82. forduló, 84. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 7. 15h:06'
EZ A 167. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
168. játékheted kezdete: szept. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-58] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 224.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 5. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 199.]

fas 5 152 felt. ásás 5 pontért 152
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ek 116 50 1 t. energia kisütése: 116 50 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

bb 331 198 269 beraksz a bankba a 331. tárgyat (198 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 3 trikornis szarvat. Beraksz a bank széfjébe 2 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

bb 213 326 69 beraksz a bankba a 213. tárgyat (326 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 xirnox szivet. Beraksz a bank széfjébe 5 ezüstdarabot. Beraksz a bank széfjébe 2 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

ea 195 eladod a 195. tárgyat
Eladtál 1 obszidián függőt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ea 39 2 eladod a 39. tárgyat 2
Eladtál 2 zárnyitó készletet. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ea 214 6 eladod a 214. tárgyat 6
Eladtál 6 manifeszt.nyúlványt. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ve 82 2 megveszed a 82. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ve 138 10 megveszed a 138. tárgyat 10
Mindössze 8 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 8 ubuk dobónyílat. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

pbe beraksz a bankba
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (mennyi pénzt.)

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,-58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,-58] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, barna szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója. Egy Acél Öklök gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy dermesztő lidérc trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Shuran Tranzikan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elköszöntök egymástól.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [16 pontot használtál fel, van még 178.]

vtn 40 varázslat tanulás: a 40. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tompítás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 143.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 108.]

ftv 40 176 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 176. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[74,-59] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,-60] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy főutcát.

(Továbbmész...) [73,-60] Még mindig a városban vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Találsz egy szent tölgyfát. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod az útonálló fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy dombi yeti trófea, egy Quirov trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csülök. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Sheran misszionáriusa. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy vaskardot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Wuleen-Tan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 84.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[73,-61] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy pattanóböde nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolgatod a pattanóböde testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-62] A dombság átmegy hegységbe.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a láplidérc testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke bordás testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigmetszed a csontlepke bordás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 364 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23612.
Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [75,-63] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy tetemember.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tetemember bal vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a tetemember bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy autentikus vámpír.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 királyi koronát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 366 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23722.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 60.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[76,-63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy nektoraf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,-63] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [78,-63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy szintszívó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 370 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23942.
Találsz egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy tetemember!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 371 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23994.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 23.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-15 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 16, 27.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható.

VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 12 (17) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 230/215 Jellem: gonosz (104) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (23) Varázspont: 280/117 Pénz: 681 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 30/13 Pszi pont: 67/38
Eddig összesen 964 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 167 TP-t kaptál. Jelenleg 228 210 TP-d van. A következő szinthez még 31 790 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, harcos, purifikátor. A 74. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/43 (+18%) vágófegyverek: 23/37 (+7%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 20/65 (+26%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << vaskard (#2084) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/97 (+48%) 2. nyomkövetés: 23/40 (+15%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 1/28 5. csapdakészítés: 9/94 (+46%) 6. csapdaészlelés: 1/58
7. gyógyítás: 16/48 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/3
10. szörnyidomítás: 5/52 11. teológia: 6/10 (+5%) 12. taumaturgia: 9/99 (+9%)
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 9/47 (+22%) 15. pszi: 9/56 (+17%)
16. zárnyitás: 8/74 17. vadászat: 2/37 18. bányászat: 17/5 (+14%)
19. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 5 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 3 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
ismeretlen (#9089), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) lángcsóva (#31) >> vízionár (#66)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, már hozzáláttál a varázslók titkainak elsajátításához. Használj harcban mágiatörés varázslatot! (teljesítve)
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Készülsz már a varázskomponensek gyűjtésére? Igen? Akkor áldozz 21 csepp spirituszt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 371 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23994.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1325 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * bronzpáncél (#90) 1 * harci maszk (#1739) $1 királyi korona ($338)
1 mászókarom (#78) $1 * rejtőköpeny ($277) 1 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
2 bumeráng (#249) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kőkalapács (#13)
1 * kőkés (#6) 1 méregfog (#1553) $2 orgyilkos tőr ($225)
8 ubuk dobónyíl (#138) 19 ubuk tüske (#131) 3 vas dobónyíl (#189)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) $1 * Eldaran karkötője ($373)
1 + nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) $1 * umbatari karkötő ($278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125)
7 ¤ deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369) 2 fülemüle síp (#1576)
2 fűszerkeverék (#1170) 3 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313)
5 halálkristály (#2372) 23 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 3 ork csodaszer (#1228) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 varázskő (#305) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 22]
6 éjurna (#2368) [bennük 44 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 16]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 116]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 24 + csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
7 + dözmöng szív (#122) 4 fémrúd (#104) 2 grifftojás (#179)
9 gyöngymangó (#135) 3 halálvirág (#2371) 6 kaktusztüske (#114)
1 + kazmár gyökér (#205) 1 liumbe hajtás (#655) 64 madártoll (#112)
1 moa smaragd (#377) 6 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)
4 smirglilevél (#29) 7 sünmedve tüske (#14) 1 szulfin (#676)
36 szvó-ektoplazma (#151) 33 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660)
2 vadász tatu bőr (#15) 7 varányszem (#30) 6 vasérc (#152)
$1 vízionár szem ($102)

Összsúly: 68.73 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 esszenciakristály (#350) 5 ezüstdarab (#326) 1 keg gomba (#1615)
1 mutáns csont (#331) 2 purifikátor háj (#269) 35 quwarg tojás (#360)
2 szárnyas hernyó (#69) 3 trikornis szarv (#198) 1 tudás gyöngye (#522)
6 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
102 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 éjkő (#2369)
5 ezüstdarab (#326) 4 kaja (#2) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mutáns csont (#331) 1 obszidián függő (#195) 2 purifikátor háj (#269)
2 szárnyas hernyó (#69) 3 trikornis szarv (#198) 2 vas dobónyíl (#189)
6 xirnox szív (#213) 2 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 bomló esszencia (#2367) 4 kaktusztüske (#114) 1 királyi korona (#338)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 szvó-ektoplazma (#151)
8 ubuk dobónyíl (#138) 5 ubuk tüske (#131) 1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79
-64
-63
-62
-61
-60
-59
-58
-57
(72,-58) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755)
(73,-61) pattanóböde (#145), autentikus vámpír (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(73,-60) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), útonálló (#130), Csülök (1670. kalandozó), Wuleen-Tan (4676. kalandozó)
(73,-58) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,-62) láplidérc (#352), csontlepke (#746), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely
(74,-60) útonálló (#130), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, oltár, főutca (#399)
(74,-59) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), orgyilkos (#131)
(74,-58) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), orgyilkos (#131), Shuran Tranzikan (2948. kalandozó)
(75,-63) tetemember (#123), autentikus vámpír (#154)
(76,-63) sörényes ubukok (#89), sírlidérc (#172), 34. jellempróba, oltár, nektoraf (#355)
(77,-63) autentikus vámpír (#154), Sheran rúnaköve, Tharr oltár
(78,-63) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek