Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 31. 12h:50' EZ A 84. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 85. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kb 23 50 | kiveszel a bankból a 23. tárgyat (50 darabot) |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,100] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat!
(Továbbmész...) [108,101] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a vadtroll nyakát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.
tv 31 61 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 61. varázslatot |
kb 187 20 | kiveszel a bankból a 187. tárgyat (20 darabot) |
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal |
be 187 | bemész a 187. titkos labirintusba |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mallon botjával néhányszor megcsapod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szárnyas koponya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [110,104] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 61-68.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 53 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [111,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ek 40 36 | t. energia kisütése: 40 36 |
id 903 400 | idomítod a 903. szörnyet 166 pontért |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
szk 89 | keresed a 89. szörnyet |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY) Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért. |
RODRIG (7126. ELLENFÉL) Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek. |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 261/144 | Jellem: | jó (193) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 334/37 | Pénz: | 12290 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 36/22 | Pszi pont: | 6/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 21/58 (+10%) | lőfegyverek: | 20/30 (+18%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/89 (+310%) | 2. nyomkövetés: | 16/6 (+24%) | 3. mászás: | 1/45 |
4. csapdakészítés: | 7/52 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 4/89 (-300%) | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 8/36 (+22%) | 9. szörnyidomítás: | 3/25 (+166%) |
10. teológia: | 4/92 (+32%) | 11. taumaturgia: | 11/72 | 12. szerencsejáték: | 1/5 |
13. szörnyismeret: | 6/32 (+18%) | 14. pszi: | 1/94 (+5%) | 15. vadászat: | 1/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tolvajvér (#364) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (idomítás alatt) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 481 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 29 | mérgezett tüske (#23) | 10 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | uzbány csőr (#169) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vassisak (#160) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |