Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 2. 10h:14' EZ A 1400. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD 1401. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
hu 685 1536 1077 | hulladék: 685 1536 1077 |
vv 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
ek 273 2 24 | t. energia kisütése: 273 2 24 |
ek 116 60 150 | t. energia kisütése: 116 60 150 |
fkt 29 10 | felt. készítesz a 29. tárgyat (10 darabot) |
kf 1321 1249 | kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat az 1249. tárggyal |
h 1589 47 | használod az 1589. tárgyat |
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
fkt 434 1 | felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot) |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
179 | 180 | 181 | |
96 | |
|
|
97 | |
|
|
98 | |
|
|
[142,61] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
be 833 209 90 | bemész a 833. épületbe |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a kultúrmasztodon bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 10 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem bal oldalát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a quwarg szellem testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 118 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 114 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 56 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 007 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 248, gyógyulás: 0, összesen: -248 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich jobb első lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [179,97] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat q. rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem jobb vállát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg szellem jobb karját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 255, gyógyulás: 0, összesen: -255 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (64 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [178,97] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy borkonyó cserjét. Nyugatra egy nekrofun van. Északra egy rúnakő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 113 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősdentor bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg szellem testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 255, gyógyulás: 0, összesen: -255 ÉP}
h 1387 310 64 | használod az 1387. tárgyat |
177 | 178 | 179 | 180 | 181 | |
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat.
ve 1229 1 | megveszed az 1229. tárgyat 1 |
ve 1230 4 | megveszed az 1230. tárgyat 4 |
ve 305 30 | megveszed a 305. tárgyat 30 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
f 1229 | kísérletezel az 1229. tárggyal |
fkt 1231 1 | felt. készítesz az 1231. tárgyat (1 darabot) |
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos. (10 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 4 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [177,97] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Északnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett quwarg nagymester. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel meghorzsolod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel csak érinted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 176 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ökölvívás: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [176,97] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy borkonyó cserjét. Nyugatra nézve látsz egy smirglibokrot. Északra egy gyöngymangó bokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ősdentor. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az ősdentor testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal súrolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 462 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 231, gyógyulás: 0, összesen: -231 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a zombi mester testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya farkát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). Sárkányölő karddal megvagdalod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán egyik csápját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich bal vállát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (59 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb karját. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
kf 1231 2 | kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
[181,104] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy.
be 700 | bemész a 700. épületbe |
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (22 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvágod az ongóliant bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 24 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [183,103] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy tűzbokor van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy krómkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az ekharion testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [183,102] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], 12 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír nyakát. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 3 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a norpadolótika testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megpöccinted a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a norpadolótika testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
szk 92 | keresed a 92. szörnyet |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 25 | gyógyítás 25 pontért |
TAUMATURGIA MENTOR (522. TUDATI KÉPESSÉG) Manapság már nem divat az óidők varázsló-módszerét követni az oktatás terén. Nem szokás már hosszú órákon át, néma csendben követni a mestert, amint az lassan lépdelve osztja meg tanítványaival tudást. Régen tucatnyi novícius követte így mesterét, csüggve annak megfontolt, szabatosan fogalmazott, bölcs szavain. Bizony, az élet túlhaladta ezt az ósdi módszert. Ma már a tanítványok a mágustornyok tantermeiben, palatáblákról másolják a rúnákat varázskönyvükbe, és a mester sem fordít már annyi figyelmet az oktatásra, mint régen. A bölcs elődök azonban jól tudták, hogy mi a legjobb módszer a mágia művészetté fejlesztéséhez, és immár te is ismered ezt a módszert. Mostantól képes leszel tanítani a nálad képzetlenebb mágusokat, és ez a tanítás neked, a mesternek is hasznodra válik majd! [Ha egy barátságos kalandozóval találkozol - akár tudati portya közben is -, és barátságosak vagytok egymással, akkor a nagyobb tudású mágus tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be. Ha mindketten birtokoljátok az őstaumaturgia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a taumaturgia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mester - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mester szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mester és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe. Fontos: Aktuális szakértelemfejlődés csak akkor történik, ha az adott karakter birtokolja ezt a KT képességet!] |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
KÍGYÓPENGE (955. TÁRGY) A kígyópenge neve mindent elmond ennek a mágikus vágófegyvernek a kinézetéről: minden kanyarog rajta, a fegyver nyele, éle és keresztvasa is. Sebzése 8D8+2, használatakor +4 támadást kapsz. Ezenkívül minden ütéskor méregfelhő II varázslatot lő, valamint immunitást ad a lények által okozott sebző méregre. A használatához szükséges minimális vágófegyver szakértelem szint: 35-ös. |
MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY) Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire. |
MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY) Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez. Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik. Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni. |
Erő: | 9 (31) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (49) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (21) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/471 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 1166/1022 | Jellem: | jó (117) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 16 (54) | Varázspont: | 951/585 | Pénz: | 56816 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 63/37 | Pszi pont: | 225/206 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 1/38 (+138%) | vágófegyverek: | 34/35 (+30%) |
lőfegyverek: | 27/27 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/79 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 12/36 | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 5/21 (+55%) | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 8/31 (+63%) |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 11/70 | 9. szörnyidomítás: | 6/67 |
10. teológia: | 5/81 (+29%) | 11. taumaturgia: | 73/72 (+185%) | 12. szerencsejáték: | 11/64 |
13. versengés: | 9/99 | 14. zene: | 21/3 (+14%) | 15. szörnyismeret: | 11/12 (+20%) |
16. pszi: | 22/14 (+3%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 7/86 |
19. vitalitás: | 7/5 | 20. bányászat: | 16/92 (+44%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 8/53 (+14%) | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr övet (#410) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 24 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): -122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 122, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 312 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30829. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 125 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3907 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 2 | csatabárd (#555) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 15 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 4 | mihlanil dobótőr (#599) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rinóbőr öv (#685) | 1 | rum (#1419) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | sáfránypor (#211) | 3 | szeksztáns (#32) | |||
5 | szent jogar (#150) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 1 | üllő (#1103) | |||
5 | vasérc (#152) | 41 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | áldott kő (#642) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | |||
12 | bomló esszencia (#2367) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | mösze hátpáncél (#1229) | 10 | smirglilevél (#29) | 6 | tinta (#101) | |||
28 | varázskő (#305) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|