80. forduló, 82. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 29. 11h:40'
EZ A 84. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
85. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,101] koordinátán.
Salamon átadott neked a 1. napon 32 TU-t.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tárgyvédelem varázs hatalmát. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

bb 37 5 beraksz a bankba a 37. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

kb 23 50 kiveszel a bankból a 23. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[109,100] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [108,99] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Látsz egy rát-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cras Lorg előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar bajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Chinivel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy mocsárivérc trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, te dobsz először: ötös. Ellenfeled egy négyest gurít. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 10 aranyat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[40 pontot használtál fel, van még 220.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a szutykos remák fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-4 pszi pont.) (-1 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 175.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[107,99] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Találsz egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy khór darázs. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 96 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [107,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna!

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,101] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy törpe bányát.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[108,102] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a vadtroll jobb vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-4 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Felfedeztél egy oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 125.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 122.]

ek 40 18 t. energia kisütése: 40 18
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 90 TVP-t. [-18 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 192.]

ef 16 509 energia fejlesztése 16
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 94.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mélységi grittangot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 2 24 fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.]

[24 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-60 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 9, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 81. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 24 Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 261/152 Jellem: jó (189) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 334/45 Pénz: 12339 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 6/0 EFejl: 30
Eddig összesen 499 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2621 TP-t kaptál. Jelenleg 195578 TP-d van. A következő szinthez még 64422 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Vérmes Amazon, Brod. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 26335 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 21/40 (+13%) lőfegyverek: *19/100

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 2. nyomkövetés: 15/58 (+32%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 7/38 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 7/81 (+22%) 9. szörnyidomítás: 1/59
10. teológia: 4/60 11. taumaturgia: 11/66 12. szerencsejáték: 1/5 (+2%)
13. szörnyismeret: 6/14 14. pszi: 1/89 15. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tárgyvédelem (#178) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 481 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 darázsszárny (#652)
3 kaja (#2) 26 mérgezett tüske (#23) 3 spiritusz (#170)
2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,98) tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, varkaudar bajnok (#190), Chini (4300. kalandozó), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
(107,99) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), khór darázs (#348)
(107,100) patak, régészeti lelőhely (#1208)
(107,101) törpe bánya (#435)
(108,99) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, 48. jellempróba
(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155)
(109,100) Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek