Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 11. 12h:08' EZ A 1152. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD 1153. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
h 507 | használod az 507. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
bb 347 248 305 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (248 darabot) |
kb 979 1 | kiveszel a bankból a 979. tárgyat (1 darabot) |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
727 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [143,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ravasack, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku ostromteknős. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős farkát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
HOLDFŰ CSOMÓ (1906. NÖVÉNY) A holdfű csak és kizárólag a nerub dzsungelben nő, azokon a tisztásokon, ahol elegendő napfény jut el a talajszintre. A nerub sámánok és méregmesterek néhány helyen szánt szándékkal hoznak létre ilyen kis tisztásokat, hogy a holdfű teret kapjon a növekedéshez. Féltő gonddal védik, és nevelgetik ezt az igénytelennek és teljesen átlagosnak tűnő fűfélét. Biztos okuk van erre. Ha akarsz egy csomót te is leszakíthatsz belőle, és elteheted későbbre, hátha jó lesz valamire. Ez 1 TVP-be kerül, és nincs korlátozva, hogy egy tisztásról hány csomót szakíthatsz le. Sajnos azonban rendkívül gyorsan romlik az állaga, ezért még abban fordulóban el is kell használnod, amikor leszedted, különben tönkremegy, és ki kell dobnod. A holdfű nem adható át másnak. |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként háromszor használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY) Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem? |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (23) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (25) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 454/199 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 27 (38) | Varázspont: | 351/351 | Pénz: | 10650 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 20/14 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 (+1) | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | * 20 |
dobófegyverek: | 18 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,62 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 11 (+3) |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 5 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 30 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 6 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 10 | 15. szörnyismeret: | 6 |
16. pszi: | 3 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 2 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
372 | arany (#50) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halcsont (#390) | 10 | pszi kő (#248) | 12 | varázskő (#305) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 4 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 5 | szárnyas hernyó (#69) |
139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | |
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|