Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 21. 9h:20' EZ A 859. JÁTÉKHETED, 859. FORDULÓD 860. játékheted kezdete: máj. 28. A következő fordulódat legkorábban a 860. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4363 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 2. KP: | makró 1 |
vv 112 71 88 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 224 165 59 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
vv 28 215 164 | elmormolod a 28. varázslatot a 215. varázslatot a 164. varázslatot |
vv 275 182 188 | elmormolod a 275. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 157 211 209 | elmormolod a 157. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 147 53 26 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 11 161 384 | elmormolod a 11. varázslatot a 161. varázslatot a 384. varázslatot |
vv 243 261 364 | elmormolod a 243. varázslatot a 261. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 326 319 277 | elmormolod a 326. varázslatot a 319. varázslatot a 277. varázslatot |
hh 1253 1269 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga rücskös torát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quwargamanga nyakát. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 61 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg teleportgömb. 3843 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 61, gyógyulás: 20, összesen: -41 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 300. varázslatot a 297. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 316. varázslatot a 277. varázslatot |
v 367 65 | elmormolod a 367. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 438 | kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 442 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 914 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 349 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a manaelementál lebernyegét. (10 támadással 1114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Varkaudar che-karddal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5119, sebződés: 19, gyógyulás: 673, összesen: +654 ÉP}
hu 12 265 555 | hulladék: 12 265 555 |
v 198 125 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[125,12] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 241 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 997 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 342 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (10 támadással 1149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar che-karddal megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5101, sebződés: 21, gyógyulás: 201, összesen: +180 ÉP}
im | imádkozol |
h 1271 429 | használod az 1271. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 650 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (8 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 176 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal csak érinted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 10960 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2089, sebződés: 134, gyógyulás: 13, összesen: -121 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 650 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az ősi szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
6623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 462 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar pusztító testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltalált téged. (518 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a varkaudar pusztító fejét. (9 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 177 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar pusztító testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (6 támadástól 1261 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1224 életpontot vesztesz.) A halhatatlanság varázslat megment: +1414 életerő. A varkaudar pusztító átdöfi a torkodat fegyverével. (6 támadástól 1041 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1296 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1479, sebződés: 5343, gyógyulás: 1588, összesen: -3755 ÉP}
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg farkát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az epokitféreg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 970 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [126,11] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. {szintje: 15.} {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1282 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}
(Továbbmész...) [127,10] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy rőtmanó berzerker nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {szintje: 10.} {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-20 életpont.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A rőtmanó berzerker karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+20 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 berzerker tüske. 694 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 20, gyógyulás: 65, összesen: +45 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 484 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 889 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar che-karddal megvagdalod a manaelementál testét. (10 támadással 1121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+225 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Varkaudar che-karddal végigvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 352 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5149, sebződés: 30, gyógyulás: 678, összesen: +648 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
kt 39 3 | elkészíted a 39. tárgyat (3 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 765 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1107 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 17, gyógyulás: 44, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [130,7] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. {szintje: 12.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
848 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [131,6] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az epokitféreg farkát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 970 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (3 ép-t sebezve). Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 953 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [131,4] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. {szintje: 5.} {max. életpontja: 5000.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 231 életpontot sebeztél. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 776 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 354 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Varkaudar che-karddal végigvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a manaelementál testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp).
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5181, sebződés: 20, gyógyulás: 162, összesen: +142 ÉP}
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
h 1602 305 10 | használod az 1602. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 458 életpontot sebeztél. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 939 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a manaelementál bal oldalát. (10 támadással 1130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (10 támadással 1138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 796 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp).
