82. forduló, 84. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 31. 12h:50'
EZ A 84. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
85. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Firandias Ellashar neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 márványkulcsot.
A táborozás 1. napján találkozol Syrac Holddal. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Megidéz egy gyógymógyot. Sebeid gyógyulnak: +26 életerő. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Oroszlánszív. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Salamon átadott neked a 1. napon 30 TU-t.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-26 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.) Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy uzbány fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tolvajvér varázs hatalmát. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 259.]

kb 23 50 kiveszel a bankból a 23. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök támad rád. {max. életpontja: 66-71.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. A következő kincseket találtad: egy díszes rézpajzs és egy tolmokov-koktél. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 mérg. ubuk dobónyíl, egy vassisak (ld. enc.), egy bakkura csizma (ld. enc.), 2 bronzhegyű lándzsa (ld. enc.), egy ubuk dobónyíl és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. [45 pontot használtál fel, van még 214.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[108,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,100] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat!

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,101] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 184.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[108,102] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a vadtroll nyakát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 164.]

tv 31 61 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 61. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kb 187 20 kiveszel a bankból a 187. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 mérgezett vasnyilat. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy szárnyas koponya! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mallon botjával néhányszor megcsapod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szárnyas koponya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szárnyas koponya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.)
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] egy Rodrigot pillantasz meg. (ld. enc.) Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] egy Rodrig lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Rodrig. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 129.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[109,104] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Észreveszel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy törpe bányát. Látsz egy vaskohót. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,104] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 61-68.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 53 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [111,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gumifát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 99.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 96.]

ek 40 36 t. energia kisütése: 40 36
Ebben a körben már csak 14 TU-t válthatsz át: Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 70 TVP-t. [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 166.]

id 903 400 idomítod a 903. szörnyet 166 pontért
Hozzálátsz a szőrös azuka neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Jól haladt a mai tanulás. (Még 224 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [166 pontot használtál fel, van még 0.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sörényes ubukot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-42 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 15, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 224 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY)
Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban...

VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

RODRIG (7126. ELLENFÉL)
Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 82. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 25 Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 261/144 Jellem: jó (193) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 334/37 Pénz: 12290 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 36/22 Pszi pont: 6/0 EFejl: 30
Eddig összesen 517 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7093 TP-t kaptál. Jelenleg 205165 TP-d van. A következő szinthez még 54835 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Vérmes Amazon, Brod. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 26587 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 21/58 (+10%) lőfegyverek: 20/30 (+18%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/89 (+310%) 2. nyomkövetés: 16/6 (+24%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 7/52 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/89 (-300%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 8/36 (+22%) 9. szörnyidomítás: 3/25 (+166%)
10. teológia: 4/92 (+32%) 11. taumaturgia: 11/72 12. szerencsejáték: 1/5
13. szörnyismeret: 6/32 (+18%) 14. pszi: 1/94 (+5%) 15. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tolvajvér (#364) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (idomítás alatt) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 481 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 díszes rézpajzs (#84) 2 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 29 mérgezett tüske (#23) 10 mérgezett vasnyíl (#187)
3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vassisak (#160) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,98) élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)
(107,100) patak, 49. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(108,99) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, 48. jellempróba
(108,101) vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534)
(108,102) törpe bánya (#435), vadtrollok (#70), nyuhaj karbin (#110)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), szárnyas koponya (#7125)
(109,104) olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155)
(110,104) 31. jellempróba, oltár, sullárok (#101)
(111,103) uzbányok (#102), gumifa (#38), művészi porolit (#720), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), 49. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek