Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 21. 10h:04' EZ A 129. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD 130. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4030 SZÁMLA : XXXX |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku nadrág (ld. enc.). 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
* 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 2. KP: kf 1528 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
v 20 135 | elmormolod a 20. varázslatot |
v 20 176 | elmormolod a 20. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
ek 7 8 10 | t. energia kisütése: 7 8 10 |
hu 225 49 16 | hulladék: 225 49 16 |
fkt 203 5 1 | felt. készítesz a 203. tárgyat (5 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
t 102 | támadod a 102. szörnyet |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 6 3 | mozogsz délre, nyugatra, délkeletre |
Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a süvítő rája jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dermesztő lidérc fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak rücskös gigaféreg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy dermesztő lidérc trófeát. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [92,-20] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó bal karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a rőtmanó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [93,-19] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy nektoraf. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a nektoraf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 52 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
be 192 | bemész a 192. titkos labirintusba |
lm 31 28 27 | mozogsz 31 28 27 |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
lm 30 11 18 | mozogsz 30 11 18 |
lm 22 905 23 | mozogsz 22 905 23 |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trollfa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a miksziszi húsgólem jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 13 életpontot vesztettél. A miksziszi húsgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges dermesztő lidérc trófeát, és kinyersz egy alkalmas miksziszi húsgólem trófeát. 1 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
dd 123 | eldobod a 123. tárgyat |
tps 30 | TVP spórolása: 24 pontért |
h 1576 50 | használod az 1576. tárgyat |
* 1. BP: le 1528 0 0 | leveszed/lerakod az 1528. tárgyat |
* 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 3. BP: ef 3 505 0 | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY) Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY) Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked! |
MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY) Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni. |
KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba. Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor. |
Erő: | 20 (24) | Szint: | 19 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 263/175 | Jellem: | jó (109) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 377/275 | Pénz: | 1448 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 27/2 | Pszi pont: | 50/18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 13/12 (+6%) | ütőfegyverek: | 25/38 (+7%) | lőfegyverek: | 24/8 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -7.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (8 -10.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
93,58 mezőn táborozol, a 192. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/34 (+324%) | 2. nyomkövetés: | 18/49 (+15%) | 3. mászás: | 2/27 |
4. csapdakészítés: | 10/24 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/33 (+336%) | 6. gyógyítás: | 10/8 |
7. titkosírás: | 1/75 | 8. felderítés: | 14/90 (+1312%) | 9. szörnyidomítás: | 4/8 |
10. teológia: | 10/85 (+30%) | 11. taumaturgia: | 14/4 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 1/35 |
13. versengés: | 2/59 (+20%) | 14. zene: | 2/94 | 15. szörnyismeret: | 10/57 (+37%) |
16. pszi: | 8/94 (+9%) | 17. zárnyitás: | 9/69 (+338%) | 18. vadászat: | 2/15 |
19. bányászat: | 11/67 | 20. főzés: | 9/78 (+11%) | 21. csapatmunka: | 1/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 6 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (133) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | bűvölés (#20) (135) |
bűvölés (#20) (176) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | gonoszok (#988) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
3.) Híveim közt vannak a mentálisan legfejlettebb kalandorok. Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
Kész: 1. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 551 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 63150. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 477 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aurach fog (#657) | 2 | sáfránypor (#211) | 3 | tinta (#101) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 16 | víz (#27) | 5 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
180 | arany (#50) | 5 | amniosz (#203) | 2 | bomló esszencia (#2367) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
91 | 92 | 93 | 94 | |
-22 | |
|
|
|
-21 | |
|
|
|
-20 | |
|
|
|
-19 | |
|
|
|
-18 | |
|
|
|