Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 6. 9h:22' EZ A 869. JÁTÉKHETED, 868. FORDULÓD 870. játékheted kezdete: júl. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4363 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász bal vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | makró 1 |
vv 112 71 88 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 224 165 59 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
vv 28 215 164 | elmormolod a 28. varázslatot a 215. varázslatot a 164. varázslatot |
vv 275 182 188 | elmormolod a 275. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 157 211 209 | elmormolod a 157. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 147 53 26 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 11 161 384 | elmormolod a 11. varázslatot a 161. varázslatot a 384. varázslatot |
vv 243 261 364 | elmormolod a 243. varázslatot a 261. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 326 319 277 | elmormolod a 326. varázslatot a 319. varázslatot a 277. varázslatot |
hh 1253 1269 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 300. varázslatot a 297. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 316. varázslatot a 277. varázslatot |
at 4787 41 | TU-t adsz át a 4787. kalandozónak 41 |
koki | kilépés K.T.-ből |
erki 4363 | erőszakos kilépés a 4363. kalandozót |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 876 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +2% pszi.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál lebernyegét. (10 támadással 1133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 330 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Varkaudar che-karddal megvagdalod a manaelementál testét. (10 támadással 1147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 987 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp).
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5183, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Földrengető bal lábát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a Földrengető testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A Földrengető karmai majdnem eltalálnak! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-37 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 919 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal megvagdalod a manaelementál testét. (10 támadással 1123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3800, sebződés: 24, gyógyulás: 35, összesen: +11 ÉP}
v 367 65 | elmormolod a 367. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 97 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 574 1 | bemész az 574. épületbe |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 966 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a manaelementál egyik csápját. (10 támadással 1133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Varkaudar che-karddal végigvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a manaelementál testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5072, sebződés: 36, gyógyulás: 31, összesen: -5 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar katona testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona jobb lábát. (10 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal súrolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 88, gyógyulás: 33, összesen: -55 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű és egy borostyán függő. 1908 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 14, gyógyulás: 47, összesen: +33 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1054 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 22 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 38, gyógyulás: 30, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1668 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 27, gyógyulás: 35, összesen: +8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1668 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 27, gyógyulás: 27, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csataremák testét. (10 támadással 1146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a csataremák bal oldalát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (11 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A csataremák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8738 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 48, gyógyulás: 17, összesen: -31 ÉP}
m 6 1 8 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [135,68] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {szintje: 13.} {támadása: 26.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog jobb vállát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 981 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [135,67] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. {fizikai sebezhetőség: 85%.} {támadása: 22.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A ryuku gárdista vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A fényaura 15 ép-t sebez. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [134,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Felfedeztél egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy malmot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ki-Nyú Vacc egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. (Önanalízis: +1% mászás.) A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+1.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár bal vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 650 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
6829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
le 229 438 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat a 438. tárgyat |
kb 43 13 1360 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (13 darabot) |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {szintje: 9.} {max. életpontja: 69-76.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
499 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 7, gyógyulás: 29, összesen: +22 ÉP}
ee 13 | eladod a 13. tárgyat |
dd 13 | eldobod a 13. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.
a 210 4325 3 | átadod a 210. tárgyat a 4325. kalandozónak (3 darabot) |
aa 39 | átadod a 39. tárgyat |
a 1112 2257 1 | átadod az 1112. tárgyat a 2257. kalandozónak (1 darabot) |
aa 1134 94 1137 | átadod az 1134. tárgyat a 94. tárgyat az 1137. tárgyat |
aa 658 654 429 | átadod a 658. tárgyat a 654. tárgyat a 429. tárgyat |
aa 148 667 1113 | átadod a 148. tárgyat a 667. tárgyat az 1113. tárgyat |
aa 213 43 | átadod a 213. tárgyat a 43. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
v 198 140 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[140,60] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
h 1602 305 20 | használod az 1602. tárgyat |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 749 | bemész a 749. épületbe |
kotb 9126 | belépés K.T.-be: 9126 |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Erő: | 97 (130) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 83 (87) | Támadás: | 69 (78) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 84 (86) | Védekezés: | 63 (83) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/38 év |
Egészség: | 82 (84) | Életpont: | 1517/1529 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 90 (94) | Varázspont: | 5076/4669 | Pénz: | 22703 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 919/721 | Halhatatlanság: | 59 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/41 | ökölvívás: | 27/5 (+5%) | szúrófegyverek: | 43/35 |
vágófegyverek: | 68/65 (+1%) | ütőfegyverek: | 45/71 (+1%) | lőfegyverek: | 37/16 |
dobófegyverek: | 48/21 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 (-289%) | 2. nyomkövetés: | 274/2 (+19%) | 3. mászás: | 54/58 (+2%) |
4. hajózás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 57/32 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 41/69 (-300%) |
7. gyógyítás: | 101/66 | 8. titkosírás: | 17/6 | 9. felderítés: | 43/46 |
10. szörnyidomítás: | 32/60 | 11. teológia: | 320/25 (+30%) | 12. taumaturgia: | 217/52 (+44%) |
13. szerencsejáték: | 8/12 | 14. versengés: | 31/8 (+5%) | 15. harcművészetek: | 14/26 |
16. zene: | 87/9 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 108/32 (+34%) | 18. pszi: | *140/100 (+10%) |
19. zárnyitás: | 56/4 (-300%) | 20. vadászat: | 35/25 | 21. vitalitás: | 10/42 |
22. bányászat: | 54/25 (+2%) | 23. úszás: | 39/94 (+18%) | 24. főzés: | 29/71 |
25. ősteológia: | 65/88 (+5%) | 26. őstaumaturgia: | 58/47 | 27. csapatmunka: | 17/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1444 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 10 |
6. regeneráció: 3(4) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), aranyfecske (#283), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798), bűbájlidérc (#761), goldugar (#65), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | avatári áldás (#359, 150 VP, 30 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 400 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (191,38,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
tűzmágia (#157) | fényaura (#211) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
Techiulan aurája (#261) | isteni bölcsesség (#319) | önanalízis III (#303) | önanalízis II (#300) |
pszi-ernyő III (#297) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | elmeszonda (#487) | háló (#186) | >> | homoktúró galaga (#595) | |
háló (#186) | >> | dűneszellem (#603) | háló (#186) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | háló (#186) | >> | ében árnylidérc (#622) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg ölész (#855) | |
armageddon (#218) | >> | teriád varázsló (#798) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Baurtac (#7106) | |
háló (#186) | >> | Lordac (#7100) | isteni átok (#307) | >> | Baurtac (#7106) | |
jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szutykos remák (#191) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | fürgülés (#92) | >> | Zortac (#7105) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | csatalovas (#7160) | fájdalomtükör (#379) | >> | Romboló (#7159) | |
fürgülés (#92) | >> | Lordac (#7100) | életpajzs (#142) | >> | at'htlab rém (#739) | |
életpajzs (#142) | >> | sötétségszellem (#733) | életpajzs (#142) | >> | halál csatlósa (#732) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | Bondorroth (#723) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gonoszság és kegyetlenség dolgában jártas szörnyekben a ryukuk földje is bővelkedik. Tedd a dolgod, és végezz 5 ében tritonnal! (számláló: 0) |
2.) Harcos papom, az igazság védelmezője! Fejleszd harci tudásod az új irányba, ryuku eszközökkel. Eddz 10 alkalommal egy ryuku akadálypályán! (számláló: 0) |
3.) Alacsonyabbrangú papjaim majd elvégzik Ghallán a jóság terjesztésének magasztos feladatát, rád máshol van most szükség! Imádkozz, amint hajód elérte egy másik kontinens partjait! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 2 királynő, 3 élőholt, 20 nagymester, 21 parafenomén, 26 rohamosztagos, 3 ősmágus, 1 anyakirálynő. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 30 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 176. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 112 71 88, vv 224 165 59, vv 28 215 164, vv 275 182 188, vv 157 211 209, vv 147 53 26, vv 11 161 384, vv 243 261 364, vv 326 319 277, hh 1253 1269 1534. |
2. makró parancsai: h 1271 403, kf 1707 1713, usz 60, le 1713, kf 822 969 1631, vv 309 316 299, h 1602 305 10, kb 327 1, v 22 327, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK tudatforrás (505) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435. |