83. forduló, 85. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 4. 9h:34'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,103] koordinátán.
Salamon átadott neked a 4. napon 14 TU-t.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Furcsa álmod volt, furcsa érzésekkel: Este van. Egy újabb este. Talán ez lesz az... Talán ma újra eljön... El kell jönnie!!!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. A lottó 849. hetének nyerőszámai: 30, 16, 11. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sörényes ubuk nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 273.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


t 7126 1 támadod a 7126. szörnyet
FT 7126 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

kb 23 50 kiveszel a bankból a 23. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

kf 20 23 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 23. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként mérgezett tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

tv 31 61 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 61. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. 61. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[110,104] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár lihegő pofáját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a sullár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +104 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,103] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,103] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

tv 31 61 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 61. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

kb 37 10 kiveszel a bankból a 37. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Elszántan mész előre. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] egy Rodrigot veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a Rodrig jobb vállát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 10 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a Rodrig bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a Rodrig jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A Rodrig védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.)
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] egy Rodrigot pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a Rodrig testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. A becsapódástól 13 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a Rodrig testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a Rodrig bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a Rodrig fegyverével. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +111 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +111 életerő.)
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Rodrig van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a Rodrig bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. A becsapódástól 9 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a Rodrig jobb vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a Rodrig bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A Rodrig támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.)
[30 pontot használtál fel, van még 203.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[108,102] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 61 életpontot sebeztél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,101] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,100] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 168.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 165.]

ek 40 36 t. energia kisütése: 40 36
Ebben a körben már csak 2 TU-t válthatsz át: Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 10 TVP-t. [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 175.]

id 903 400 idomítod a 903. szörnyet 175 pontért
Elkezdődnek a leckék a szőrös azuka számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 39 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [175 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. A szervezetedet méreg pusztítja (-44 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 19, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 225 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 82. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 25 Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 261/130 Jellem: jó (197) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 334/46 Pénz: 12302 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 36/34 Pszi pont: 6/6 EFejl: 30
Eddig összesen 520 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1098 TP-t kaptál. Jelenleg 206263 TP-d van. A következő szinthez még 53737 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Vérmes Amazon, Brod. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 26713 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 21/64 (+6%) lőfegyverek: 20/36 (+6%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/99 (-290%) 2. nyomkövetés: 16/30 (+24%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 7/59 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/89 (-300%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 8/36 9. szörnyidomítás: 5/0 (+175%)
10. teológia: 5/32 (+40%) 11. taumaturgia: 11/72 12. szerencsejáték: 1/5
13. szörnyismeret: 6/50 (+18%) 14. pszi: 1/94 15. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
Rodrig (#7126)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (idomítás alatt) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 481 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2)
10 mérgezett vasnyíl (#187)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 9 drótszőr (#37)
42 mérgezett tüske (#23) 1 sullár hólyag (#168) 1 uzbány csőr (#169)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,100) patak, 49. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(108,101) vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534)
(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435), nyuhaj karbin (#110)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), Rodrig (#7126)
(109,103) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), világítótorony (#156)
(110,104) sullárok (#101), 31. jellempróba, oltár, vérfürdető magszim (#148)
(111,103) uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek