81. forduló, 83. forduló, Fűzfa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. szept. 11. 3h:33'
EZ A 127. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
128. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3597
SZÁMLA : XXXX

FŰZFA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,41] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 20 ork csodaszer (eladási ár: 3100 arany, ebből a kezelési költség: 310 arany) ellenértékét.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Botanica, Calen Randir és Lex Hunter. A mágustorony ajtajához vonultok. A fölétek magasodó épület téged is megrémít egy kicsit, de bátorságot merítesz Calen Randir viselkedéséből. Ő is izgul persze, bár igyekszik palástolni zavarát. Mindenesetre bekopogtat. Az ajtó hangtalanul feltárul előttetek. Egy varázslóinas fogad titeket. Mélyen meghajol előttetek, majd int, hogy kövessétek, ti pedig szó nélkül vonultok utána. A csigalépcső az első két emeletig még érdekes, aztán unalmas, a tizenkettediknél pedig már kifejezetten fárasztó. Kívülről egyáltalán nem látszott ilyen magasnak ez a nyavalyás torony! - tűnődsz. A huszonnyolcadik emeletnél már remeg a térdetek, a negyvenhetediknél pedig már bokáig lóg a nyelvetek, és ha nem szégyellnétek magatok annyira, simán lerogynátok zihálni egy kicsit. Itt biztos valami térmágia működik! Ilyen magas egyszerűen nem lehet ez a torony! - döntöd el végül, mikor felértek a csigalépcső tetejére. Itt az inas szenvtelen arccal kinyit egy jellegtelen faajtót, aztán ugyanolyan szenvtelen arccal elindul vissza, lefelé. Összenéztek, aztán lesz, ami lesz, beléptek. Az ajtó mögött egy akkor terem terül el, mint fél Gatin! Agyatok menten tiltakozni kezd a látvány ellen, de hiába tapogatjátok meg a falakat, azok teljesen valóságosak. A terem közepén egy hatalmas gépezet áll. Fából ácsolták, és acéllal erősítették. Csigák, kötelek, karok, tekerők, kallantyúk... Nyilván valami gnóm találmány lehet, valami daru. A mennyezet középső része hiányzik, épp a daru feletti szakaszon, és a résen át a kék égre látni. A padlón mindenütt kőműves szerszámok, hatalmas, és egészen apró kövek, téglák, gerendák, és sok más egyéb eszközök hever szerteszét. A feladat majdnem teljesen nyilvánvaló tehát. Egyszer csak megjelenik előttetek Kragoru mester illúzióképe.
- Köszöntelek titeket, kalandozók! Pakoljatok le, és fújjátok ki magatokat. Hamarosan nekifogunk a munkának. Ha készen álltok, máris tartunk egy kis felmérést. Meg kell tudnom ugyanis, hogy egyáltalán alkalmasak vagytok-e erre a munkára. Az első próbatétel annak a nagyobbacska kőnek a felemelése lesz - mondja a szellemkép, és egy jókora terméskőre mutat. Játsznyi könnyedséggel emeled fel a követ. Kíváncsian várod, hogy a többiek próbája után miféle egyéb próbák elé kíván még állítani a mester. Kragoru most a fura emelőgépre mutat.
- Morpetlanik daruját legalább háromfős legénységnek kell kezelnie.
Nem vártok több biztatásra, körülálljátok a szerkezetet. Egyvalakinek bele kell ülnie abba a fura fotelbe, ami a gép oldalán helyezkedik el. Innen mindenféle csörlőket lehet elérni, és mozgatni. Egyvalakinek a köteleket, és a kampókat kell kezelnie, idelenn, és valakinek irányítania is kell fentről, hogy merre mozduljon a daru a felemelt kövekkel. Igen ám, de hogyan lehet ezt a masinát irányítani? Összedugjátok a fejeteket, és megpróbáljátok valahogy kitalálni. Semmiség! Mint egy gnóm géniusz, úgy fogtok neki a rakodásnak. A köveket a kampók segítségével rögzítitek, aztán a csörlőkkel