Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 19. 12h:06' EZ A 1398. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD 1399. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 2. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
vv 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
178 | 179 | 180 | |
89 | |
|
|
90 | |
|
|
91 | |
|
|
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 181 185 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
178 | 179 | 180 | |
89 | |
|
|
90 | |
|
|
91 | |
|
|
[185,107] Épületek tűnnek fel.
im | imádkozol |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
m 5 1 4 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, délre |
(Továbbmész...) [180,89] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy quwarg nagymester. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [180,90] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy móricserjét. Délkeletre nézve látsz egy grok-képződményt. Délnyugatra egy kék orchideacserje van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy csápos otagi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 121 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csápos otagi testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a csápos otagi nyálkás csápját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 30 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a csápos otagi bal hátsó lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 29 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A csápos otagi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált hókutya farkát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Sárkányölő karddal épp hogy megvágod az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod az animált hókutya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem fejét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (76 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg szellem bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 822 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya jobb lábát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya bal karját. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az animált hókutya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hókutya nyakörv. 5 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal végigvagdosod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal végigvagdosod a csontgólem testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 279, gyógyulás: 0, összesen: -279 ÉP}
(Továbbmész...) [180,92] Még mindig bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy grok-képződményt. Délre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Nyugatra egy amniosz-fa van. Északnyugatra egy kék orchideacserje van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a vadász quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [180,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon jobb első lábát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 12 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [180,95] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nothar cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy égig érő pálmát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb szárnyát. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálhozó bal szárnyát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a halálhozó nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 13 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 5 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mammut zombi jobb oldalát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mammut zombi testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-10 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 80 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi fejét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a mammut zombi bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-10 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 93 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 480, gyógyulás: 0, összesen: -480 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [56 pontot használtál fel, van még 0.]
m 4 | mozogsz délre |
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 144 81 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 82 | bemész a 82. titkos labirintusba |
ff 28 289 | felt. fegyverváltás: 28 289 |
lm 5 7 9 | mozogsz 5 7 9 |
lm 10 11 12 | mozogsz 10 11 12 |
lm 13 18 22 | mozogsz 13 18 22 |
lm 25 28 29 | mozogsz 25 28 29 |
in 4366 32 52 | leírod a 4366. kalandozónak a 32. szörnyet az 52. tárgyat |
in 4366 133 53 | leírod a 4366. kalandozónak a 133. szörnyet az 53. tárgyat |
in 4366 143 419 | leírod a 4366. kalandozónak a 143. szörnyet a 419. tárgyat |
in 4366 178 478 | leírod a 4366. kalandozónak a 178. szörnyet a 478. tárgyat |
in 4366 188 485 | leírod a 4366. kalandozónak a 188. szörnyet a 485. tárgyat |
in 4366 259 501 | leírod a 4366. kalandozónak a 259. szörnyet az 501. tárgyat |
in 4366 260 527 | leírod a 4366. kalandozónak a 260. szörnyet az 527. tárgyat |
in 2450 233 468 | leírod a 2450. kalandozónak a 233. szörnyet a 468. tárgyat |
in 2450 236 472 | leírod a 2450. kalandozónak a 236. szörnyet a 472. tárgyat |
in 2450 179 478 | leírod a 2450. kalandozónak a 179. szörnyet a 478. tárgyat |
in 2450 244 369 | leírod a 2450. kalandozónak a 244. szörnyet a 369. tárgyat |
in 2450 254 454 | leírod a 2450. kalandozónak a 254. szörnyet a 454. tárgyat |
in 2450 235 527 | leírod a 2450. kalandozónak a 235. szörnyet az 527. tárgyat |
in 2450 247 388 | leírod a 2450. kalandozónak a 247. szörnyet a 388. tárgyat |
in 2450 252 471 | leírod a 2450. kalandozónak a 252. szörnyet a 471. tárgyat |
in 2450 237 321 | leírod a 2450. kalandozónak a 237. szörnyet a 321. tárgyat |
in 2450 246 215 | leírod a 2450. kalandozónak a 246. szörnyet a 215. tárgyat |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
* 4. BP: kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 5. BP: h 1450 0 0 | használod az 1450. tárgyat |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
MÉRGEZETT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (548. TÁRGY) Mint mindent lövedéket, a nyílpuskáét is érdemes megmérgezni. Ehhez a KT 548 parancsot kell kiadnod, és nincs más komponense, csak egy nyílpuska lövedék, egy ugh méreg és 2 TVP. Ennek hatására a lövedék sebzése jelentősen (6-tal) megnő, viszont újrafelhasználhatóságának esélye (megtalálás) alaposan lecsökken. Ideális olimpiára. |
GYÓNTATÁS (56. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy lény lelkének gonoszságát csökkentheted. Ennek két előnye is van: részben segíted a jó útra való megtérését, ha pedig már egy sötét isten követője, akkor csökkentheted hatalmát. Ha ellenfeled nem dobja meg mentődobását (és ez nem csak az ő szerencséjétől, hanem a te papi rangodtól is függ), akkor jóságpontokat kap. A varázslat elmondása után te is kapsz annyi jóságpontot, mint amennyit az ellenfeled kapott. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense egy smirglilevél, és kizárólag gonosz jelleműekre hat - szörnyek ellen persze nem fogod használni, rajtuk már úgysem lehet segíteni. |
Erő: | 9 (31) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (49) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (21) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 84/470 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 918/884 | Jellem: | jó (114) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 16 (52) | Varázspont: | 880/566 | Pénz: | 70425 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 63/10 | Pszi pont: | 225/14 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 33/86 (+18%) | lőfegyverek: | *26/100 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
180,95 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/41 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 11/26 (-896%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 2/95 (+50%) | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 7/44 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 11/70 | 9. szörnyidomítás: | 5/13 |
10. teológia: | 5/1 (+18%) | 11. taumaturgia: | 70/29 (+106%) | 12. szerencsejáték: | 11/39 (+10%) |
13. versengés: | 9/9 (+32%) | 14. zene: | 20/64 | 15. szörnyismeret: | 10/52 |
16. pszi: | 22/2 (+2%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 7/64 |
19. vitalitás: | 7/5 | 20. bányászat: | 16/15 | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 8/25 | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr övet (#410) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 293 (limit: 1380), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 29615. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 14 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1269 | arany (#50) | 29 | gyógykenőcs (#313) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | bomló esszencia (#2367) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | |||
16 | kaja (#2) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
178 | 179 | 180 | 181 | |
88 | |
|
|
|
89 | |
|
|
|
90 | |
|
|
|
91 | |
|
|
|
92 | |
|
|
|
93 | |
|
|
|
94 | |
|
|
|
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|