81. forduló, 83. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 7. 12h:09'
EZ A 167. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
168. játékheted kezdete: szept. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,-62] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (14 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 5. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 191.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 178.]

id 216 40 idomítod a 216. szörnyet 40 pontért
Hozzálátsz az élőholt sullár neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 28 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 138.]

id 216 40 idomítod a 216. szörnyet 40 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet az élőholt sullár idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 lépést tehetsz meg körönként, 3 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 140 tapasztalati pontot kaptál. [23 pontot használtál fel, van még 115.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az uzbány bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[81,-61] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi aurach lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az északi aurach testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 3 díszes rézpajzsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 346 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22634.
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,-60] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az ork sámán testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvagdalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,-59] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy tetemember.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc jobb lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 23 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 349 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22790.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy lila brekk orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [34 pontot használtál fel, van még 81.]

m 6 mozogsz nyugatra
[78,-59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy malmot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember jobb karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a tetemember bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a láplidérc jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 purifikátor hájat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 351 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22897.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy félelem-járó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a félelem-járó farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár csepp sáfrányport csepegtet a fűszertartóiba. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen sáfránypor, és a te kezedben miért van egy üres fűszertartó? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Dornodon hűséges követője. Egy ametiszt medált, egy arany karperecet, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. éjkövét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy bandita trófea, egy élőholt mágus trófea és egy pordémon trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dolby kapitány. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 72.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. Rengeteg kütyü, mindenféle számodra ismeretlen rendeltetésű eszköz sorakozik mindenfelé. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Megérzi rajtad, hogy szándékaid nem tisztességesek, jellemed sötét, mint az éjszaka. Milyen igaza van! Elő sem kell állnod a követelésekkel, a molnár már pakolja is eléd a javait.
- Vigye amim van, uram. Csak engem ne bántson - mondja, és csak pakol és pakol. Aztán hirtelen abbahagyja. - Ennyim van, benne van mindenem!
Kevésnek találod. De csak nem állsz le egy molnárral vitatkozni. Egyszerűen leütöd a fickót, mire ő elterül, mint egy liszteszsák. Nem is mozdul többé. Téged ne akarjon átrázni. Azért a cuccost nem hagyod itt, még felpakolod, mielőtt távozol: 1 bőrsisakot, 1 obszidián függőt (ld. enc.), 1 tatu ködmönt, 4 rézgolyót, 1 fűszerkeveréket, 1 rézdarabot. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 67.]

dd 1205 258 eldobod az 1205. tárgyat a 258. tárgyat
Sajnos nincs nálad az a tárgy. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[77,-58] A bozótost dombság váltja fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vaskarddal felnyitod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a szeppent rákfatty jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc bal lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a láplidérc testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a láplidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy szintszívó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 353 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23007.
Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,-57] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szintszívó áll veled szemben.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a szintszívó fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a zombi jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a zombi jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 királyi koronát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 355 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23117.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [76,-56] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 fekete gyöngyöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 357 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23227.
Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 40.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[75,-56] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy zombi.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ragasztót. (Nincs mibe rakni 2 ragasztót.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 359 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23337.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,-57] Még mindig hegyvidéken vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy tetemember.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvagdosod a tetemember testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy tetemember.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 grifftojást. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 361 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23447.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [27 pontot használtál fel, van még 13.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,-58] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 díszes rézpajzsot 60 aranyért, 2 dorony tüdőt 16 aranyért, 1 hebrencs csapdát 15 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 sárga erőövet 40 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 4 rézgolyót 4 aranyért, 1 tatu ködmönt 4 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 3 aurach fogat 3 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kb 172 151 1 kiveszel a bankból a 172. tárgyat (151 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 téfea-agyat. Kiveszel a bank széfjéből 46 szvó-ektoplazmát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ea 151 40 eladod a 151. tárgyat 40
Eladtál 40 szvó-ektoplazmát. 400 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ve 104 2 megveszed a 104. tárgyat 2
Vásároltál 2 fémrudat. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ve 133 50 megveszed a 133. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ve 172 30 megveszed a 172. tárgyat 30
Vásároltál 30 téfea-agyat. 360 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 3, 11.
Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 12 (17) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 229/229 Jellem: gonosz (104) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (23) Varázspont: 280/106 Pénz: 783 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 30/8 Pszi pont: 67/38
Eddig összesen 947 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 424 TP-t kaptál. Jelenleg 220 043 TP-d van. A következő szinthez még 39 957 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, harcos, purifikátor. A 74. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/25 (+36%) vágófegyverek: 23/30 (+7%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 20/39 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << vaskard (#2084) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/49 (+24%) 2. nyomkövetés: 23/25 (+30%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 1/28 5. csapdakészítés: 9/48 (+39%) 6. csapdaészlelés: 1/58
7. gyógyítás: 16/48 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/3
10. szörnyidomítás: 5/52 (+69%) 11. teológia: 5/105 (+20%) 12. taumaturgia: 9/90 (+9%)
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 9/25 (+27%) 15. pszi: 9/39 (+17%)
16. zárnyitás: 8/74 17. vadászat: 2/37 18. bányászat: 16/91 (+66%)
19. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 3 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
ismeretlen (#9089), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) lángcsóva (#31) >> vízionár (#66)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, már hozzáláttál a varázslók titkainak elsajátításához. Használj harcban mágiatörés varázslatot! (teljesítve)
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Készülsz már a varázskomponensek gyűjtésére? Igen? Akkor áldozz 21 csepp spirituszt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 361 (limit: 1170), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23447.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1443 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bíbor erőöv (#291) 1 * boszorkánykendő (#1697)
1 * bronzpáncél (#90) 1 * harci maszk (#1739) 1 mászókarom (#78)
$1 * rejtőköpeny ($277) 1 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
2 bumeráng (#249) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kőkalapács (#13)
1 * kőkés (#6) 1 méregfog (#1553) 14 ubuk tüske (#131)
5 vas dobónyíl (#189) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) $1 * Eldaran karkötője ($373)
1 + nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253) 1 obszidián függő (#195)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
$1 * umbatari karkötő ($278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125)
7 ¤ deus ex machina (#1) 2 éjkő (#2369) 2 fülemüle síp (#1576)
2 fűszerkeverék (#1170) 3 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313)
5 halálkristály (#2372) 27 kaja (#2) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 3 ork csodaszer (#1228) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 varázskő (#305) 4 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 22]
6 éjurna (#2368) [bennük 34 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 26]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 116]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 25 + csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
7 + dözmöng szív (#122) 5 ezüstdarab (#326) 4 fémrúd (#104)
2 grifftojás (#179) 9 gyöngymangó (#135) 3 halálvirág (#2371)
2 kaktusztüske (#114) 1 + kazmár gyökér (#205) 1 liumbe hajtás (#655)
64 madártoll (#112) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa smaragd (#377)
6 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269)
1 remák szív (#264) 4 smirglilevél (#29) 7 sünmedve tüske (#14)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676) 31 szvó-ektoplazma (#151)
33 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660) 3 trikornis szarv (#198)
2 vadász tatu bőr (#15) 7 varányszem (#30) 6 vasérc (#152)
6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 71.42 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 esszenciakristály (#350) 1 keg gomba (#1615) 35 quwarg tojás (#360)
1 tudás gyöngye (#522)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 csuklyavirág (#133) 1 díszes rézpajzs (#84)
2 dorony tüdő (#212) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 sárga erőöv (#276) 4 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
365 arany (#50) 1 álompor (#396) 17 bomló esszencia (#2367)
1 éjkő (#2369) 2 fémrúd (#104) 1 fűszerkeverék (#1170)
2 grifftojás (#179) 4 madártoll (#112) 1 obszidián függő (#195)
2 óndarab (#85) 4 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
4 rákfatty váladék (#333) 12 szvó-ektoplazma (#151) 31 téfea-agy (#172)
1 uzbány csőr (#169) 2 varányszem (#30) 15 víz (#27)
3 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83
-63
-62
-61
-60
-59
-58
-57
-56
-55
(72,-58) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,-58) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,-57) tetemember (#123), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(75,-56) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, élőholt mirg (#135), zombi (#49)
(76,-57) fémbontó szójer (#150), szintszívó (#96), zombi (#49), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely
(76,-56) csontlepke (#746), szintszívó (#96), Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(77,-58) olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), szeppent rákfatty (#186), láplidérc (#352), szintszívó (#96)
(78,-59) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123), zombi (#49), láplidérc (#352), félelem-járó (#56), Dolby kapitány (4739. kalandozó)
(79,-59) nukleáris cickány (#155), tetemember (#123), láplidérc (#352), Elenios rúnaköve, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 44. jellempróba
(80,-60) Raia oltár, ork sámán (#345), élőholt mirg (#135)
(81,-61) olvasztókemence (#86), Raia oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350), csontlepke (#746)
(82,-62) piromenyét (#99), uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek