Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 2. 13h:08' EZ A 1400. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD 1401. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
vv 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Krogan, a pusztító jobb lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Krogan, a pusztító jobb lábát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A Krogan, a pusztító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 80 arany, -2 ÉP] és 6 arany, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 4 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}
(Továbbmész...) [183,102] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a bolyongó lidérc jobb vállát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
182 | 183 | 184 | 185 | |
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél.
be 833 209 139 | bemész a 833. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 310 10 | megveszed a 310. tárgyat 10 |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az Ek'Hor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. A becsapódástól 66 életpontot vesztettél. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az Ek'Hor jobb oldalát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az Ek'Hor ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ekharion dárda [ekharion dárda ládikóba-> (186,106)-> 120 arany, -2 ÉP]. 3 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [183,101] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troll bányász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a troll bányász testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a troll bányász jobb karját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. A troll bányász vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a troll bányász bal karját. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a troll bányász jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A troll bányász egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-25 életpont). Véres nyál csordul ki a troll bányász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [184,100] Továbbra is dombság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kazmárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy halálbokor van. Északnyugatra egy Chara-din templom van. Északra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+803 varázspont.)
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod az ongóliant testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló, egy arany, 2 aranylánc és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya farkát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az animált hókutya jobb lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya bal vállát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az animált hókutya nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
v 181 187 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
182 | 183 | 184 | 185 | |
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
[187,106] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 24900 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 1. térkép 3. pont 3: 1. térkép 2. pont 4: 1. térkép 5. pont 5: 1. térkép 4. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [1 875 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 250 arany.] Nem gondoltuk, hogy élve visszatérsz. Ezek szerint tényleg van valami abban, amit mondtál! Ezúttal valami komoly feladatot fogsz kapni. Ha ebben is sikerrel jársz, lehet, hogy Borax személyes futárává válhatsz! A küldetés a következő: Niagren, az egykori kiváló harcos mestere halála után sötét és undorító praktikákat kezdett űzni, mondják, még Chara-dint is szolgálta. Jelenlegi értesüléseink szerint földalatti keltetőfészkeket tart fenn, ahol ocsmányabbnál ocsmányabb lények szaporodnak ellenőrizetlenül! Ha egyszer Niagren megnyitja ezen fészkek kapuit, ezek a szörnyek elözönölhetik a királyságot! A feladatot a fészek teljes felpörkölése. Nem kell a teljes komplexumot bejárnod, mert akkor biztos, hogy kínhalált halsz: elegendő, ha a szörnyeket tartalmazó nagytermet tökéletesen megtisztítod! Erre a Niagrent ismerők szerint több módszer is van, de én a nyers erőszakot tartom a legcélravezetőbbnek. Íme a fészek térképe:
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 53.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 106 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy igazgy. fülbevaló. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
ve 47 2 | megveszed a 47. tárgyat 2 |
ve 1230 4 | megveszed az 1230. tárgyat 4 |
f 1229 | kísérletezel az 1229. tárggyal |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 40 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Blounther apó nyakát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a Blounther apó jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Blounther gyűrűje. 3 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [40 pontot használtál fel, van még 3.]
m 8 | mozogsz északra |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 198 149 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
szk 144 | keresed a 144. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! VI. Borax király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
Erő: | 9 (31) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (34) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (21) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/475 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 1216/1306 | Jellem: | jó (118) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 16 (54) | Varázspont: | 958/958 | Pénz: | 54915 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 63/46 | Pszi pont: | 225/258 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 1/38 | vágófegyverek: | 34/57 (+22%) |
lőfegyverek: | 27/35 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,106 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 184,100 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/12 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 12/36 | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 5/78 (+57%) | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 8/31 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 11/70 | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 5/92 (+11%) | 11. taumaturgia: | 74/73 (+101%) | 12. szerencsejáték: | 11/64 |
13. versengés: | 9/99 | 14. zene: | 21/17 (+14%) | 15. szörnyismeret: | 11/32 (+20%) |
16. pszi: | 22/15 (+1%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 7/86 |
19. vitalitás: | 7/17 (+12%) | 20. bányászat: | 17/47 (+55%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 8/71 (+18%) | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 24 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): -122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 70, 71, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 316 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31089. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 125 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1901 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rum (#1419) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
8 | spiritusz (#170) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szent jogar (#150) | |||
2 | varázskő (#305) | 3 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 4 | bomló esszencia (#2367) | |||
4 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | titanitdukát (#1480) | 63 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|