80. forduló, 82. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 3. 9h:11'
EZ A 611. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
612. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,24] koordinátán.
Brighitta megtámadott tudatcsatával. Szégyenletes vereséget szenvedtél, az összes tudatpontodat elvesztetted.
A táborozás 11. napján összefutsz egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember nővel. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy aranygyűrűt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy zafír erőövet, egy nekrofun medált és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy púpos burástya. Egy gyerek van vele! Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Lecsap rád egy gyanús porfelleg, és megpróbálja elsodorni egy tárgyadat. Sikerrel! Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 14. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy q. pusztító medált, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ).
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+69 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: v 1 3 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[97,23] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy nyuhaj karbin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. (ld. enc.) 432 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 6, összesen: -1 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Találsz egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 21, gyógyulás: 14, összesen: -7 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [13 pontot használtál fel, van még 201.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Fényt ad, amikor minden sötét,
Irányt ad, amikor nincs semmi egyéb.
Parányibb egy gombostűfejnél,
Hatalmasabb minden kontinensnél.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,22] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vadtroll jobb lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod az emberevő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronzpengével végigmetszed az emberevő jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 455 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 7, összesen: +5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 181.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
[95,22] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.

(Továbbmész...) [96,21] Továbbra is dombság. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Megalakult a Fekete Druidák KT. mely rád is vár, druida testvérem! H.J. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a rőtmanó tüskés bőrét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A rőtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [24 pontot használtál fel, van még 149.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[97,20] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 27, délre 66 mérföldre. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sötét gnóm került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sötét gnóm testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Bronzpengével megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Fürge Tintacsigához. (610. épület.).

(Továbbmész...) [98,20] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Két kisebb lakóház között egy szögletes kövekből épített, takaros kerttel körülvett házikó áll. Rajta a felirat: "Tralvelplaksók, a bölcsek bölcse. Mindenfajta tanácsadás, fegyverekkel, páncélokkal, szerkentyűkkel kapcsolatban". (536. épület.)
Egy fehér kőből épült kétszintes épületet pillantasz meg. Az ajtó mellett nagy cégtáblát fújdogál a szél: "Tölgyfapajzsos Danin ékszerkereskedése". A törhetetlen kristályból készített kirakat mögött ezüst és arany ékszerek és néhány drágakövekkel ékesített csecsebecse csillog. Az ajtón egy nagy "NYITVA" tábla lóg. (565. épület.)
[20 pontot használtál fel, van még 121.]

be 565 bemész az 565. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap szimbólum (#141) 20 ap /db,
virág szimbólum (#143) 20 ap /db, két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db, ezüst karkötő (#158) 28 ap /db,
borostyán függő (#162) 12 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db,
aranygyűrű (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, nekrofun medál (#253) 2000 ap /db,
ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db,
gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db,
bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db, to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db,
bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, mihlanil érme (#764) 160 ap /db,
aranyfétis (#766) 100 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, mentát karkötő (#1551) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ametiszt medál (#275) 28 ap /db, arany karperec (#194) 26 ap /db, aranygyűrű (#193) 12 ap /db, aranylánc (#191) 20 ap /db,
borostyán függő (#162) 6 ap /db, denevér szimbólum (#140) 10 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüst karkötő (#158) 14 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 10 ap /db, nap szimbólum (#141) 10 ap /db,
obszidián függő (#195) 10 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 30 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 116.]

m 1 mozogsz északkeletre
[99,19] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó!
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 106.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Kősisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db, rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
stukilövedék (#414) 2 ap /db, mágusölő (#422) 3600 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db,
obszidián tüske (#481) 120 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, ryuku szablya (#695) 140 ap /db,
ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db,
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db,
avenir (#1706) 4000 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db,
bronzpajzs (#89) 16 ap /db, bronzpáncél (#90) 32 ap /db, bronzpenge (#126) 12 ap /db, bronzsisak (#88) 9 ap /db,
csontkés (#11) 2 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 15 ap /db, ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, méregfog (#1553) 240 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 12 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, rézsisak (#72) 7 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, teknőcpajzs (#417) 15 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 20 ap /db, zangrozi csizma (#451) 25 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 101.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db,
mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
lajhár csont (#236) 6 ap /db, lant (#238) 36 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
din formázó minta (#301) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, olló (#335) 20 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db,
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db,
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db,
alligátorbőr (#661) 20 ap /db, alligátorfog (#663) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
teknősesszencia (#702) 90 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db,
zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, teknőstojás (#1514) 30 ap /db,
quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, fülemüle síp (#1576) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
alligátorbőr (#661) 10 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aurach bőr (#658) 14 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db,
csuklyavirág (#133) 1 ap /db, darázsfarok (#654) 14 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
ilkin érc (#232) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db,
lapkorong (#80) 2 ap /db, liumbe bimbó (#656) 15 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db,
mandibulapenge (#125) 3 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, moa gyöngy (#378) 20 ap /db, moa zafír (#381) 40 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db,
ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db,
purifikátor háj (#269) 18 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db,
smaragd kulcs (#241) 24 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szuperkötél (#209) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db,
távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, trikornis szarv (#198) 12 ap /db,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db,
vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, karbin plazma (#199) 10 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 96.]

ve 15 megveszed a 15. tárgyat
Vásároltál 1 vadász tatu bőrt. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

m 8 mozogsz északra
[99,18] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 86.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Roókkuljiuspók által üzemeltetett boltban még 4 saválló üvegcse kapható!" Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

f 123 kísérletezel a 123. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vasalt bunkót. (ld. enc.) 272 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 73.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz háló-csapdát. (ld. enc.) 55 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 42.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [20 pontot használtál fel, van még 22.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 21.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.

KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 35. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 18 (24) Támadás: 30 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 406/396 Jellem: gonosz (24) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (29) Varázspont: 217/6 Pénz: 1215 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 505 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 868 TP-t kaptál. Jelenleg 189 756 TP-d van. A következő szinthez még 70 244 TP szükséges. Trófeáid: nómenklatúra, ryuku futárbérenc, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/15 (+4%) vágófegyverek: 10/68 (+24%) ütőfegyverek: 2/37
lőfegyverek: 12/51 (+28%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
99,18 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/22 2. nyomkövetés: 14/47 (+4%) 3. mászás: 5/24
4. csapdakészítés: 5/80 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/48 6. gyógyítás: 14/7
7. titkosírás: 2/4 8. felderítés: 2/3 (+7%) 9. teológia: 5/27 (+39%)
10. taumaturgia: 1/32 11. szerencsejáték: 3/36 12. versengés: 6/2
13. zene: 2/76 (+22%) 14. szörnyismeret: 5/13 15. zárnyitás: 1/6
16. vadászat: 3/40 17. bányászat: 4/7 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
uzbány (#102) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 140.63 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 6 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 arany (#50) 1 karbin plazma (#199) 6 spiritusz (#170)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100
17
18
19
20
21
22
23
24
25
(95,22) vaskohó (#155), Raia oltár, mélységi grittangok (#103), manaelementál (#290)
(96,21) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, 28. jellempróba, rőtmanó (#55)
(96,22) vaskohó (#155), Fairlight oltár, világítótorony (#156), vadtrollok (#70), emberevő (#119)
(97,20) fogadó # (#610), oltár, sötét gnóm (#132)
(97,23) nyuhaj karbin (#110), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), földsárkány (#359)
(98,20) sötét gnóm (#132), tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565)
(98,24) a 192. labirintus bejárata
(99,18) az 51. labirintus bejárata, csodák kútja (#1096)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), egy ember nő, egy mutáns férfi, egy elf férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.01.03 09:06 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
2017.01.03 09:06 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
2017.01.03 09:06 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 2.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tündöklő dragnit és metadragnit ezentúl kesztyűbe is rakható.
* - Javítottunk néhány kiírási hibát, pl. a síkokkal kapcsolatosan a mozgásnál, gnóm refrugátornál stb.
* - Víz síkján most már nem iszik a karakter, és nem használ el vizet varázslatkomponensként.
* - Ezentúl a KT-szövetségeken belül MxTu-t is át lehet adni.
* - Az "érj el olimpiai helyezést" típusú isteni küldetések ezentúl a 3. és 4. kategóriában is teljesülnek.
* - A Korona elleni ismeretlen lázadók lerombolták Borax és Vlagyimir szobrát Alanorban, Zangrozban és Roxatban.
* - A papi rangok elnevezései megváltoztak. Az új elnevezéseket játékos javaslatok alapján állítottuk össze, és hosszab ideig lefedik a papi rangokat, mint korábban.
* - Az alábbi tárgyak enciklopédiájába és/vagy mini leírásába bekerült, hogy hány darab adódik össze belőlük:
Morgan szilánkja 40
* Mágikus pulzáns 30
* zyel katalizátor 144
* kockagyémánt 150
* draklen buborék 30
* rúnakristály 20
* kronokristály 25
* trix mágiafókusz 5
* Bartuac kristálya 3
* dimenziórekesz 20
* ében mágiafókusz 20

Üzenet küldése a karakternek