81. forduló, 83. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 5. 9h:11'
EZ A 611. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
612. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+15 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Magad előtt látod a képet, amint éppen egy szűk tárna legvégén vésed a falat. Felismered, ezek Kara-Duor legendás tárnái, minden törpe álma! Gyorsan munkához látsz, hátha találsz valamit. És igen! Ezt a szerencsét, te vagy az első törpe, aki kiásott egy darab andrakitot! Ezt a többieknek is látniuk kell! Gyorsan felfelé, mielőbb szólni nekik! Már látod magad felett a világosságot, az már a barlang nyílása kell, hogy legyen! De nem, csak a nap első sugarai sütnek be a lyuk száján, ahol aludtál.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: v 1 3 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a teológia szakértelemről. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz tatu ködmönt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 220.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz vaskardot. (ld. enc.) 227 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 mozogsz délre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó bal első lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 1 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 26, gyógyulás: 15, összesen: -11 ÉP}


Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 106 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány!
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Továbbmész.
[20 pontot használtál fel, van még 190.]

ee 87 123 89 eladod a 87. tárgyat a 123. tárgyat a 89. tárgyat
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 göcsörtös bunkót. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 190.]

ee 57 49 237 eladod az 57. tárgyat a 49. tárgyat a 237. tárgyat
Eladtál 2 bőrsisakot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 4 tankány karmot. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 100 3 eladod a 100. tárgyat 3
Eladtál 3 aranyló ugarhéjat. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 332 4 eladod a 332. tárgyat 4
Eladtál 4 huhogó bibét. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 169 3 eladod a 169. tárgyat 3
Eladtál 3 uzbány csőrt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ee 198 106 236 eladod a 198. tárgyat a 106. tárgyat a 236. tárgyat
Eladtál 3 trikornis szarvat. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 5 fabontót. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 11 lajhár csontot. 33 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 190.]

ea 14 25 eladod a 14. tárgyat 25
Eladtál 25 sünmedve tüskét. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 160 1 megveszed a 160. tárgyat 1
Vásároltál 1 vassisakot. 44 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 1107 1 megveszed az 1107. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 216 1 megveszed a 216. tárgyat 1
Vásároltál 1 ketrecet. 152 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 268 1 megveszed a 268. tárgyat 1
Vásároltál 1 gromak bőrt. 16 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[98,20] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.).

(Továbbmész...) [97,21] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [97,22] A dombság átmegy hegységbe. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy phua-kúp van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy bíbor szulfagor. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [43 pontot használtál fel, van még 147.]

m 4 mozogsz délre
[97,23] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült földsárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 569 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a massza farkát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza nyakát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A massza néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 13 drótszőrt. 1 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű (ld. enc.), egy bakkura csizma, egy nagy vaskulcs (ld. enc.), 8 arany és egy rövid íj. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 122.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[97,22] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő emberevő nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az emberevő bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ.

(Továbbmész...) [97,21] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Észreveszel egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,20] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 27, délre 66 mérföldre. " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Fürge Tintacsigához. (610. épület.). [36 pontot használtál fel, van még 86.]

