82. forduló, 84. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 7. 12h:26'
EZ A 612. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
613. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,20] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 14 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: v 1 3 0 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 248.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 2 mozogsz keletre
[98,20] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az orgyilkos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 5, gyógyulás: 5, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 233.]

ea 162 4 eladod a 162. tárgyat 4
Eladtál 4 borostyán függőt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

ee 191 275 117 eladod a 191. tárgyat a 275. tárgyat a 117. tárgyat
Eladtál 2 aranyláncot. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ametiszt medált. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüst nyakláncot. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 233.]

ea 193 2 eladod a 193. tárgyat 2
Eladtál 2 aranygyűrűt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

ve 308 1 megveszed a 308. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst papi karkötőt. 300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]

ve 438 1 megveszed a 438. tárgyat 1
Vásároltál 1 ónix masszavadítót. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 1 mozogsz északkeletre
[99,19] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Quirov. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a Quirov testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Quirov fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 65 aranyat. 771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: vakító fehér! Ah, a fenébe vele!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Otthagyod a másik kalandozót.
[10 pontot használtál fel, van még 223.]

ea 72 eladod a 72. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 246 1 megveszed a 246. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy aranykulcsot. 48 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 179 1 megveszed a 179. tárgyat 1
Vásároltál 1 grifftojást. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 102 1 megveszed a 102. tárgyat 1
Vásároltál 1 vízionár szemet. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 97 1 megveszed a 97. tárgyat 1
Vásároltál 1 rákpáncélt. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ve 247 1 megveszed a 247. tárgyat 1
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 8 mozogsz északra
[99,18] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Ejha, amíg a kútra figyeltél, valaki kiemelte a motyódból valamelyik tárgyadat. Aha, az az árnymanó suhanc volt az, aki ott rohan. Felkapsz a földről egy követ, és utána hajítod. Pont a fején találod el, minek következtében összeesik. Megérdemelte, így jár, aki veled packázik. Amikor átkutatod a holmiját, derül csak ki, hogy tévedtél, egyetlen tárgyad sem hiányzott. Mégis, olyan jó volt ezt a kölköt elintézni... (+2 gonoszság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 210.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[100,17] Lápos, ingoványos területet jársz. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,17] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Észreveszel egy gyíkfű csomót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy köpködő bruhatag. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 860 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 16, gyógyulás: 11, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [102,16] Füves síkságra érkeztél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével alaposan megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[103,15] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.


(Továbbmész...) [104,14] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Látsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 150.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Megszerezte az erdőben, hazavitte a kezében,
Mert nem találta meg, minél többet kereste, annál jobban érezte.
Mikor végül megtalálta, rögvest eldobta.
[5 pontot használtál fel, van még 145.]

szk 158 keresed a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy nómenklatúrát. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 144.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 104.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 2 34 fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY)
A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével...

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 35. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 19 (25) Támadás: 30 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 410/397 Jellem: gonosz (26) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (29) Varázspont: 217/24 Pénz: 1171 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 14/2
Eddig összesen 520 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 035 TP-t kaptál. Jelenleg 199 519 TP-d van. A következő szinthez még 60 481 TP szükséges. Trófeáid: nómenklatúra, ryuku futárbérenc, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/31 (+6%) vágófegyverek: 10/92 (+12%) ütőfegyverek: 2/37
lőfegyverek: 12/87 (+16%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
104,14 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/22 2. nyomkövetés: 14/72 (+4%) 3. mászás: 5/24
4. csapdakészítés: 5/95 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/48 6. gyógyítás: 14/7
7. titkosírás: 2/15 8. felderítés: 2/10 (+7%) 9. teológia: 6/8 (+40%)
10. taumaturgia: 1/32 11. szerencsejáték: 3/36 12. versengés: 6/20 (+9%)
13. zene: 2/76 14. szörnyismeret: 5/13 15. zárnyitás: 1/6
16. vadászat: 3/40 17. bányászat: 4/7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1095 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 136.42 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
158 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 2 aranygyűrű (#193)
2 aranylánc (#191) 4 borostyán függő (#162) 4 ezüst nyaklánc (#117)
2 kaja (#2) 10 kerek kő (#19) 1 rézsisak (#72)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 grifftojás (#179) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 ónix masszavadító (#438)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpáncél (#97) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113) 1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
13
14
15
16
17
18
19
20
21
(97,20) fogadó # (#610)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), orgyilkos (#131)
(99,18) útonálló (#130), az 51. labirintus bejárata, csodák kútja (#1096)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Quirov (#975), egy ember nő, egy mutáns férfi, egy elf férfi
(100,17) varkaudar (#64), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(101,17) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), köpködő bruhatag (#773)
(102,16) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, uzbányok (#102)
(103,15) kék rothasztó (#421)
(104,14) phua-kúp (#372), mocsári penke (#148)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az NJK-któl történő kihívásos lopás siker esetén nem fejlesztette a lopás képességet. 2016. jan. 11-től kellett volna fejlesztenie, az akkori hírnek megfelelően. A hibát javítottuk. Ha valakinek ez számoittevő hátrányt okozott, írjon nekünk, és jóvírájuk a különbözetet.
* - Az érckonvezióhoz lehet használni intarzitot is, ami 120-szoros VP-t ad.
* - Az elementáris csákány eddig hibásan nem ment tönkre. Ezentúl minden használatkor van 2% esély arra, hogy tönkre menjen.
* - Az Univerzális komponens varázslat hibás volt, javítottuk.
* - Az intarzit bányászatkor bizonyos eséllyel tönkre megy, hasonlóan a metakövekhez. Ez eddig nem működött, javítottuk a dolgot.

Üzenet küldése a karakternek