütést csápjával. A manaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5324, sebződés: 0, gyógyulás: 826, összesen: +826 ÉP}
mak 2 | makró 2 |
h 1271 403 0 | használod az 1271. tárgyat |
kf 1707 1713 0 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat az 1713. tárggyal |
usz 60 0 0 | úszol 60 pontért |
Marokra fogva a kyorgölő pengét ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Kyorgölő pengével alaposan megvágod az opati polip testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed a trix vadász testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (33 sebzést okozott.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A trix vadász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trix harci totem és 1 trix gyógypálca. 1846 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
Meglengetve a kyorgölő pengét ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Kyorgölő pengével többször mélyen végigmetszed az óriás vízi sün testét. (3 támadással 524 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-524 életpont.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (33 sebzést okozott.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
4491 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 524, gyógyulás: 4, összesen: -520 ÉP}
Meglengetve a kyorgölő pengét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorgölő pengével kegyetlenül összevagdalod a trix harcos izmos kis testét. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (58 sebzést okozott.) A fényaura 17 ép-t sebez. Nem vagy felkészülve a trix harcos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 trix gyógypálca. 4536 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 68, gyógyulás: 77, összesen: +9 ÉP}
Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a kyorgölő pengét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kráken ősanya testét. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (46 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. A kráken ősanya a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 504 életpontot vesztesz.) A kráken ősanya borzalmas ütést mér fejedre a farkával. (1 támadástól 808 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Kyorgölő pengével végigvagdosod a kráken ősanya fejét. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (56 sebzést okozott.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A kráken ősanya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 461 életpontot vesztesz.) Farkát a lábad köré tekerve, a kráken ősanya a földre lök! Gyorsan megpróbálsz felállni. (1 támadástól 873 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 2646, gyógyulás: 222, összesen: -2424 ÉP}
le 1713 0 0 | leveszed/lerakod az 1713. tárgyat |
kf 822 969 1631 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat a 969. tárggyal az 1631. tárgyat |
vv 309 316 299 | elmormolod a 309. varázslatot a 316. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1602 305 10 | használod az 1602. tárgyat |
kb 327 1 0 | kiveszel a bankból a 327. tárgyat (1 darabot) |
v 22 327 0 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 19 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 5 7 | mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [259,26] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg ikerbolyt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Tetves kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel az egyik torony meredek, göröngyös oldalán. (Önanalízis: +4% mászás.) Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-54 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg őrparancsnok! {szintje: 26.} {egyik sebzési módja: 2x 6d6+24.} Szűkölve menekülsz a halálos veszély elől, és kikapaszkodsz. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy pengekarú nitmák. {egyik sebzési módja: 4x 9d14+25.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [258,25] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy krathan csontváz volt a rémület okozója. {szintje: 36.} {támadása: 55.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [257,23] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Sűrű szárnycsattogtatással egy elemi pulzátor távolodik. {max. életpontja: 1401-1500.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [256,22] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tükörtornyot. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Miután a pókkarmokat a végtagjaidra csatoltad, rátapadsz a torony gyorsan forgó oldalára. (Önanalízis: +4% mászás.) Szinte csukott szemmel haladsz előre a vakító fény miatt, ami bárhogy is fordulsz, a szemedbe tükröződik. Hosszú idő telik el, míg eléred a lentről kiszúrt rést. A sötét átjáró végén egy fényes teremre bukkansz. Szokatlanul nagy ahhoz képest, hogy a tükörtorony kívülről milyen keskenynek nézett ki. A terem belsejében szinte nem is érezni a tükörtorony forgását, merengsz el a fizika tudományában, amíg meg nem hallod az előtted álló lény fújtatását. Ez egy shokara bogár! {szintje: 35.} {egyik sebzési módja: 2x 12d18+45.} Egy pillanat alatt elmegy a kedved a kalandozóléttől, rémült jajveszékelés közepette elmenekülsz a baljós színhelyről. Lefelé mászva már nem is zavar annyira sem a visszaverődő fény, sem a torony forgása. Hamar leérsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nitmák lord. {szintje: 37.} {támadása: 65.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [257,20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy gothag döglidérc. {mágikus sebezhetőség: 50%.} {egyik sebzési módja: 2x 8d10+30.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [257,19] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy ősi rúnatornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +4% mászás.) Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs! {szintje: 33.} {max. életpontja: 1451-1550.} Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy kristálypalotát. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vastagbőrű mutak volt. {fizikai sebezhetőség: 90%.} {támadása: 60.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy őrült varázsló. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
h 1602 305 20 | használod az 1602. tárgyat |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 749 | bemész a 749. épületbe |
kotb 9126 | belépés K.T.-be: 9126 |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Erő: | 97 (153) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 82 (130) | Támadás: | 111 (117) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 84 (108) | Védekezés: | 199 (207) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/20 év |
Egészség: | 81 (105) | Életpont: | 2588/276 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 90 (130) | Varázspont: | 5466/5197 | Pénz: | 22387 arany | Kép. pont: | 9 |
Pszi pont: | 930/647 | Halhatatlanság: | 59 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24 | ökölvívás: | 27 | szúrófegyverek: | 43 |
vágófegyverek: | 68 | ütőfegyverek: | 45 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | 48 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33 (+1) | 2. nyomkövetés: | 274 | 3. mászás: | 49 (-5) |
4. hajózás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 57 | 6. csapdaészlelés: | 41 |
7. gyógyítás: | 101 | 8. titkosírás: | 17 | 9. felderítés: | 43 |
10. szörnyidomítás: | 32 | 11. teológia: | 325 (+5) | 12. taumaturgia: | 230 (+13) |
13. szerencsejáték: | 8 | 14. versengés: | 31 | 15. harcművészetek: | 14 |
16. zene: | 87 | 17. szörnyismeret: | 108 | 18. pszi: | 141 (+1) |
19. zárnyitás: | 56 | 20. vadászat: | 35 | 21. vitalitás: | 10 |
22. bányászat: | 54 | 23. úszás: | 40 (+1) | 24. főzés: | 29 |
25. ősteológia: | 65 | 26. őstaumaturgia: | 58 | 27. csapatmunka: | 17 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1444 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 10 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), aranyfecske (#283), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798), bűbájlidérc (#761), goldugar (#65), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | avatári áldás (#359, 150 VP, 30 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 400 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (191,38,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | isteni bölcsesség (#319) |
önanalízis III (#303) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | elmeszonda (#487) | háló (#186) | >> | homoktúró galaga (#595) | |
háló (#186) | >> | dűneszellem (#603) | háló (#186) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | háló (#186) | >> | ében árnylidérc (#622) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg ölész (#855) | |
armageddon (#218) | >> | teriád varázsló (#798) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Baurtac (#7106) | |
háló (#186) | >> | Lordac (#7100) | isteni átok (#307) | >> | Baurtac (#7106) | |
jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szutykos remák (#191) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | fürgülés (#92) | >> | Zortac (#7105) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | csatalovas (#7160) | fájdalomtükör (#379) | >> | Romboló (#7159) | |
fürgülés (#92) | >> | Lordac (#7100) | életpajzs (#142) | >> | at'htlab rém (#739) | |
életpajzs (#142) | >> | sötétségszellem (#733) | életpajzs (#142) | >> | halál csatlósa (#732) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | Bondorroth (#723) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gonoszság és kegyetlenség dolgában jártas szörnyekben a ryukuk földje is bővelkedik. Tedd a dolgod, és végezz 5 ében tritonnal! (számláló: 0) |
2.) Harcos papom, az igazság védelmezője! Fejleszd harci tudásod az új irányba, ryuku eszközökkel. Eddz 10 alkalommal egy ryuku akadálypályán! (számláló: 0) |
3.) Alacsonyabbrangú papjaim majd elvégzik Ghallán a jóság terjesztésének magasztos feladatát, rád máshol van most szükség! Imádkozz, amint hajód elérte egy másik kontinens partjait! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 2 királynő, 3 élőholt, 20 nagymester, 21 parafenomén, 26 rohamosztagos, 3 ősmágus, 1 anyakirálynő. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 30 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 176. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 112 71 88, vv 224 165 59, vv 28 215 164, vv 275 182 188, vv 157 211 209, vv 147 53 26, vv 11 161 384, vv 243 261 364, vv 326 319 277, hh 1253 1269 1534. |
2. makró parancsai: h 1271 403, kf 1707 1713, usz 60, le 1713, kf 822 969 1631, vv 309 316 299, h 1602 305 10, kb 327 1, v 22 327, h 211. |
TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (869. FORDULÓD ÓTA) | ||||||||
0 arany | 6 | jégszilánk (#1128) | 252 | ragasztó (#83) | 3 | sötét ital (#284) | 60 | spiritusz (#170) | 2 | negatív esszencia (#1184) | 100 | nothar bogyó (#923) | 1 | ősi páncél (#809) | 1 | ősi sisak (#807) | 22 | ryuku evező (#1152) | 2 | Ssszissszenő bőre (#953) | 34 | szuperkötél (#209) | 42 | Thargodan csont (#1181) | 361 | Thargodan esszencia (#328) | 24 | Thargodan koponya (#1182) | 2 | Tudás Könyve (#567) | 2 | üllő (#1103) | 2 | Urgol káoszpajzsa (#826) | 1 | Urgol lángpallosa (#1190) | 30 | vaspánt (#1241) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
316 | arany (#50) | 116 | álompor (#396) | 15 | amniosz (#203) | |||
79 | csalánvirág (#582) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | derit láncvért (#1206) | |||
1 | drag'kór vért (#872) | 40 | extra takarmány (#1360) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
162 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 22 | fokhagyma (#403) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 9 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
8 | kaja (#2) | 105 | kaktuszbogyó (#429) | 11 | karbin plazma (#199) | |||
23 | kazmár gyökér (#205) | 13 | korinthai talizmán (#814) | 19 | kreommat szirom (#925) | |||
11 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ősi csizma (#804) | |||
1 | ősi kard (#810) | 692 | pirkit (#153) | 128 | purifikátor háj (#269) | |||
841 | quwarg tojás (#360) | 1 | Raia csataszoknyája (#1537) | 135 | remák szív (#264) | |||
20 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | sallank karom (#128) | |||
96 | sárkánypikkely (#292) | 79 | szent jogar (#150) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
56 | teriád féreg (#1276) | 2 | tleikan kesztyű (#893) | 379 | varázskő (#305) | |||
141 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
50 | acéltűz dobónyíl (#1127) | 2 | aranytű (#272) | 25 | bahrot bőr (#938) | |||
1 | barna immunitáskő (#976) | 1 | Bropxat vállvédője (#920) | 1 | dalebg.kristályvért (#564) | |||
91 | éjkristály (#958) | 23 | ektoplazma (#1185) | 6 | Eldereth szilánk (#512) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 8 | genrath vérmedvefog (#1674) | 21 | grifftojás (#179) | |||
12 | kábító nyilacska (#1590) | 1 | kék immunitáskő (#977) | 1 | ketrec (#216) | |||
1 | kyorgölő buzogány (#881) | 1 | lovagi övcsat (#1631) | 3 | Luthius karkötője (#527) | |||
1 | mágikus gyertya (#1600) | 1 | mahagóni pajzs (#984) | 1 | mahagóni vért (#982) | |||
1 | natharion talizmán (#867) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 43 | trix gyógypálca (#1704) | |||
1 | trix harci totem (#1703) | 372 | varányszem (#30) | 18 | víz (#27) | |||
1 | vörös zyel (#606) | 199 | xirnox szív (#213) | 2 | ytter. katalizátor (#970) | |||
1 | ytterium kőzet (#965) | 17 | zöld üveg (#82) | 1 | Zt'tuzzarxn végzete (#1195) | |||
1 | ztrax kulcs (#1217) | 1 | Zu'lit fülkarikája (#727) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |