Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 26. 9h:37' EZ A 841. JÁTÉKHETED, 841. FORDULÓD 842. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat legkorábban a 842. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4363 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 2. KP: | makró 1 |
vv 112 71 88 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 224 165 59 | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
vv 28 215 164 | elmormolod a 28. varázslatot a 215. varázslatot a 164. varázslatot |
vv 275 182 188 | elmormolod a 275. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 157 211 209 | elmormolod a 157. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 147 53 26 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 11 161 384 | elmormolod a 11. varázslatot a 161. varázslatot a 384. varázslatot |
vv 243 261 364 | elmormolod a 243. varázslatot a 261. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 319 326 316 | elmormolod a 319. varázslatot a 326. varázslatot a 316. varázslatot |
hh 1253 1269 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester nyakát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1977 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 fekete gyöngy. 2976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 300. varázslatot a 297. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 316. varázslatot a 277. varázslatot |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
at 4325 8 | TU-t adsz át a 4325. kalandozónak 8 |
bb 434 13 363 | beraksz a bankba a 434. tárgyat (13 darabot) |
bb 249 327 190 | beraksz a bankba a 249. tárgyat (327 darabot) |
bb 335 661 658 | beraksz a bankba a 335. tárgyat (661 darabot) |
bb 179 1074 377 | beraksz a bankba a 179. tárgyat (1074 darabot) |
bb 669 668 151 | beraksz a bankba a 669. tárgyat (668 darabot) |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1125 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 650 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 86 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus bal lábát. (10 támadással 994 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 14129 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 167, gyógyulás: 2, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...) [103,115] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Valik erdeje. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. {szintje: 9.} {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 10 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a khór darázs nyakát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [103,114] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
kt 39 2 | elkészíted a 39. tárgyat (2 darabot) |
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Ököllel kegyetlenül megütöd a lajhárlord testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [104,116] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. {szintje: 16.} {max. életpontja: 171-190.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1439 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [105,117] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. {védettsége: 36 szúró, 16 vágó, 30 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,82] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 449 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 884 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Varkaudar szablyával végigvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1025 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (10 támadással 1011 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával végigvagdosod a manaelementál lebernyegét. (10 támadással 1025 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a manaelementál testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5096, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
ek 395 107 98 | t. energia kisütése: 395 107 98 |
[107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Fényaurád 30 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
ef 24 | energia fejlesztése 24 |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 459 életpontot sebeztél. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 853 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Varkaudar szablyával végigvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1018 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1017 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Varkaudar szablyával végigvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1013 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5038, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 450 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 991 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával végigvagdosod a manaelementál testét. (10 támadással 1020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Varkaudar szablyával megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (10 támadással 1005 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Varkaudar szablyával megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (9 támadással 912 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5089, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}
bb 660 305 1113 | beraksz a bankba a 660. tárgyat (305 darabot) |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar che-pap fejét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar che-pap bal karját. (10 támadással 1034 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10973 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1546, sebződés: 206, gyógyulás: 2, összesen: -204 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától. A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1024 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 650 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos bal vállát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) A fényaura 31 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 133, gyógyulás: 2, összesen: -131 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 650 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8255 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1491, sebződés: 146, gyógyulás: 2, összesen: -144 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a süvítő rája testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Fényaurád 4 sebzést okoz. A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 126 | bemész a 126. titkos labirintusba |
vv 316 316 316 | elmormolod a 316. varázslatot a 316. varázslatot a 316. varázslatot |
v 308 6400 | elmormolod a 308. varázslatot |
lm 28 25 21 | mozogsz 28 25 21 |
kb 305 1 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot) |
vv 109 11 277 | elmormolod a 109. varázslatot a 11. varázslatot a 277. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mély Grum testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a Mély Grum zömök testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Mély Grum szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vasalt bunkó és 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 1455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
kb 305 20 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (20 darabot) |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 198 90 88 | elmormolod a 198. varázslatot |
[90,88] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy.
h 1602 305 5 | használod az 1602. tárgyat |
szk 356 | keresed a 356. szörnyet |
a 1133 3036 1 | átadod az 1133. tárgyat a 3036. kalandozónak (1 darabot) |
tk 9 5439 5439 | többszemélyes kaland 9 5439 5439 |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
KVATÁNS PAJZS (1829. TÁRGY) Ha a tektonikus kvatáns pikkelyét alaposan szemügyre veszed, máris adja magát az ötlet, hogy pajzsot készíts belőle. Ehhez 3 smirglilevéllel megfelelő alakúra kell formálnod a peremét. Aztán kell még 4 csepp ragasztó, és két surranó kígyóbőr is, a rögzítő szíjak elkészítéséhez. A nagy mű összesen 40 TVP-t emészt fel, de az eredmény kárpótolni fog ezért: a pajzs +8 védettséget biztosít, és +1-et ad minden energia, hideg, és fizikai alapú támadó varázslat elleni mentődobásodra, valamint +1-et a tárgyaid mentődobásaira. |
MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL) Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
Erő: | 95 (119) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 84 (101) | Támadás: | 66 (69) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 85 (87) | Védekezés: | 63 (71) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/24 év |
Egészség: | 83 | Életpont: | 1503/2905 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 91 (95) | Varázspont: | 5176/144 | Pénz: | 5403 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 41/0 | Pszi pont: | 897/11 | Halhatatlanság: | 53 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 24/40 | ökölvívás: | *22/100 (+7%) | szúrófegyverek: | 43/35 |
vágófegyverek: | 68/21 (+2%) | ütőfegyverek: | 44/68 (+2%) | lőfegyverek: | 36/80 (+2%) |
dobófegyverek: | 48/21 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/29 | 2. nyomkövetés: | 267/41 (+45%) | 3. mászás: | 54/36 |
4. hajózás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 55/99 | 6. csapdaészlelés: | 42/41 (+18%) |
7. gyógyítás: | 101/33 | 8. titkosírás: | 15/11 | 9. felderítés: | 39/51 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 32/60 | 11. teológia: | 311/7 (+34%) | 12. taumaturgia: | 204/27 (+32%) |
13. szerencsejáték: | 6/91 | 14. versengés: | 28/45 (+10%) | 15. harcművészetek: | 14/14 |
16. zene: | 85/31 (+7%) | 17. szörnyismeret: | 102/81 (+20%) | 18. pszi: | 138/94 (+7%) |
19. zárnyitás: | 57/12 | 20. vadászat: | 34/92 | 21. vitalitás: | 10/19 |
22. bányászat: | 53/68 | 23. úszás: | 39/74 | 24. főzés: | 29/71 |
25. ősteológia: | 64/84 (+6%) | 26. őstaumaturgia: | 57/68 (+3%) | 27. csapatmunka: | 15/87 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1444 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 3 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 10 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), aranyfecske (#283), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), purifikátor császár (#393), teriád varázsló (#798), bűbájlidérc (#761), goldugar (#65) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), zafír sárkány (#329), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | avatári áldás (#359, 150 VP, 30 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 400 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (166,30,2) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | manapajzs (#308) (584) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse III (#59) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsenergia (#161) | Techiulan aurája (#261) | tolvajvér (#364) | isteni bölcsesség (#319) |
önanalízis III (#303) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | elmeszonda (#487) | háló (#186) | >> | homoktúró galaga (#595) | |
háló (#186) | >> | dűneszellem (#603) | háló (#186) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | háló (#186) | >> | ében árnylidérc (#622) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | quwarg ölész (#855) | |
armageddon (#218) | >> | teriád varázsló (#798) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Baurtac (#7106) | |
háló (#186) | >> | Lordac (#7100) | isteni átok (#307) | >> | Baurtac (#7106) | |
jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Zortac (#7105) | fájdalomtükör (#379) | >> | csatalovas (#7160) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | Romboló (#7159) | fürgülés (#92) | >> | Lordac (#7100) | |
életpajzs (#142) | >> | at'htlab rém (#739) | életpajzs (#142) | >> | sötétségszellem (#733) | |
életpajzs (#142) | >> | halál csatlósa (#732) | árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | árnytündér csontváz (#629) | elektromos pajzs (#51) | >> | végzetes szójer (#631) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | árnyak segítsége (#270) | >> | Bondorroth (#723) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | tompítás (#40) | >> | fertőzött ent (#403) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gonoszság és kegyetlenség dolgában jártas szörnyekben a ryukuk földje is bővelkedik. Tedd a dolgod, és végezz 5 ében tritonnal! (számláló: 0) |
2.) Harcos papom, az igazság védelmezője! Fejleszd harci tudásod az új irányba, ryuku eszközökkel. Eddz 10 alkalommal egy ryuku akadálypályán! (számláló: 0) |
3.) Alacsonyabbrangú papjaim majd elvégzik Ghallán a jóság terjesztésének magasztos feladatát, rád máshol van most szükség! Imádkozz, amint hajód elérte egy másik kontinens partjait! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 2 királynő, 3 élőholt, 20 nagymester, 21 parafenomén, 26 rohamosztagos, 3 ősmágus, 1 anyakirálynő. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 30 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 176. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 112 71 88, vv 224 165 59, vv 28 215 164, vv 275 182 188, vv 157 211 209, vv 147 53 26, vv 11 161 384, vv 243 261 364, vv 319 326 316, hh 1253 1269 1534. |
2. makró parancsai: h 1271 403, kf 1707 1713, usz 60, le 1713, kf 822 969 1631, vv 309 316 299, h 1602 305 10, kb 327 1, v 22 327, h 211. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 214 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 109 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | álompor (#396) | 2 | aurach bőr (#658) | |||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | grifftojás (#179) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 151 | kőkalapács (#13) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
7 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | moa smaragd (#377) | 1 | olló (#335) | |||
3 | ősmatéria (#1254) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | rakolits por (#669) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | 1 | Tiume batyuja (#660) | |||
20 | drótszőr (#37) | 86 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1228 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 2 | madártoll (#112) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | rubin fejék (#729) | 2 | sallank nyíl (#129) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vassisak (#160) | |||
42 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) | 2 | zárnyitó készlet (#39) |