A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5194, sebződés: 28, gyógyulás: 28, összesen: +0 ÉP}
p 195 36 | használod a 195. pszi képességet |
at 4325 17 | TU-t adsz át a 4325. kalandozónak 17 |
p 195 17 | használod a 195. pszi képességet |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
szk 190 | keresed a 190. szörnyet |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY) Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
KISEBB TELEPORTKŐ (1633. TÁRGY) Ez hihetetlen! Megkaparintottad Ariad Ne, a híres kobudera varázslónő egyik elveszettnek hitt teleportkövét! Pedig a tudomány már rég lemondott róla, hogy valaha előkerül akár egy is ezek közül az apró, tojás formájú, csiszolt magmadarabkák közül. No, de ha már előkerült, és a birtokodban van, használd bátran, hisz akármilyen csekélyke is tudása, hasznos tud lenni néha. A H 1633 paranccsal aktiválhatod 0 TVP-ért, mikor is pont ugyanaz történik majd, mint a felszínre ugrás varázslat kisütésekor: azonnal kikerülsz a felszínre! Természetesen csak épületben, vagy labirintusban van értelme használni, és csakis ott működik, ahol az említett varázslat is működne. S hogy miért hívják "kisebb" teleportkőnek? Nos, mint bizonyára tudod, Ariad Ne neves térmanipuláló mágus volt, és a rejtélyes magmakövekbe zárt varázslatai között akad ennél jóval erőteljesebb is. |
Erő: | 96 (129) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 84 (88) | Támadás: | 69 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 85 (87) | Védekezés: | 77 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/32 év |
Egészség: | 83 (85) | Életpont: | 1531/2292 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 91 (95) | Varázspont: | 5224/3782 | Pénz: | 38869 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 42/6 | Pszi pont: | 919/6 | Halhatatlanság: | 59 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/41 | ökölvívás: | 25/98 (+11%) | szúrófegyverek: | 43/35 |
vágófegyverek: | 68/51 (+1%) | ütőfegyverek: | 45/35 (+4%) | lőfegyverek: | *36/100 (+1%) |
dobófegyverek: | 48/21 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/29 | 2. nyomkövetés: | 272/32 (+9%) | 3. mászás: | 54/50 |
4. hajózás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 56/78 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 44/57 |
7. gyógyítás: | 101/66 | 8. titkosírás: | 15/82 | 9. felderítés: | 42/42 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 32/60 | 11. teológia: | 316/70 (+23%) | 12. taumaturgia: | 212/93 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 7/90 (+11%) | 14. versengés: | 30/42 (+13%) | 15. harcművészetek: | 14/26 |
16. zene: | 86/17 (+2%) | 17. szörnyismeret: | 106/22 (+20%) | 18. pszi: | 140/30 (+7%) |
19. zárnyitás: | 58/44 | 20. vadászat: | 35/25 | 21. vitalitás: | 10/25 |
22. bányászat: | 54/10 (+1%) | 23. úszás: | 39/76 | 24. főzés: | 29/71 |
25. ősteológia: | 65/67 (+2%) | 26. őstaumaturgia: | 58/27 (+5%) | 27. csapatmunka: | 17/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1444 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 10 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), aranyfecske (#283), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798), bűbájlidérc (#761), goldugar (#65), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | avatári áldás (#359, 150 VP, 30 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 400 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (191,38,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tűzmágia (#157) | fényaura (#211) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsenergia (#161) | Techiulan aurája (#261) | tolvajvér (#364) | isteni bölcsesség (#319) |
önanalízis III (#303) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | elmeszonda (#487) | háló (#186) | >> | homoktúró galaga (#595) | |
háló (#186) | >> | dűneszellem (#603) | háló (#186) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | háló (#186) | >> | ében árnylidérc (#622) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg ölész (#855) | |
armageddon (#218) | >> | teriád varázsló (#798) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Baurtac (#7106) | |
háló (#186) | >> | Lordac (#7100) | isteni átok (#307) | >> | Baurtac (#7106) | |
jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
tűzgolyó (#155) | >> | szutykos remák (#191) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Zortac (#7105) | fájdalomtükör (#379) | >> | csatalovas (#7160) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | Romboló (#7159) | fürgülés (#92) | >> | Lordac (#7100) | |
életpajzs (#142) | >> | at'htlab rém (#739) | életpajzs (#142) | >> | sötétségszellem (#733) | |
életpajzs (#142) | >> | halál csatlósa (#732) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | árnyak segítsége (#270) | >> | Bondorroth (#723) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
dombi yeti (#366) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gonoszság és kegyetlenség dolgában jártas szörnyekben a ryukuk földje is bővelkedik. Tedd a dolgod, és végezz 5 ében tritonnal! (számláló: 0) |
2.) Harcos papom, az igazság védelmezője! Fejleszd harci tudásod az új irányba, ryuku eszközökkel. Eddz 10 alkalommal egy ryuku akadálypályán! (számláló: 0) |
3.) Alacsonyabbrangú papjaim majd elvégzik Ghallán a jóság terjesztésének magasztos feladatát, rád máshol van most szükség! Imádkozz, amint hajód elérte egy másik kontinens partjait! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 2 királynő, 3 élőholt, 20 nagymester, 21 parafenomén, 26 rohamosztagos, 3 ősmágus, 1 anyakirálynő. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 30 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 176. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 112 71 88, vv 224 165 59, vv 28 215 164, vv 275 182 188, vv 157 211 209, vv 147 53 26, vv 11 161 384, vv 243 261 364, vv 326 319 277, hh 1253 1269 1534. |
2. makró parancsai: h 1271 403, kf 1707 1713, usz 60, le 1713, kf 822 969 1631, vv 309 316 299, h 1602 305 10, kb 327 1, v 22 327, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 268 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | ezüstdarab (#326) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | ősmatéria (#1254) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
9 | sallank nyíl (#129) | 3 | tinta (#101) | 26 | víz (#27) | |||
30 | drótszőr (#37) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
257 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 2 | elkarog szőr (#665) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 7 | ragasztó (#83) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 9 | ugh méreg (#166) | 8 | varázskő (#305) | |||
3 | zárnyitó készlet (#39) |