óvatosan a magasba emelitek. Már csak egy kis manőverezgetés kell, hogy a mennyezeten lévő lyukon át a kövek a magasba emelkedjenek. Ohó, de hát itt eddig mindössze néhány kődarab hevert! Hogyan lehetséges, hogy már húsznál is több sziklatömböt emeltetek fel a következő szintre, és még mindig akad néhány a sarokban? Ördöngösség! Kragoru utasítására egy idő után felhagytok a kövek felemelésével, és a többiekkel együtt te is felmászol a tetőre. Hihetetlen látvány tárul a szemed elé! Keletre a Csatorna kéklő szalagja csillog, nyugatra pedig a hatalmas zöld Erdauin. Még Fehérbérc zászlóit is látni véled a messzi távolban! Nem sok idő marad szemlélődni. A mester rátok ripakodik, hogy fogjatok hozzá a kövek egymáshoz illesztéséhez. Sajnos innen már kézi erővel kell a sziklatömböket mozgatnotok, és alaposan megizzadtok, mire a helyükre illesztitek őket. Az alaktalan tömbök faragásra szorulnak, és ehhez ismerni kell a kövek erezetét, hasadásának irányát, az ékelés és feszítés mikéntjét és hogyanját. Elő hát a kalapácsokkal, és ékekkel!
[Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Mikor nekifogtok a sziklatömbök megfaragásának, még nem is sejtettétek, hogy ilyen nagy fába vágtátok a fejszéteket. Alaposan rátok esteledik, mire végeztek. Komoly munka volt, szinte vért izzadtatok, mire elkészültetek vele. Most veszed csak észre, mikor kimerülten leroskadsz a padlóra, hogy nem csak szinte izzadtatok vért, hanem szó szerint! Mindannyian maszatosak vagytok a saját véretektől. Ahogy a véres verejtéketek a padlóra csorgott, itt is, ott is apró kis vérpettyeket látsz. Hm. Fájdalmat nem éreztél, de a szervezeted alaposan meggyengült!
300 életpontot sebződtél. Kragoru alakja rendületlenül ott lebeg felettetek.
- Nos, igen. Nyilván rájöttetek már, hogy valójában nem a kétkezi munkátokra, hanem az életenergiátokra volt szükségem. Ahhoz, hogy ez a torony lerombolhatatlan, és mágiával kikezdhetetlen legyen, az önként áldozott véreteket kellett kötőanyagként használnom. Látom, most felháborodtok ezen, de én nem titkoltam előttetek, hogy a véres verejtéketeket szeretném hasznosítani. Bőkezűen adakoztatok a drakolder szipolybűbájnak, de persze én sem vagyok hálátlan - mondja, és a semmiből néhány vászonzsák tűnik elő, és lehull elétek a porba. Mindannyian kifosztva, becsapva és megalázva érzitek magatokat, amikor az illúzió szertefoszlik, és a jutalom után nyúltok. Megvizsgálod, mi jutott neked, és hamar rájössz, hogy ez az iszák nem is olyan rossz dolog. Mindezt aztán jól ki is beszélitek, ahogyan lecammogtok a torony aljárhoz. Az osztozás után neked 1 Kragoru iszákja (ld. enc.) jut. (Botanica 1 Kragoru iszákjával , Calen Randir 1 Kragoru iszákjával , Lex Hunter 1 Kragoru iszákjával lett gazdagabb.) Ahogy kiléptek a torony kapuján, máris az újabb kalandok járnak a fejetekben. A közös kaland által alkotott ideiglenes kötelék szétszakad, és mindannyian a saját dolgotok után néztek. Te is visszatérsz a táborhelyedre, hogy kipihend a toronyépítés fáradalmait. 12 500 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 40 VP-t.]
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+310 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) A lottó 1667. hetének nyerőszámai: 27, 13, 15. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy homokféreg nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a homokféreg farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. KP: tps 30 0 0 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 197.]

* 3. KP: ef 5 507 0 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 162.]

* 4. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 182.]

v 263 elmormolod a 263. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a hősi babérok varázslatot! Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 132. Kapsz 50 VP-t.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 127. Kapsz 5 VP-t.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 117. Kapsz 10 VP-t.]

mak 1 2 4 makró 1 2 4
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

h 1629 (makró mentése:) használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy esszenciavédelem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Esszenciavédelem vonja be tested. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

h 211 (makró mentése:) használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 122.]

jlk 1017 jelszó kimondása 1017
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {védettsége: 24 szúró, 34 vágó, 24 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza hártyás szárnyát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a massza farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 2 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hö - a kúp üres! A francba! Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 107. Kapsz 15 VP-t.]

tim 1234 titkosírás megfejtése 1234
Belépsz a kinyílt phua-kúpba, és hangosan kimondod a kódszót. Legnagyobb meglepetésedre egy tárgy materializálódik előtted. Szereztél 1 tirik rúnát. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 97. Kapsz 10 VP-t.]

tim 9870 titkosírás megfejtése 9870
Belépsz a kinyílt phua-kúpba, és hangosan kimondod a kódszót. Legnagyobb meglepetésedre egy tárgy materializálódik előtted. Szereztél 1 nefil rúnát. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 87. Kapsz 10 VP-t.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy dehidrátor (ld. enc.) {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a dehidrátor testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a dehidrátor testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 4 385 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy tormikus egér támad rád. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy tormikus egér. {max. életpontja: 203-208.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 220 százalék.) Kiveszel a bank széfjéből 1 drótszőrt. [5 pontot használtál fel, van még 82. Kapsz 5 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[97,42] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás skorpió. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás skorpió testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran templomot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [97,43] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran templomot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy vörös rakolits. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 16.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáska amulett (ld. enc.). Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [97,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran templomot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tormikus egér. {támadása: 15.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Sorvadsz (-2 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 52. Kapsz 30 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,44] Dombos vidékre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 1d14+4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra támadsz. {GYD:} Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 10 VP-t.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy szeppent rákfatty! {támadása: 44.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó berzerker. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Találsz nála 1 királyi koronát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy rőtmanó berzerker. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+25.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker bal karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trappoló dinymák támad meg. {egyik sebzési módja: 4x 2d4+3.}
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 1 aenouth ködkürtöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb rőtmanó berzerker támad meg.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-22 életpont.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-16 varázspont.] Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy mélységi grittang!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy dombi yeti. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+12.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti otromba fejét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy trappoló dinymák. {egyik sebzési módja: 4x 2d4+3.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák bal oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 manakristályt. Érdekes! Kinyered egy manakristály energiáját. (+501 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-16 varázspont.] "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb rőtmanó berzerker támad meg. {max. életpontja: 272-281.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rohansz. {GYD:} Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy trappoló dinymák! {egyik sebzési módja: 4x 2d4+3.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz nála 1 szent kehelyt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 225 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Kiveszel a bank széfjéből 4 drótszőrt. [9 pontot használtál fel, van még 33. Kapsz 9 VP-t.]

m 5 4 2 mozogsz délnyugatra, délre, keletre
[95,45] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bumshir óriásmacska volt. (ld. enc.) {max. életpontja: 2451-2640.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy fémbontó szójer. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 87-94.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot.

