Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 17. 9h:25' EZ A 864. JÁTÉKHETED, 864. FORDULÓD 865. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat legkorábban a 865. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4363 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 848 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | makró 1 |
vv 112 71 88 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 224 165 59 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
vv 28 215 164 | elmormolod a 28. varázslatot a 215. varázslatot a 164. varázslatot |
vv 275 182 188 | elmormolod a 275. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 157 211 209 | elmormolod a 157. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 147 53 26 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 11 161 384 | elmormolod a 11. varázslatot a 161. varázslatot a 384. varázslatot |
vv 243 261 364 | elmormolod a 243. varázslatot a 261. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 326 319 277 | elmormolod a 326. varázslatot a 319. varázslatot a 277. varázslatot |
hh 1253 1269 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr jobb oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 300. varázslatot a 297. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 316. varázslatot a 277. varázslatot |
v 367 65 | elmormolod a 367. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a goldugar testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 95 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 1271 429 | használod az 1271. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1336 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
h 1215 10 | használod az 1215. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 456 életpontot sebeztél. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 919 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal megvagdalod a manaelementál egyik csápját. (10 támadással 1125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 344 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Varkaudar che-karddal végigvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5135, sebződés: 33, gyógyulás: 26, összesen: -7 ÉP}
ek 395 107 98 | t. energia kisütése: 395 107 98 |
[107,98] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
369 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1107 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 15, gyógyulás: 7, összesen: -8 ÉP}
m 6 2 | mozogsz nyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [123,10] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. {max. életpontja: 136-160.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1336 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza teknőcpáncélját. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a massza fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A fényaura 15 ép-t sebez. A massza gyenge döfése nem tudott megsebezni. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy borostyán függő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 madártollat. 1597 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 507 életpontot sebeztél. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 925 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal megvagdalod a manaelementál testét. (10 támadással 1127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 362 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar che-karddal megvagdalod a manaelementál testét. (10 támadással 1138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 368 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Véres nyál csordul ki a manaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5054, sebződés: 22, gyógyulás: 13, összesen: -9 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Felfedeztél egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1107 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 17, gyógyulás: 22, összesen: +5 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos jobb oldalát. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Használod a Belső időt. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2924 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 52, gyógyulás: 41, összesen: -11 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 1853 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 4, gyógyulás: 11, összesen: +7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 42 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 650 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a csataremák egyik csápját. (5 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a csataremák testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A csataremák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8484 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1475, sebződés: 33, gyógyulás: 16, összesen: -17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1024 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [123,11] A terep továbbra is ritka erdő. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy velociraptor. Nem jelenthet különösebb problémát. {szintje: 16.} {egyik sebzési módja: 2x 3d8+6.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor fejét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a velociraptor bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1481 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kb 651 153 668 | kiveszel a bankból a 651. tárgyat (153 darabot) |
kt 683 | elkészíted a 683. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2829 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 42, gyógyulás: 2, összesen: -40 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz testét. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A hadroszaurusz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hadroszaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 32 kaját. 1519 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 16, gyógyulás: 54, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [125,13] Fák, mindenütt csak fák. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy tyrannoszaurusz rex. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2829 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 49, gyógyulás: 2, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [126,14] Az erdőt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 16 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1439 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker bal oldalát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-19 életpont.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Karmaival a rőtmanó berzerker megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 19, gyógyulás: 19, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,15] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 30 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
v 198 55 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
[55,67] Továbbra is síkságon vagy. Elérted Maad nyugati határát.
kt 686 2 | elkészíted a 686. tárgyat (2 darabot) |
v 181 73 57 | elmormolod a 181. varázslatot |
[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.
