81. forduló, 83. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 14. 9h:03'
EZ A 173. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
174. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,70] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ragyás burástya nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 224.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 214.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

v 6 99 11 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 204.]

fm 100 feltételes mászás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 201.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[94,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis Métely trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku légiós trófeát. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [95,72] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a halálhozó testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 298 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Csak most tűnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielőtt még eszméleted vesztenéd az éhségtől. 298 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy süvítő rája. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [96,73] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 141.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 136.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[96,74] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.


(Továbbmész...) [96,75] Síkság, továbbra is csak síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [96,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[44 pontot használtál fel, van még 92.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[96,77] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [96,78] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hamariberkenye orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sebesült acéldarázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az acéldarázs torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 72.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 62.]

t 104 támadod a 104. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

hu 667 172 103 hulladék: 667 172 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 5980 350 172 leírod az 5980. kalandozónak a 350. szörnyet a 172. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi aurach. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 5980 418 211 leírod az 5980. kalandozónak a 418. szörnyet a 211. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vortexmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 5980 753 222 leírod az 5980. kalandozónak a 753. szörnyet a 222. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy érző szívű dromedár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 5980 7037 308 leírod az 5980. kalandozónak a 7037. szörnyet a 308. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gigaféreg lárva. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

in 5980 7038 1137 leírod az 5980. kalandozónak a 7038. szörnyet az 1137. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csupasz gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 29 fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 22, 13.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 20 (28) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 20 Életpont: 294/250 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 3
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 199/43 Pénz: 3390 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 76/33 EFejl: 30
Eddig összesen 383 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3757 TP-t kaptál. Jelenleg 122843 TP-d van. A következő szinthez még 57157 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, epokitféreg, rücskös gigaféreg. A 80. fordulódban 4712 arany került a bankszámládra. 4806 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/22 vágófegyverek: 4/90 (+24%) ütőfegyverek: 17/13 (+10%)
dobófegyverek: 14/16 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (110%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,78 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 2. nyomkövetés: 17/64 3. mászás: 5/56 (+5%)
4. csapdakészítés: 8/57 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/24 6. gyógyítás: 8/16
7. titkosírás: 1/56 8. felderítés: 1/53 9. szörnyidomítás: 2/54
10. teológia: 11/18 (+28%) 11. taumaturgia: 12/35 (+9%) 12. versengés: 4/41 (+30%)
13. zene: 4/88 14. szörnyismeret: 8/23 (+22%) 15. pszi: 12/94 (+20%)
16. zárnyitás: 6/25 17. vadászat: 5/48 (+12%) 18. bányászat: 28/20
19. főzés: 1/90 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Batulandazor (#4118), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 177 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 ubuk dobónyíl (#138)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 gyöngymangó (#135) 1 uzbány csőr (#169)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,71) ryuku légiós (#361), oltár
(95,72) Sheran oltár, halálhozó (#419), süvítő rája (#113)
(96,74) oltár
(96,75) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(96,76) mély kút (#93), Fairlight oltár, mérges nyukmár (#95)
(96,77) uzbány (#102), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(96,78) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), művészi porolit (#720), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba, acéldarázs (#140)

Üzenet küldése a karakternek