Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 12. 9h:09' EZ A 913. JÁTÉKHETED, 862. FORDULÓD 914. játékheted kezdete: aug. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | makró 1 |
hh 1269 1098 1253 | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat az 1253. tárgyat |
vv 112 71 359 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 359. varázslatot |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 441 1912 0 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1912. tárggyal |
v 347 1386 0 | elmormolod a 347. varázslatot |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 5000 0 | használod a 697. tárgyat |
vv 133 382 319 | elmormolod a 133. varázslatot a 382. varázslatot a 319. varázslatot |
ek 116 87 324 | t. energia kisütése: 116 87 324 |
kf 960 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 78. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 222. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 296. varázslatot a 300. varázslatot a 297. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ek 500 511 | t. energia kisütése: 500 511 |
hh 1153 1154 1419 | használod az 1153. tárgyat az 1154. tárgyat az 1419. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske bal lábát. (3 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Ököllel eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (51 sebzést okozott.) Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 0, gyógyulás: 176, összesen: +176 ÉP}
vv 359 11 | elmormolod a 359. varázslatot a 11. varázslatot |
le 1368 | leveszed/lerakod az 1368. tárgyat |
kf 1050 1613 1313 | kézbeveszed/felveszed az 1050. tárgyat az 1613. tárggyal az 1313. tárgyat |
kf 1301 | kézbeveszed/felveszed az 1301. tárgyat |
a 0 3445 | átadod a 3445. kalandozónak |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 640 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nagyképű párbajhős testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nagyképű párbajhős testét. (14 támadással 3170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1427 életerő). Transzformálsz! (+317 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 13 életpontot sebződik. Ököllel súrolod a nagyképű párbajhős jobb karját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (45 sebzést okozott.) Jobbra-balra szökkenve osztja a nagyképű párbajhős nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-22 életerő.) A nagyképű párbajhős fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-30 életerő.) A nagyképű párbajhős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 3 katonai kötszert. 57971 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4211, sebződés: 266, gyógyulás: 1547, összesen: +1281 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[459,81] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oázist. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tűzpöfögő. { tűz alapú varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 3421-4220.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fájdalomtükör vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tűzpöfögő testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (147 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzpöfögő testét. Kritikus ütés! (14 támadással 3184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+549 életerő). Transzformálsz! (+318 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a tűzpöfögő testét. (5 támadással 964 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+96 varázspont.) Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (49 sebzést okozott.) A tűzpöfögő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-38 életerő.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (136 életpontot vesztettél.) A tűzpöfögő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-40 életerő.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (150 életpontot vesztettél.) A tűzpöfögő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 51089 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4494, sebződés: 815, gyógyulás: 644, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [460,81] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oázist. Látsz egy égig érő pálmát. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat ryuku lovas. {támadása: 175.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy isteni átok varázslatot. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 673 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 558 életpontot vesztettél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku lovas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku lovas bal karját. (14 támadással 3199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1131 életerő). Transzformálsz! (+281 varázspont.) Tűzelementálod támad. (84 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku lovas hátasának lábát. (11 támadással 1045 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod támad. (78 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (34 sebzést okozott az ellenfélnek.) A 4 ryuku lovas megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (8 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-1 erő forduló végéig). A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-16 életerő.) Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 519 életpontot vesztettél. A 4 ryuku lovas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku kopja [ryuku kopja ládikóba-> (476,94)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 70965 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5237, sebződés: 1160, gyógyulás: 1173, összesen: +13 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
kb 1142 1 | kiveszel a bankból az 1142. tárgyat (1 darabot) |
kt 1145 1 | elkészíted az 1145. tárgyat (1 darabot) |
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
be 710 126 | bemész a 710. épületbe |
ftv 371 7184 | felt. tám/véd. varázslat a 371. varázslatot a 7184. szörnyet |
v 367 830 | elmormolod a 367. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 674 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (229 életpontot vesztettél.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (224 életpontot vesztettél.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (199 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hoarián sárkánybébi feltűnő végtagjait. Kritikus ütés! (14 támadással 3172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1208 életerő). Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a hoarián sárkánybébi jobb első lábát. Kritikus ütés! (11 támadással 1060 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (42 sebzést okozott.) A 8 hoarián sárkánybébi harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-3 életerő.) A 8 hoarián sárkánybébi hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (8 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-1 életerő.) A 8 hoarián sárkánybébi többször végigkarmolja a derekadat. (16 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-2 életerő.)
Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a hoarián sárkánybébi jobb hátsó lábát. (5 támadással 1144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Ököllel épp hogy eltalálod a hoarián sárkánybébi pikkelyeit. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (39 sebzést okozott.) A 2 hoarián sárkánybébi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A 2 hoarián sárkánybébi hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 8 sárkánypikkelyt. 79522 tapasztalati pontot kaptál. Immáron köztudott, hogy a hoariánok jó pénzt fizetnének a fejedért. Erre most rátettél még egy lapáttal. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6567, sebződés: 698, gyógyulás: 1274, összesen: +576 ÉP}
m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fájdalomtükör varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tűzpöfögő fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (127 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzpöfögő testét. (14 támadással 3157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tűzpöfögő testét. (9 támadással 845 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (54 sebzést okozott.) Karmait felemelve, a tűzpöfögő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-42 életerő.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (167 életpontot vesztettél.) Karmait felemelve, a tűzpöfögő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-32 életerő.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (161 életpontot vesztettél.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 51089 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4348, sebződés: 820, gyógyulás: 195, összesen: -625 ÉP}
(Továbbmész...) [460,82] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat ryuku lovas közeledik. {szintje: 56.} {támadása: 175.} Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy isteni átok varázslatot. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 671 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy nagyobb pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nagyobb pajzszúzás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku lovas fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku lovas hátasának lábát. (14 támadással 3181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+601 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku lovas testét. (11 támadással 2086 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (36 sebzést okozott.) Nem vagy felkészülve a 4 ryuku lovas gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-1 erő forduló végéig). A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-14 életerő.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 519 életpontot vesztettél. A 4 ryuku lovas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku kopja [ryuku kopja ládikóba-> (476,94)-> 70 arany, -2 ÉP]. 70965 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6208, sebződés: 593, gyógyulás: 641, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [459,82] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oázist. Északra nézve látsz egy nekrofunt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tűzpöfögő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {szintje: 47.} {max. életpontja: 3421-4220.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tűzpöfögő testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (148 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tűzpöfögő nyakát. (14 támadással 3164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+701 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Ököllel gyengén megütögeted a tűzpöfögő testét. (4 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (50 sebzést okozott az ellenfélnek.) A tűzpöfögő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-36 életerő.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (164 életpontot vesztettél.) A tűzpöfögő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-49 életerő.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (140 életpontot vesztettél.) A tűzpöfögő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 51089 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3930, sebződés: 870, gyógyulás: 802, összesen: -68 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy fájdalomtükör varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tűzpöfögő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (162 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tűzpöfögő jobb hátsó lábát. (14 támadással 3224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+783 életerő). Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a tűzpöfögő testét. (5 támadással 958 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (52 sebzést okozott az ellenfélnek.) A tűzpöfögő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-36 életerő.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (130 életpontot vesztettél.) A tűzpöfögő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-46 életerő.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (136 életpontot vesztettél.)
A tűzpöfögő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 51089 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4546, sebződés: 832, gyógyulás: 883, összesen: +51 ÉP}
fno 12 1 | fejl. pont elköltés 12 1 |
h 830 | használod a 830. tárgyat |
v 308 9999 | elmormolod a 308. varázslatot |
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
kf 190 | kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat |
h 1755 2000 | használod az 1755. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
p 298 70 | használod a 298. pszi képességet |
h 1145 | használod az 1145. tárgyat |
lm 10 | mozogsz 10 |
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+21 támadás, +10 sebzés, -109 védekezés a csata időtartamára.) Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lappangó méreg varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágikusan megmérgeződött. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 266 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Quinthyn Hwrx testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a Quinthyn Hwrx testét. (13 támadással 2986 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Egy lappangó méreg varázslattal köszöntöd a másikat. A lappangó méreg kifejti hatását. 218 életpontot sebeztél. Ököllel gyengén megütögeted a Quinthyn Hwrx bal lábát. Kritikus ütés! (11 támadással 929 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (46 sebzést okozott az ellenfélnek.) A Quinthyn Hwrx karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-67 életerő.) A Quinthyn Hwrx karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 524 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-183 életerő.) Mancsával a Quinthyn Hwrx végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-51 életerő.) Mancsával a Quinthyn Hwrx megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 2831 életpontot vesztettél. Elmúlt a manapajzs hatása. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-250 életerő.) Farkával végigüt a Quinthyn Hwrx a hátadon. (1 támadástól 639 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +128 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-33 TVP). A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-127 életerő.)
Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a Quinthyn Hwrx testét. (13 támadással 2990 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lappangó méreg. A lappangó méreg kifejti hatását. 374 életpontot sebeztél. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Quinthyn Hwrx farkát. (11 támadással 946 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) Karmait végighúzza a Quinthyn Hwrx a jobb oldaladon. (1 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-63 életerő.) Karmait végighúzza a Quinthyn Hwrx a jobb oldaladon. (1 támadástól 386 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 546 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-213 életerő.) A Quinthyn Hwrx meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-46 életerő.) Mancsával a Quinthyn Hwrx végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 412 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-155 életerő.) A Quinthyn Hwrx farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 569 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +114 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-39 TVP). A halhatatlanság varázslat megment: +751 életerő. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-113 életerő.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a Quinthyn Hwrx fejét. (4 támadással 861 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lappangó méreg varázslatot lősz. A lappangó méreg kifejti hatását. 686 életpontot sebeztél. Ököllel gyengén megütöd a Quinthyn Hwrx farkát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 71 életpontot sebződik. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (33 sebzést okozott az ellenfélnek.) A Quinthyn Hwrx karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-55 életerő.) Karmait felemelve, a Quinthyn Hwrx meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 472 életpontot vesztettél. A kreiton főzet megmenti az életed (+4024 életerő). A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-167 életerő.) A Quinthyn Hwrx meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-32 életerő.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 1750 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-250 életerő.) A Quinthyn Hwrx farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 529 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +106 ÉP.) A lény idődet lopja (-26 TVP). A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-105 életerő.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 Qyinthyn szeme (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges gron szellem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Quinthyn Hwrx trófeát. 237962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 12681, sebződés: 11749, gyógyulás: 1765, összesen: -9984 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
p 298 70 | használod a 298. pszi képességet |
kf 1277 | kézbeveszed/felveszed az 1277. tárgyat |
lm 10 | mozogsz 10 |
v 181 449 19 | elmormolod a 181. varázslatot |
be 772 | bemész a 772. épületbe |
m 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
be 745 6 | bemész a 745. épületbe |
ef 99 511 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 220 |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 13 212 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
TUDATI GYORSÍTÁS III. (520. TUDATI KÉPESSÉG) A harcban közvetlenül használható tudati képességek leghasznosabbika a felsőfokú tudati gyorsítás, ehhez kétség sem férhet. Mind a mágusok, mind a mentalisták, de még a harcművész mesterek is irigyen bámulnak látva ezt a fürgeséget, melyet az ő tudásukkal nem lehet megmagyarázni. Bizony, ezt a trükköt nem tanítják egyik mágustoronyban, vagy kolostorban sem! Talán a tudati gyorsítás emelte az egykor volt lovagrendek felkent lovagjait olyan hatékony fegyverforgatókká? Valami köze biztos volt a nimbuszukhoz, ez biztos. Mostantól vadi új képességed segítségével szinte követhetetlenül forgatod jobbkezes fegyvered. [Ez azt jelenti, hogy az eddig megszokottnál eggyel több támadást adhatsz le vele. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.] |
QUINTHYN SZEME (1844. TÁRGY) A trófeaszerzés során elsőként az óriás szörny szemét metszed ki. Később, biztos ami biztos, az egyik szarvát is levágod. Pár nap múlva meglepődve tapasztalod, hogy a korábban kocsonyás szem mostanra kristálygolyó keménységre szilárdult meg. Miután lemosod róla a megszáradt vért, elgyönyörködsz a csillogásában. Még jobban megdöbbensz azonban, amikor észreveszed, hogy mágikus tulajdonságokkal rendelkezik. érzed, ahogy tested szinte buzog az erőtől. Amíg nálad van 5% eséllyel kritikusat ütsz (ha már képes vagy kritikus ütésre, akkor annak esélye 5%-kal nő), és ropogtatás ellen az erőd 20-szal nagyobbnak számít. Ilyen kincset nyilván nem akarsz eldobni, de egyszer véletlenül ott felejted az egyik táborhelyeden. Mikor visszamész érte, nem találod sehol, majd egészen véletlenül észreveszed, hogy már ismét a hátizsákodban van. Valószínűleg egy tolvaj sem tudná ellopni. |
Erő: | 105 (152) | Szint: | 66 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 105 (140) | Támadás: | 129 (135) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 104 (126) | Védekezés: | 221 (236) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 48/29 év |
Egészség: | 104 (129) | Életpont: | 3631/3335 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 104 (137) | Varázspont: | 7862/4027 | Pénz: | 5397 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 99/0 | Pszi pont: | 1067/890 | Halhatatlanság: | 57 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/94 | ökölvívás: | 78/97 (+6%) | szúrófegyverek: | 17/73 |
vágófegyverek: | 33/99 | ütőfegyverek: | 7/25 | lőfegyverek: | 11/4 |
dobófegyverek: | 46/87 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 65/38 | 2. nyomkövetés: | 201/78 (+20%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 50/56 | 5. hajózás: | 20/32 | 6. csapdakészítés: | 49/54 |
7. csapdaészlelés: | 38/93 (-500%) | 8. gyógyítás: | 135/38 | 9. titkosírás: | 30/59 |
10. felderítés: | 42/30 | 11. szörnyidomítás: | 30/21 | 12. teológia: | 509/33 (+31%) |
13. taumaturgia: | 274/2 (+36%) | 14. szerencsejáték: | 10/69 | 15. versengés: | 29/60 |
16. harcművészetek: | 81/8 | 17. zene: | 14/75 | 18. szörnyismeret: | 75/88 |
19. pszi: | 109/59 (+14%) | 20. zárnyitás: | 32/26 (-2300%) | 21. vadászat: | 26/88 |
22. vitalitás: | 15/28 | 23. bányászat: | 47/51 | 24. úszás: | 12/11 |
25. ősteológia: | 102/50 (+15%) | 26. őstaumaturgia: | 64/11 (+1%) | 27. csapatmunka: | 8/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
1. sebzés bónusz: 4(6) | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 7 | 6. regeneráció: 10(13) |
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 10(14) | 11. kincskeresés: 10(12) | 12. halhatatlanság: 4 |
14. plusz tp: 10 | 15. rezisztencia: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 9999 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 75 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 99 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ), terrathua levelet (#1443) (max. 50 darabot ), galóca kalapot (#1447) (max. 999 darabot ), zergenye tölcsért (#1445) (max. 99 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Az immúnitáskristály mágiatörés elleni védelemre állítva. |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
éjfattyak (#9096), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), hoarián sárkánybébi (#830), tojásrakó pöfeteg (#873), aranyfecske (#283), fényes griff (#952), élőholt drakolder (#628), zafír sárkány (#329), ködsárkány (#947), gron szellem (#7178), álomosztó őrszellem (#7014) (csak egyszer), Quinthyn Hwrx (#7184) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
álomosztó őrszellem (#7014), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | lappangó méreg (#371, 80 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) |
időutazás (#356, 1000 VP) | isteni hatalom (#357, 500 VP, 50 TVP) | szortírozás (#358, 0 VP) |
avatári áldás (#359, 150 VP, 30 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +90 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 440 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (207,9,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
avatári áldás (#359) | láthatatlanság (#76) | isteni bölcsesség (#319) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) |
agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) | elme dominanciája (#247) | csapdaészlelés (#222) |
önanalízis (#296) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) | kí koncentráció (#69) |
halálkapu (#126) | gyilkos ösztönök (#298) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
isteni átok (#307), éjfattyak végzete (#260), kiszáradás (#268), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
fizikai pajzs (#318), pszi-acéltorony (#98), fájdalomtükör (#379) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
puha ütés (#60) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | puha ütés (#60) | >> | Sheran hívők (#995) | |
kiszáradás (#268) | >> | 54. szintű lényekre | isteni átok (#307) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
halálos érintés (#271) | >> | agyfröccsentő (#666) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | teriád nekromanta (#806) | isteni átok (#307) | >> | teriád nekromanta (#806) | |
isteni átok (#307) | >> | féregtenyészet (#803) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
istenítélet (#284) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | istenítélet (#284) | >> | ítélethozó (#731) | |
halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | tűzgolyó (#155) | >> | 40. szintű lényekre | |
halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | halálos érintés (#271) | >> | ódon vízköpő (#954) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gron berserker (#7176) | tűzgolyó (#155) | >> | gron vezér (#7179) | |
puha ütés (#60) | >> | gron szellem (#7178) | őstűz (#310) | >> | gron vezér (#7179) | |
puha ütés (#60) | >> | Gronarr (#7180) | őstűz (#310) | >> | Gronarr (#7180) | |
őstűz (#310) | >> | Mahiro Keisuke (#7183) | lappangó méreg (#371) | >> | Mahiro Keisuke (#7183) | |
őstűz (#310) | >> | Quinthyn Hwrx (#7184) | lappangó méreg (#371) | >> | Quinthyn Hwrx (#7184) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kővarangy (#860) | védelem tűz ellen (#38) | >> | yuong tűzsárkány (#864) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor draklen (#809) | elektromos pajzs (#51) | >> | sárkánylovas (#831) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ryuku kalandozó (#829) | fürgülés (#92) | >> | fekete draklen (#812) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Fagyor, a topáz (#823) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) | agytaposás (#180) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | fájdalomtükör (#379) | >> | 49. szintű lényekre | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Sheran hívők (#995) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hoarián sárkánybébi (#830) (hátas: 12 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +22 védettség; +8 támadás;) státusz: nagyon éhezik |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +90 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ugye egy cseppnyi félelem sem lakozik a lelkedben?! Bizonyítékként tölts egy teljes fordulót a ryuku Császárvárosban! (Először persze rá kell jönnöd, hogyan juthatnál be oda.) |
2.) Nagy harcos vagy már, keress hát hozzád méltó ellenfelet. A ganüidok legjobb harcosai a kaptárparancsnokok. Végezz öttel közülük! (számláló: 0) |
3.) A harc hőseihez illő feladat a következő: áldozz oltáramnál 50 kristályszilánkot! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 188. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1269 1098 1253, vv 112 71 359, v 1 999 15, kf 441 1912, v 347 1386, ek 116, h 697 5000, vv 133 382 319, ek 116 87 324, kf 960. |
2. makró parancsai: kb 248 3, hh 248 248 248, v 84 283, vv 112, h 1755 1000, v 347 1386, v 347 1386, bb 248 1480 976. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1085 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati gyorsítás III (520) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | teriád méreg (#1379) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1926 | arany (#50) | 3 | katonai kötszer (#1508) | 1 | Qyinthyn szeme (#1844) | |||
8 | sárkánypikkely (#292) |