85. forduló, 87. forduló, Szélvihar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 2. 13h:08'
EZ A 1400. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
1401. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 32 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4443
SZÁMLA : XXXX

SZÉLVIHAR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,103] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+118 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+213 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Ahogy nyújtózkodsz, csak úgy ropognak a csontjaid. Nem csoda, a rumtól úgy aludtál, mintha agyonvertek volna! [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy púpos burástya nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 284.]

* 1. KP: vv 71 182 243 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 282.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 280.]
Fürgén varázsolsz! Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: kf 1570 1728 722 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a merénylő köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Lehúzod az ujjadról a hoarián ujjkarikát, majd az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 3. KP: hh 745 1099 1101 használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 304.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 303.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. KP: hh 841 1546 1419 használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 301.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 299.]
Meglötykölöd a rumot az üvegben, aztán elszántan kirántod a dugót. Glug-lug-lug. Ahhhh! Brrrrr! Szörnyű ital, de jótékony hatású, mondhatni valóságos csodagyógyszer. Még le sem ért a gyomrodba, máris tompulni kezd az agyad. [2 pontot használtál fel, van még 297.]

* 5. KP: hh 1225 1154 0 használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 297.]
Kinyomod a tubusból a ryuku védőfolyadékot, és szétkenegeted tárgyaid között. Az értékesebbekre több jut, másikakra kevesebb. A jószagú folyadék által képzett réteg még akkor is ott tündököl tárgyaid felszínén, amikor visszarakosgatod őket a táskádba. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

vv 263 elmormolod a 263. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 267.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 272.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]

h 1168 6 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom omlós szerencsemassza készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Azonnal szerencsésebbnek érzed magad. 630 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 267.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[183,103] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy krómkaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő Krogan, a pusztító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Krogan, a pusztító jobb lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Krogan, a pusztító jobb lábát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A Krogan, a pusztító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 80 arany, -2 ÉP] és 6 arany, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 4 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt ősmágus volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,102] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szubreális vámpír áll veled szemben.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy bolyongó lidérc.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a bolyongó lidérc jobb vállát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 314 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30959.
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+534 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. [12 pontot használtál fel, van még 255.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184 185
101
102
103
104
(183,102) ongóliant (#159), szubreális vámpír (#223), bolyongó lidérc (#388), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, érclelőhely
(183,103) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001)

[142,61] Lakott területre érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Látsz egy halálbokort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Van itt egy Káoszkatedrális (833. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 245.]

be 833 209 139 bemész a 833. épületbe
Mindig jóleső érzéssel tölt el, amikor megbámulhatod a Káoszkatedrális szédületes méreteit. Ismét itt vagy, most sincs másként...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 300 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy vadászat [Felkészülsz a vadászatra.] és egy alku [Alkudozni fogsz.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 240.]

m 2 mozogsz keletre
[143,61] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pusztulás sírjait. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 235.]

ve 310 10 megveszed a 310. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 galachmitot. 2250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,102] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Ek'Hor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az Ek'Hor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. A becsapódástól 66 életpontot vesztettél. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az Ek'Hor jobb oldalát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az Ek'Hor ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ekharion dárda [ekharion dárda ládikóba-> (186,106)-> 120 arany, -2 ÉP]. 3 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [183,101] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy troll bányász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a troll bányász testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a troll bányász jobb karját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. A troll bányász vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a troll bányász bal karját. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a troll bányász jobb lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A troll bányász egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-25 életpont). Véres nyál csordul ki a troll bányász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt ősmágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy csillagbozótost. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy halálbokor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}


(Továbbmész...) [184,100] Továbbra is dombság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kazmárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy halálbokor van. Északnyugatra egy Chara-din templom van. Északra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+803 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ongóliant testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod az ongóliant testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló, egy arany, 2 aranylánc és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy animált hókutya.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya farkát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+629 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy animált hókutya.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az animált hókutya jobb lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya bal vállát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az animált hókutya nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 titanitdukátot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 316 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31089.
[17 pontot használtál fel, van még 218.]

v 181 187 106 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184 185
99
100
101
102
103
(183,101) troll bányászok (#679), vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Leah oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(183,102) ongóliant (#159), szubreális vámpír (#223), bolyongó lidérc (#388), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, érclelőhely, Ek'Hor (#977)
(184,100) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, 45. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159), animált hókutya (#651)

[187,106] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 24900 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 208.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Mindenekelőtt jelentkezel a munkafelügyelőnél, aki meghatározza, hogy hol melózzál. Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a királyi emlékmű. 421 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 15 750 tapasztalati pontot kaptál. [150 pontot használtál fel, van még 58.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [625 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 3 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [1 875 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 250 arany.] Nem gondoltuk, hogy élve visszatérsz. Ezek szerint tényleg van valami abban, amit mondtál! Ezúttal valami komoly feladatot fogsz kapni. Ha ebben is sikerrel jársz, lehet, hogy Borax személyes futárává válhatsz! A küldetés a következő: Niagren, az egykori kiváló harcos mestere halála után sötét és undorító praktikákat kezdett űzni, mondják, még Chara-dint is szolgálta. Jelenlegi értesüléseink szerint földalatti keltetőfészkeket tart fenn, ahol ocsmányabbnál ocsmányabb lények szaporodnak ellenőrizetlenül! Ha egyszer Niagren megnyitja ezen fészkek kapuit, ezek a szörnyek elözönölhetik a királyságot! A feladatot a fészek teljes felpörkölése. Nem kell a teljes komplexumot bejárnod, mert akkor biztos, hogy kínhalált halsz: elegendő, ha a szörnyeket tartalmazó nagytermet tökéletesen megtisztítod! Erre a Niagrent ismerők szerint több módszer is van, de én a nyers erőszakot tartom a legcélravezetőbbnek. Íme a fészek térképe:

1 7 8 10 12
2 6 9 11
13
29
21 20 16 14 15
3 30 28
31 22 19 37 17
4 38
32 27 23
24 18
34
5
35 33 39
26
36 25 40 41 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 71. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 117, északra 18 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 106 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy igazgy. fülbevaló. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [5 pontot használtál fel, van még 48.]

ve 47 2 megveszed a 47. tárgyat 2
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 2 surranó kígyó bőrt. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

ve 1230 4 megveszed az 1230. tárgyat 4
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 4 bruhatagnyelvet. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 48.]

f 1229 kísérletezel az 1229. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [5 pontot használtál fel, van még 43.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[185,106] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Blounther apó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 40 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a Blounther apó nyakát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a Blounther apó jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Blounther gyűrűje. 3 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kígyóbőr övet. [Rahn ékkő:] 3 675 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [40 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+400 varázspont, -800 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+1094 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 1.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 11.]

v 198 149 101 elmormolod a 198. varázslatot
Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy arató csattanatot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 949 1 0 használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Sajnos nincs elég idő, hogy a közönséget megfelelően elszórakoztasd, hamarabb abba kell hagynod, mint szeretnéd. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [1 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: h 949 1 0 használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Furulyázni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hirtelen megszakítod a zenét. "Elnézést, sürgős dolgom támadt!" A tömeg csalódottan oszladozik. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] [1 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: kb 2 4 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: kf 1559 1158 1347 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Leveszed a merénylő köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a hoarián ujjkarikát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 5. BP: h 1450 0 0 használod az 1450. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! (ld. enc.) Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 16 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 16 aranyat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 28, 30.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a roguena. 2 kaját töm magába a szőrös azuka. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT)
Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből...

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY)
A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! VI. Borax király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani.
Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

ADÓ
Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned.
Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent.
A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít.

KARAKTERLAP

Szélvihar, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Elenios követője vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 9 (31) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 18 (34) Támadás: 70 Agresszió: 1 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 (21) Védekezés: 69 Menekülés: 30 % Életkor: 84/475 év
Egészség: 10 (19) Életpont: 1216/1306 Jellem: jó (118) Tul. pont: 4
Szerencse: 16 (54) Varázspont: 958/958 Pénz: 54915 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 63/46 Pszi pont: 225/258 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 875 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 72 633 TP-t kaptál. Jelenleg 2 582 059 TP-d van. A következő szinthez még 17 941 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, dombi óriásyeti, Kitaszított. A 44. fordulódban 5428 arany került a bankszámládra. 5645 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 1/38 vágófegyverek: 34/57 (+22%)
lőfegyverek: 27/35 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,106 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 184,100
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 844 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/12 (+33%) 2. nyomkövetés: 12/36 3. mászás: 16/89
4. csapdakészítés: 5/78 (+57%) 5. csapdaészlelés: 3/98 6. gyógyítás: 8/31
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 11/70 9. szörnyidomítás: 6/67
10. teológia: 5/92 (+11%) 11. taumaturgia: 74/73 (+101%) 12. szerencsejáték: 11/64
13. versengés: 9/99 14. zene: 21/17 (+14%) 15. szörnyismeret: 11/32 (+20%)
16. pszi: 22/15 (+1%) 17. zárnyitás: 2/10 18. vadászat: 7/86
19. vitalitás: 7/17 (+12%) 20. bányászat: 17/47 (+55%) 21. úszás: 9/30
22. főzés: 8/71 (+18%) 23. csapatmunka: 2/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. (teljesítve)
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): -122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
67, 68, 70, 71, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49.
Kész: 40, 41, 43, 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 316 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31089.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 211, h 949 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 125 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1901 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 fűszerkeverék (#1170)
1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
1 rum (#1419) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 4 sáfránypor (#211)
8 spiritusz (#170) 2 surranó kígyó bőr (#47) 2 szent jogar (#150)
2 varázskő (#305) 3 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranylánc (#191) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 4 bomló esszencia (#2367)
4 bruhatagnyelv (#1230) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 6 kaja (#2)
1 kígyóbőr öv (#410) 1 kreiton esszencia (#892) 1 Krogan buzogánya (#1561)
6 mákrózsa virág (#56) 1 titanitdukát (#1480) 63 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186 187 188
105
106
107
(185,106) nekrofun (#173), Blounther apó (#972)
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), részeg kalandozó (#187)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.11.02 13:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokristály -> 7 (H‹si babérok.)
˙

Üzenet küldése a karakternek