(Továbbmész...) [95,46] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. {max. életpontja: 53-56.} Itt csata lesz.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az emberevő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra ugrasz. {GYD:} Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az emberevő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed az emberevő bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 32 VP-t.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 5 kutatsz 1 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [1 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 1576 40 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 1546 40 használod az 1546. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 30 0 0 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vadászkéssel alaposan megvágod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 20. Kapsz 10 VP-t.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő fémbontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 87-94.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő óndarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Sorvadsz (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 5 VP-t.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 4, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl az érző szívű dromedár. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRAGORU ISZÁKJA (2058. TÁRGY)
Sutor Kragorut, a mestermágust sokan ismerik a Csatornán innen, és túl, a hatalom csúcsán lévők, a varázslók, a kalandozók és még a köznapi polgárok közül is. Leginkább arról híresült el, hogy felhúzta két mágustornyát Erdauin vadonjában, és némi segítségért cserébe bárkit hajlandó a varázslás tudományára oktatni. Azt azonban már sokkal kevesebben tudják róla, hogy önfejűsége, és nyakassága miatt gyakorlatilag az összes varázslórendből kizárták, és évekig vándorolt szerte a kontinensen, hontalan csavargóként, miközben a puszta megélhetéséért cserébe bárkinek áruba bocsátotta a varázshatalmát. Persze ez még jóval a Világégés előtt történt, és csakis azért hoztam szóba, mert ebből az időből való ez a csodálatos varázstárgy is. Kragoru ugyanis sosem cipelt magával sok csomagot, mégis mindig, minden szükséges holmit elő tudott kapni megbűvölt iszákjából. A bűbáj mibenlétét sokan próbálták megfejteni, de a rúna, amit a csalafinta gnóm alkalmazott ezen az egyszerű, vállra vethető szövetzsákon, kifürkészhetetlennek bizonyult. Ha valamilyen módon szert tettél rá, becsüld meg nagyon az iszákot, mert igen ritka jószág! Csakis Kragoru képes elkészíteni. Ha nálad van, 20 tárggyal lehet több a zsákodban (feltesszük, hogy menten telepakolod, ezért használata sem KF, sem H parancsot nem igényel), és a beléje tett holmid súlya mintha egyszerűen semmivé lenne! (Megterheltségedet 20 kg-mal csökkenti, de több iszák hatása nem adódik össze.) Az iszák mágiája megakadályozza ugyan azt, hogy ellopják tőled, de ha szabad akaratodból válsz meg tőle, akkor nem teleportál vissza hozzád.

HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT)
Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből...

TIRIK RÚNA (2521. TÁRGY)
Érdekes rúnára bukkantál. Bár semmilyen módszerrel nem érzékeled a mágiáját, ami - tekintve a moa eredetét - nem meglepő, mégis valahogy hasznos tulajdonsággal bír: a tested lassabban öregszik (+10 max. életkor). Több tirik rúna hatása nem adódik össze, és nem tudod egyszerre KF-elni a kharas rúnával.
Figyelem, a rúnák egy új tárgyhely a karakter felszerelései között. A rúnák a korábbi felszereléseidhez hasonlóan KF-elni kell ahhoz, hogy kifejtsék a hatásukat, de egy speciális "slotra", a rúna slotra mennek. A rúnákat nem veszítheti el a karakter, nem lophatóak és nem átadhatóak. Egyszerre bármennyi rúnád lehet "KF-elve", de több egyforma rúna hatása nem adódik össze. A rúnák találkozáskor nem íródnak ki a karakter felszerelései között.

NEFIL RÚNA (2522. TÁRGY)
Érdekes rúnára bukkantál. Bár semmilyen módszerrel nem érzékeled a mágiáját, ami - tekintve a moa eredetét - nem meglepő, mégis valahogy hasznos tulajdonsággal bír: tested és elméd is megerősödik (+1 minden tulajdonságodra). Több nefil rúna hatása nem adódik össze, és nem tudod egyszerre KF-elni a nozar rúnával.
Figyelem, a rúnák egy új tárgyhely a karakter felszerelései között. A rúnák a korábbi felszereléseidhez hasonlóan KF-elni kell ahhoz, hogy kifejtsék a hatásukat, de egy speciális "slotra", a rúna slotra mennek. A rúnákat nem veszítheti el a karakter, nem lophatóak és nem átadhatóak. Egyszerre bármennyi rúnád lehet "KF-elve", de több egyforma rúna hatása nem adódik össze. A rúnák találkozáskor nem íródnak ki a karakter felszerelései között.

DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia.

BUMSHIR ÓRIÁSMACSKA (492. SZÖRNY)
A mendemondák szerint a bumshir óriásmacskák valójában misztikus praktikákkal átváltoztatott kalandozók. Állítólag minden hajnalban egy órányi időre visszanyerik eredeti alakjukat, de ezt a metamorfózist még soha senkinek nem sikerült végignéznie. Azok a tudásvágytól hajtott felfedezők, akik a legádázabb elszántsággal ennek megfigyelésén munkálkodtak, soha nem tértek vissza a kyorgok hajdani otthonát jelentő területekről.

