Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 13. 12h:07' EZ A 172. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD 173. játékheted kezdete: febr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
kf 1527 | kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat |
kb 733 10 | kiveszel a bankból a 733. tárgyat (10 darabot) |
kt 734 1 | elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot) |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1271 69 | használod az 1271. tárgyat |
bb 305 1114 69 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (1114 darabot) |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a drasmólyom bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [88,64] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 725 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 17, gyógyulás: 18, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [87,65] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy quwarg felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal első lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 2301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rohansz. {GYD:} Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az északi aurach jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [86,67] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [86,68] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [85,70] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Továbbmész...) [84,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg szabotőr lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr csíkos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | |
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
[116,82] Szűnni nem akar a zöld síkság.
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 33 507 | energia fejlesztése 33 |
in 1757 223 419 | leírod az 1757. kalandozónak a 223. szörnyet a 419. tárgyat |
in 1757 233 420 | leírod az 1757. kalandozónak a 233. szörnyet a 420. tárgyat |
in 1757 235 426 | leírod az 1757. kalandozónak a 235. szörnyet a 426. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
AURACH BŐR (658. TÁRGY) Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra. |
BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY) A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak. |
Erő: | 25 (41) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 20 (29) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (22) | Védekezés: | 40 (44) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 342/320 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (34) | Varázspont: | 472/13 | Pénz: | 943 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 51/7 | Pszi pont: | 72/52 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/31 (+16%) | szúrófegyverek: | 11/82 (+10%) | vágófegyverek: | 6/20 (+18%) |
lőfegyverek: | 23/14 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 83,72 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 134 időszaki: 88 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/12 (+152%) | 2. nyomkövetés: | 6/66 (+11%) | 3. mászás: | 7/32 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 14/49 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/31 | 6. gyógyítás: | 13/56 |
7. felderítés: | 7/55 | 8. szörnyidomítás: | 8/54 | 9. teológia: | 17/85 (+10%) |
10. taumaturgia: | 26/28 | 11. versengés: | 6/81 (+18%) | 12. harcművészetek: | 22/71 |
13. zene: | 1/51 | 14. szörnyismeret: | 9/17 (+34%) | 15. pszi: | 12/72 (+7%) |
16. zárnyitás: | 1/6 | 17. vadászat: | 5/70 (+311%) | 18. bányászat: | 8/21 (+36%) |
19. úszás: | 1/0 | 20. főzés: | 2/8 | 21. csapatmunka: | 2/35 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 115 (limit: 120), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 14 105. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 29 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 834 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | che-vállszalag (#1114) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
7 | nyílvessző (#108) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
73 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bunthar zsák (#734) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 5 | madártoll (#112) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 24 | víz (#27) |