80. forduló, 83. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 26. 0h:25'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,24] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 fenőkövet (550 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+19 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 236.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy drakolich az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a drakolich farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a drakolich csontos vázát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 221.]

cir 21 vándorcirkusz látogatása 21
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[102,24] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [101,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz. 38 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 7, gyógyulás: 5, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [100,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 191.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,24] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült szeppent rákfatty. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe kaptad a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 kerek követ. [21 pontot használtál fel, van még 170.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy dombi yeti

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a dombi yeti testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy mélységi grittang.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 madártollat. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy trappoló dinymák támad rád.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 23 életpontot sebeztél. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák bal vállát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy gyilkos tetű.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 7, gyógyulás: 7, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 7 madártollat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy északi aurach!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 50 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rőtmanó berzerker támad rád.

Tüzet köpsz. 19 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-9 életpont.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-11 életpont.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel megérinted a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 145, gyógyulás: 21, összesen: -124 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 ragasztót. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy trappoló dinymák támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák jobb vállát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 29, gyógyulás: 22, összesen: -7 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy gyilkos tetű támad rád.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 10, gyógyulás: 18, összesen: +8 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 gernim balzsamot. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb kardszárnyú pocok támad meg.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a kardszárnyú pocok fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a bal karodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 112, gyógyulás: 39, összesen: -73 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy rőtmanó berzerker!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel megbököd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 136, gyógyulás: 25, összesen: -111 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sáfrányport. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

m 6 mozogsz nyugatra
[98,24] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy ongóliant hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [18 pontot használtál fel, van még 147.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

lm 5 7 31 mozogsz 5 7 31
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 32 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás skorpió van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 30 27 26 mozogsz 30 27 26
Bekukkantasz a kis terembe. [30. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [27. PONT.] Hamarosan egy óriás csontvázat pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 márványkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 36 38 40 mozogsz 36 38 40
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [36. PONT.] Hamarosan egy varkaudar mágust pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar mágus az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[15 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 43 47 23 mozogsz 43 47 23
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [22. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy trollfa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy miksziszi húsgólem van előtted! (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a miksziszi húsgólem jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a miksziszi húsgólem jobb karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Mancsával a miksziszi húsgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd a miksziszi húsgólem rotható testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a miksziszi húsgólem bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a miksziszi húsgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Messze hajítod a vacak kis áeratikus hasnyák trófeát, és kiszedsz egy miksziszi húsgólem trófeát. 1 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 24, gyógyulás: 15, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-44 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 141 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 20, 26.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hűséges követője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (48). Ez a 81. fordulód.

Erő: 28 (44) Szint: 22 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (30) Támadás: 37 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 16 (24) Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 27 (35) Életpont: 503/382 Jellem: jó (134) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (36) Varázspont: 389/0 Pénz: 89275 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 15/8 Pszi pont: 60/41
Eddig összesen 1415 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 013 TP-t kaptál. Jelenleg 953 150 TP-d van. A következő szinthez még 46 850 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, drakolich, miksziszi húsgólem. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/65 (+72%) szúrófegyverek: 22/83 (+11%) ütőfegyverek: 23/19
lőfegyverek: 23/58 (+3%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,24 mezőn táborozol, a 192. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/19 2. nyomkövetés: 10/6 3. mászás: 3/37
4. csapdakészítés: 5/45 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/40 (+25%) 6. gyógyítás: 39/87
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 6/40 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 14/21 (+5%) 11. taumaturgia: 20/30 (+1%) 12. versengés: 4/7
13. harcművészetek: 5/10 14. zene: 2/25 15. szörnyismeret: 1/18
16. pszi: 7/27 (+6%) 17. zárnyitás: 1/6 (+1%) 18. vadászat: 5/23
19. bányászat: 4/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 53, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 946, az összesen kapott pontszám: 211710. (összesen ölhető: 1032 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3922 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 púderkő (#119) 7 rézgolyó (#343)
6 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
141 arany (#50) 2 dorony tüdő (#212) 2 gernim balzsam (#1894)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
10 madártoll (#112) 1 márványkulcs (#245) 3 ragasztó (#83)
4 rákfatty váladék (#333) 2 sáfránypor (#211) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103 104
23
24
25
(98,24) trappoló dinymák (#118), a 192. labirintus bejárata, Tharr oltár, vaskohó (#155), 28. jellempróba, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), óriás skorpió (#72), vadász varkaudar (#108), óriás csontváz (#176), varkaudar mágus (#128), trollfa (#80), miksziszi húsgólem (#126)
(99,24) szeppent rákfatty (#186), rőtmanó berzerker (#369), dombi yeti (#366), mélységi grittang (#103), trappoló dinymák (#118), gyilkos tetű (#116), északi aurach (#350), kardszárnyú pocok (#152)
(100,24) vérszomjas csüldő (#114), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 43. jellempróba
(101,24) sóhajtó dorony (#112)
(102,24) sóhajtó dorony (#112), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, 32. jellempróba
(103,24) drakolich (#760)

Üzenet küldése a karakternek