v 84 212 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 1602 305 10 | használod az 1602. tárgyat |
p 195 42 | használod a 195. pszi képességet |
ef 42 502 | energia fejlesztése 42 |
kb 434 480 221 | kiveszel a bankból a 434. tárgyat (480 darabot) |
kb 179 244 1074 | kiveszel a bankból a 179. tárgyat (244 darabot) |
kb 1181 213 1137 | kiveszel a bankból az 1181. tárgyat (213 darabot) |
kb 19 112 116 | kiveszel a bankból a 19. tárgyat (112 darabot) |
a 210 1808 3 | átadod a 210. tárgyat az 1808. kalandozónak (3 darabot) |
a 100 1808 1 | átadod a 100. tárgyat az 1808. kalandozónak (1 darabot) |
a 101 1808 10 | átadod a 101. tárgyat az 1808. kalandozónak (10 darabot) |
aa 434 480 221 | átadod a 434. tárgyat a 480. tárgyat a 221. tárgyat |
aa 244 1074 1261 | átadod a 244. tárgyat az 1074. tárgyat az 1261. tárgyat |
aa 655 214 82 | átadod a 655. tárgyat a 214. tárgyat a 82. tárgyat |
aa 1181 213 1137 | átadod az 1181. tárgyat a 213. tárgyat az 1137. tárgyat |
aa 19 112 116 | átadod a 19. tárgyat a 112. tárgyat a 116. tárgyat |
a 380 2257 1 | átadod a 380. tárgyat a 2257. kalandozónak (1 darabot) |
aa 179 651 668 | átadod a 179. tárgyat a 651. tárgyat a 668. tárgyat |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 97 (130) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 84 (88) | Támadás: | 69 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 85 (87) | Védekezés: | 79 (87) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/36 év |
Egészség: | 83 (85) | Életpont: | 1556/2337 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 91 (95) | Varázspont: | 5242/4326 | Pénz: | 4359 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 919/591 | Halhatatlanság: | 59 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/41 | ökölvívás: | 26/80 (+23%) | szúrófegyverek: | 43/35 |
vágófegyverek: | 68/60 | ütőfegyverek: | 45/58 (+5%) | lőfegyverek: | 37/10 |
dobófegyverek: | 48/21 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/29 | 2. nyomkövetés: | 273/44 (+31%) | 3. mászás: | 54/51 |
4. hajózás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 57/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 44/63 |
7. gyógyítás: | 101/66 | 8. titkosírás: | 17/6 (+11%) | 9. felderítés: | 43/30 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 32/60 | 11. teológia: | 318/73 (+36%) | 12. taumaturgia: | 215/40 (+50%) |
13. szerencsejáték: | 8/12 | 14. versengés: | 30/80 | 15. harcművészetek: | 14/26 |
16. zene: | 86/45 (+5%) | 17. szörnyismeret: | 106/96 (+34%) | 18. pszi: | 140/65 (+6%) |
19. zárnyitás: | 58/62 | 20. vadászat: | 35/25 | 21. vitalitás: | 10/42 |
22. bányászat: | 54/21 (+1%) | 23. úszás: | 39/76 | 24. főzés: | 29/71 |
25. ősteológia: | 65/77 (+2%) | 26. őstaumaturgia: | 58/41 (+2%) | 27. csapatmunka: | 17/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1444 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 10 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), aranyfecske (#283), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798), bűbájlidérc (#761), goldugar (#65), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | avatári áldás (#359, 150 VP, 30 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 400 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (191,38,1) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
égető tekintet (#164) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | tűzmágia (#157) |
fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
Techiulan aurája (#261) | tolvajvér (#364) | isteni bölcsesség (#319) | önanalízis III (#303) |
önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) | fürkésző szemek (#213) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | elmeszonda (#487) | háló (#186) | >> | homoktúró galaga (#595) | |
háló (#186) | >> | dűneszellem (#603) | háló (#186) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | háló (#186) | >> | ében árnylidérc (#622) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg ölész (#855) | |
armageddon (#218) | >> | teriád varázsló (#798) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Baurtac (#7106) | |
háló (#186) | >> | Lordac (#7100) | isteni átok (#307) | >> | Baurtac (#7106) | |
jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szutykos remák (#191) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Zortac (#7105) | fájdalomtükör (#379) | >> | csatalovas (#7160) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | Romboló (#7159) | fürgülés (#92) | >> | Lordac (#7100) | |
életpajzs (#142) | >> | at'htlab rém (#739) | életpajzs (#142) | >> | sötétségszellem (#733) | |
életpajzs (#142) | >> | halál csatlósa (#732) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | árnyak segítsége (#270) | >> | Bondorroth (#723) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
dombi yeti (#366) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gonoszság és kegyetlenség dolgában jártas szörnyekben a ryukuk földje is bővelkedik. Tedd a dolgod, és végezz 5 ében tritonnal! (számláló: 0) |
2.) Harcos papom, az igazság védelmezője! Fejleszd harci tudásod az új irányba, ryuku eszközökkel. Eddz 10 alkalommal egy ryuku akadálypályán! (számláló: 0) |
3.) Alacsonyabbrangú papjaim majd elvégzik Ghallán a jóság terjesztésének magasztos feladatát, rád máshol van most szükség! Imádkozz, amint hajód elérte egy másik kontinens partjait! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 2 királynő, 3 élőholt, 20 nagymester, 21 parafenomén, 26 rohamosztagos, 3 ősmágus, 1 anyakirálynő. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 30 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 176. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 112 71 88, vv 224 165 59, vv 28 215 164, vv 275 182 188, vv 157 211 209, vv 147 53 26, vv 11 161 384, vv 243 261 364, vv 326 319 277, hh 1253 1269 1534. |
2. makró parancsai: h 1271 403, kf 1707 1713, usz 60, le 1713, kf 822 969 1631, vv 309 316 299, h 1602 305 10, kb 327 1, v 22 327, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 173 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csontkulcs (#74) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | ősmatéria (#1254) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | sáfránykristály (#675) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | sallank nyíl (#129) | 2 | szulfin (#676) | |||
3 | tinta (#101) | 5 | varázskő (#305) | 10 | rakolits por (#669) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1006 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | dobóháló (#221) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 29 | kaja (#2) | 140 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kvazár (#244) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 236 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
7 | móri gyümölcs (#116) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 159 | pirkit (#153) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 1 | raptor karom (#281) | 1 | remák szív (#264) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | 45 | Thargodan csont (#1181) | |||
2 | tűzfény (#686) | 2 | tyrex csont (#280) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 18 | varkaudar pálinka (#1137) | 9 | víz (#27) | |||
11 | xirnox szív (#213) |