KARAKTERLAP

Fűzfa, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 27 (39) Szint: 22 Merészség: 10/4 Magasság: 150 cm
IQ: 18 (27) Támadás: 46 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (24) Védekezés: 44 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 16 (27) Életpont: 535/380 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 3
Szerencse: 17 (39) Varázspont: 558/503 Pénz: 3853 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 66/2 Pszi pont: 119/147
Eddig összesen 1478 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 354 TP-t kaptál. Jelenleg 990 727 TP-d van. A következő szinthez még 9 273 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Ciang Csí, tyrannoszaurusz rex. A 70. fordulódban 13863 arany került a bankszámládra. 14051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/23 (+11%) szúrófegyverek: 5/60 vágófegyverek: 21/78 (+25%)
lőfegyverek: 19/68 (+18%) dobófegyverek: 25/72 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (4 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -20.); bumeráng (#249) max. 2 db (21 -24.); bumeráng (#249) max. 3 db (25 -28.); bumeráng (#249) max. 4 db (29 -32.); vas dobónyíl (#189) (33 -); tolmokov-koktél (#351) max. 2 db (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
95,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 122
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/80 (+51%) 2. nyomkövetés: 5/68 3. mászás: 7/85
4. csapdakészítés: 24/81 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/84 6. gyógyítás: 3/55
7. titkosírás: 2/4 (+12%) 8. felderítés: 2/3 (+1%) 9. szörnyidomítás: 6/45
10. teológia: 34/97 (+15%) 11. taumaturgia: 41/95 (+60%) 12. harcművészetek: 31/12
13. zene: 4/8 14. szörnyismeret: 8/53 (+37%) 15. pszi: 19/48 (+3%)
16. zárnyitás: 6/76 17. vadászat: 4/86 18. bányászat: 4/83 (-180%)
19. testépítés: 23/24 (+36%) 20. főzés: 7/91 21. csapatmunka: 3/68

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), alakformáló főzetet (#1644) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot )
elfogod élőholt mirget (#135) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
bankba raksz fenőkövet (#1618), remák szivet (#264), galachmitot (#310), manakristályt (#500), karbin plazmát (#199), purifikátor hájat (#269), eknozolt (#540), manifeszt.nyúlványt (#214), vortexvesszőt (#2331)
bankból kiveszel drótszőrt (#37) (10 darabig), gyöngymangót (#135) (10 darabig), vas dobónyilat (#189) (10 darabig), tolmokov-koktélt (#351) (15 darabig), jégpasztillát (#1566) (10 darabig)
FELTÉTELES VÁSÁRLÁS (még 19 lehet)
vásárolsz lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 15 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 20 darabot ), rakolits port (#669) (max. 5 darabot ), medúzacsápot (#703) (max. 3 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), óndarabot (#85) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> 18. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> nők (#999) fehér glóbusz (#47) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 47, 48, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 5, 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 773, az összesen kapott pontszám: 155860. (összesen ölhető: 786 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 138, v 224, h 745, h 1629, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7647 TU szükséges.)
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 lajhár csont (#236) 3 smirglilevél (#29) 1 spiritusz (#170)
2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 királyi korona (#338) 1 lapockacsont (#33) 1 nefil rúna (#2522)
1 pszi kő (#248) 1 rakolits por (#669) 1 sáska amulett (#668)
1 szent kehely (#257) 1 tirik rúna (#2521) 3 ugh méreg (#166)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98
40
41
42
43
44
45
46
47
(95,45) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), bumshir óriásmacska (#492), fémbontó szójer (#150)
(95,46) emberevő (#119), vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(96,44) szeppent rákfatty (#186), rőtmanó berzerker (#369), trappoló dinymák (#118), mélységi grittang (#103), dombi yeti (#366)
(97,41) homokféreg (#121), massza (#217), dehidrátor (#151)
(97,42) óriás skorpió (#72)
(97,43) vörös rakolits (#356)
(97,44) egy ismeretlen isten rúnaköve, tormikus egér (#218)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2025.09.11 03:33 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Hősi babérok -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek