Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 30. 12h:22' EZ A 84. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD 85. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 574 5 | bemész az 574. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-50 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 6 8 7 | mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [108,102] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a vadtroll testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [107,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [108,99] A bozótost dombság váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy vadász varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar jobb lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kut 45 | kutatsz 25 pontért |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ef 36 509 | energia fejlesztése 36 |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 261/212 | Jellem: | jó (191) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (22) | Varázspont: | 334/36 | Pénz: | 12290 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 36/6 | Pszi pont: | 6/3 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 21/48 (+8%) | lőfegyverek: | 20/12 (+12%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/79 | 2. nyomkövetés: | 15/82 (+24%) | 3. mászás: | 1/45 |
4. csapdakészítés: | 7/45 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 7/89 (+600%) | 6. gyógyítás: | 1/90 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 8/14 (+33%) | 9. szörnyidomítás: | 1/59 |
10. teológia: | 4/60 | 11. taumaturgia: | 11/72 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 1/5 |
13. szörnyismeret: | 6/14 | 14. pszi: | 1/89 | 15. vadászat: | 1/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csapdaészlelés (#222) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 481 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
49 | arany (#50) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 20 | mérgezett tüske (#23) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 25 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | spiritusz (#170) |