be 610 20 7 bemész a 610. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Miben segíthetek? - kérdezi a fogadós. Látva határozatlanságod, ráébred, hogy most jársz először egy ilyen fogadóban. - Nos, kedves vendég, ez a nemes vendéglátó építmény számos módon kínál pihenést és kikapcsolódást a fáradt utazók számára. Először is, el tudlak látni finom étkekkel és italokkal - magyaráz, miközben egy üres asztalhoz vezet, és leültet. - sülteket, wargpini sört, finom borokat és jóféle varkaudar pálinkát szolgálunk fel. [Az étel, ital rendelése a BE <kocsma> <rendelés> <italmennyiség> paranccsal történik. A rendelés 1, ha sört, 2, ha bort, és 3, ha pálinkát kérsz. Ha valamit harapni is akarsz mellé, adj hozzá a rendelés-számhoz 10-et (pl. sör kajával 11, csak kaja 10). Mindig annyi kaját fogsz kapni, amennyi a jóllakáshoz szükséges. Az <italmennyiség>-nél 1 az alapértelmezés. Ez a sörnél fél litert, a bornál három decit, a pálinkánál fél decit jelent. Mindennek (beleértve 1 kaját is) az ára egységesen 1 arany. A parancs TVP költsége - a szokásos 5 TVP-től eltérően - <italmennyiség> X 5 TVP.] Ezenkívül kiváló szállást kínálunk a megfáradt utazóknak. A padláson, a közös szálláson 5, az egyágyas szobában 10 aranyért szállhatsz meg. A saját szobának zárható ajtaja van, így ott a tolvajoktól nem kell tartanod, de ilyen szempontból a padláson is biztonságban vagy, mert éjszaka ott a leselejtezett acélkolosszusunk szokott őrködni. Ezenfelül a fogadó területén védelmet élvezel a bűvöléssel és pszi-regenerációval szemben is. A kocsma területén azonban nem tűröm csapdák állítását! Ezenfelül az elfogott állatokról az istállóban gondoskodnak, nem hozhatod őket be a fogadó területére. Az ellátásuk szörnyenként 2 aranyba kerül. [Ha meg akarsz szállni, a BE <kocsma> <szállás> parancsot kell kiadnod. Ha a padláson akarsz aludni, <szállás>-nak 20-at, ha külön szobában, 30-at írjál. Ez a speciális BE parancs nem kerül TVP-be. Mindig utolsó parancsként add ki, mert ezután kiadva már a legtöbb parancs nem működik. Ha a fogadóban alszol, a két forduló között jóval több életpontot nyersz vissza, mint egyébként. (A különbség akkor igazán szembetűnő, ha saját szobát veszel ki.) A varázspont és pszi regenerálás ugyanannyi lesz. A szállás ára magában foglalja a vacsorát is, ami egy kupa bor és egy adag kaja. A következő forduló elején automatikusan elhagyod a fogadót. A fogadóban a növénnyé, szörnnyé való átváltozás nem engedélyezett. Ha a BE előtt is adod ki e parancsokat, nem fognak végrehajtódni a táborozás alatt.] [5 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 80.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁBORI KIKÉPZÉS (380. TUDATI KÉPESSÉG)
Sohasem gondoltad volna, hogy ilyen átkozottul nehéz is lehet egy kövekkel megpakolt hátizsák. Igaz, azt sem gondoltad volna, hogy egy ilyen zsákkal kell rohannod árkon-bokron keresztül, palánkot másznod vagy jeges vizű patakokon átgázolnod. Főleg nem úgy, hogy a Strázsamester és a segédtisztjei végig a sarkadban szaladnak, és válogatott szitkokkal serkentenek gyorsabb mozgásra... Amikor zsoldosnak álltál, nem egészen ilyen hétköznapokról álmodtál, az bizonyos! Nincsen tíz perce, hogy tucatnyi másik testvért megelőzve teljesítetted az akadálypályát, de amikor holtra fáradtan, teljes fegyverzetben odaálltál a Strázsamester elé, csak annyit mondott: "Tántorgó öregember, aki mögött vénasszonyok botladoznak!" - és harsány hangon még egyórányi gyakorlatozást rendelt el. Nagy kedvet éreztél, hogy megmond neki a véleményedet, de mikor nekikészültél, a közelben zsugázó Krónikás emelthangú beszédére lettél figyelmes: "Én mondom, amikor a múltkor rászaladtunk arra a varkaudar hordára, volt ám kapkodás! Nem tudom melyikünk lepődött meg jobban, a szakaszom, vagy a varkaudarok, de az biztos, hogy pillanatok alatt szétszórtak minket, mindenkire legalább három-négy retkesbőrű jutott. Négy napig voltunk elvágva mindentől és mindenkitől, folyton bujkáltunk, és ha kellett harcoltunk a járőreikkel. Aludni nem lehetett, kajánk nem volt, csak azok a dögletes ízű bogyók, amiket a Druida szedett össze, már amikor tudott. Nem volt valami vidám kirándulás..." - fejezte be a mesélést és egy diadalmas vigyorral elütötte a Szertartásmester biztosnak ígérkező virítását. Csak képzelted, vagy tényleg feléd nézett volna? Végül is mindegy... Nagyot nyögve felemelted azt a nyomorult hátizsákot és odaálltál az akadálypálya elejére, ahol a Strázsamester felsorakoztatta újonctársaidat.
Testvérek, mi csak egymásra számíthatunk! Minden körülmény között meg kell állni a helyünket, szóval ne nyafogjatok a megpróbáltatások miatt: amíg élünk, erősödünk! Merítsetek erőt a tudatból, hogy társaitok számítanak rátok, akár az életüket is leteszik a kezetekbe, tudván, hogy mindent megtesztek, amit kell. Ha már egy ideje a Szabad Kompánia tagjai vagytok rájöttök, hogy mennyit számít, ha a nehézségétől nem riadtok el, hanem a javatokra fordítjátok a tapasztalatokat! (Játéktechnikailag: mostantól minden nap (forduló) végén +1 max. életpontot kapunk, de csakis akkor, ha "napközben" nem vonta el figyelmünket holmi csatamezőn való harácsolás, mivel ez esetben sokkal inkább a zsákmányolással törődünk, nincsen energiánk másra.)

TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY)
Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal).

VASKARD (2084. TÁRGY)
A rövid karddal történt tapasztalataidat felhasználva megpróbálhatsz elkészíteni egy nagyobb, veszélyesebb vas vágófegyvert. A vaskard elkészítése 60 TVP-t vesz igénybe, és a vaskohón és kalapácson kívül fel kell használnod hozzá 7 vasércet, 14 pirkitet és 1 vadász tatu bőrt. A használatához legalább 10-es vágófegyver szakértelem szükséges, a sebzése 4D6+3.

ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY)
Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy.

GROMAK BŐR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 35. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 18 (24) Támadás: 30 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 408/394 Jellem: gonosz (24) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (29) Varázspont: 217/23 Pénz: 1329 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 14/1
Eddig összesen 513 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 728 TP-t kaptál. Jelenleg 195 484 TP-d van. A következő szinthez még 64 516 TP szükséges. Trófeáid: nómenklatúra, ryuku futárbérenc, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/25 (+10%) vágófegyverek: 10/80 (+12%) ütőfegyverek: 2/37
lőfegyverek: 12/71 (+20%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
97,20 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/22 2. nyomkövetés: 14/68 (+21%) 3. mászás: 5/24
4. csapdakészítés: 5/88 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/48 6. gyógyítás: 14/7
7. titkosírás: 2/15 (+11%) 8. felderítés: 2/3 9. teológia: 5/68 (+41%)
10. taumaturgia: 1/32 11. szerencsejáték: 3/36 12. versengés: 6/11 (+9%)
13. zene: 2/76 14. szörnyismeret: 5/13 15. zárnyitás: 1/6
16. vadászat: 3/40 17. bányászat: 4/7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
uzbány (#102) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1095 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 137.16 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aranyló ugarhéj (#100) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzpajzs (#89) 5 fabontó (#106) 2 göcsörtös bunkó (#123)
4 huhogó bibe (#332) 1 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
11 lajhár csont (#236) 25 sünmedve tüske (#14) 4 tankány karom (#237)
3 trikornis szarv (#198) 3 uzbány csőr (#169) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
114 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96)
13 drótszőr (#37) 1 gromak bőr (#268) 6 kerek kő (#19)
1 ketrec (#216) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 rákfatty váladék (#333) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 rövid íj (#107)
2 szulfagor agyar (#677) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100
17
18
19
20
21
22
23
24
(97,20) fogadó # (#610), oltár
(97,21) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, szeppent rákfatty (#186)
(97,22) vaskohó (#155), oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), bíbor szulfagor (#358), emberevő (#119)
(97,23) földsárkány (#359), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), massza (#217)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), orgyilkos (#131)
(99,18) az 51. labirintus bejárata
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), kék rothasztó (#421), útonálló (#130), egy ember nő, egy mutáns férfi, egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek