79. forduló, 81. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 25. 20h:52'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,25] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+157 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+19 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 2 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 235.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy bolyongó lidérc az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [15 pontot használtál fel, van még 220.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 218.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+55 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 178.]

fgy 40 40 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[112,24] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. Itt csata lesz.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,24] Az erdőt síkság váltja fel. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 20, gyógyulás: 7, összesen: -13 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 162.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy arató csattanat.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 38, gyógyulás: 25, összesen: -13 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy nukleáris cickány.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel megbököd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 81, gyógyulás: 22, összesen: -59 ÉP}

Találsz nála 3 ragasztót. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy karmos tankány.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a karmos tankány testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Agyartőrrel megbököd a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 85, gyógyulás: 26, összesen: -59 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy sóhajtó dorony!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony taraját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 11, gyógyulás: 18, összesen: +7 ÉP}

Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy törpemammut.

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megérinted a törpemammut ormányát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 55, gyógyulás: 20, összesen: -35 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ork sámán támad meg.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ork sámán tömzsi testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán jobb oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 43, gyógyulás: 11, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 8 vízionár szemet. Vajon hol szerezhette? [vízionár szem ->eldobod] A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy sóhajtó dorony támad rád.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony jobb vállát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 7, gyógyulás: 17, összesen: +10 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy sóhajtó dorony támad rád.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 19, gyógyulás: 17, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 áldott követ. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy uzbány.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd az uzbány testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 16, gyógyulás: 12, összesen: -4 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy quwarg királynő!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 121, gyógyulás: 36, összesen: -85 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 157.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[110,24] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sörényes ubuk jobb középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. [ubuk tüske ->eldobod] 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [109,24] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az uzbány bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 121.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[107,24] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad az uzbány bal oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [106,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 100.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy ryuku gárdista

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel többször eltalálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 82, gyógyulás: 21, összesen: -61 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb epokitféreg támad meg.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az epokitféreg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az epokitféreg testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az epokitféreg testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 44, gyógyulás: 20, összesen: -24 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 95.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[105,24] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [104,24] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,24] Fák, mindenütt csak fák. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Ezt az erdőt Fekete Erdőnek hívják, a benne lakozó rémségekről elnevezve. Ez egyben az Ygrol síkság délnyugati határa. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem bal oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 69, gyógyulás: 3, összesen: -66 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász varkaudar került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 5, összesen: -1 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-45 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 141 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 27, 14.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hűséges követője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (47). Ez a 80. fordulód.

Erő: 28 (44) Szint: 22 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (30) Támadás: 37 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 16 (24) Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 27 (35) Életpont: 502/432 Jellem: jó (128) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (36) Varázspont: 389/3 Pénz: 89149 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 15/7 Pszi pont: 60/41
Eddig összesen 1391 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 559 TP-t kaptál. Jelenleg 930 137 TP-d van. A következő szinthez még 69 863 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, drakolich, áeratikus hasnyák. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/93 (+54%) szúrófegyverek: 22/72 (+13%) ütőfegyverek: 23/19 (+8%)
lőfegyverek: 23/55 (+11%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/19 2. nyomkövetés: 10/6 (+14%) 3. mászás: 3/37
4. csapdakészítés: 5/38 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 39/87 (+40%)
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 6/40 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 14/16 (+7%) 11. taumaturgia: 20/29 12. versengés: 4/7 (+8%)
13. harcművészetek: 5/10 14. zene: 2/25 15. szörnyismeret: 1/18
16. pszi: 7/21 (+6%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 5/23
19. bányászat: 4/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 53, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 936, az összesen kapott pontszám: 208660. (összesen ölhető: 1026 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3922 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kerek kő (#19) 28 nyílvessző (#108) 1 púderkő (#119)
3 rézgolyó (#343)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
95 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 7 drótszőr (#37)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 fülemüle agyar (#267) 2 kaja (#2)
3 ragasztó (#83) 2 uzbány csőr (#169) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114
23
24
25
26
(103,24) kardfogú fülemüle (#146), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), phua-kúp (#372), smaragdgólem (#417), vadász varkaudar (#108)
(106,24) 49. jellempróba, ryuku gárdista (#360), epokitféreg (#147)
(107,24) uzbányok (#102), Tharr oltár
(108,24) Tharr rúnaköve, Raia oltár, 38. jellempróba, uzbányok (#102)
(109,24) ryuku légiós (#361)
(110,24) sörényes ubuk (#89), 28. jellempróba
(111,24) patak, ezoterikus mardel (#184), arató csattanat (#144), nukleáris cickány (#155), karmos tankány (#137), sóhajtó dorony (#112), törpemammut (#115), ork sámán (#345), uzbány (#102), quwarg királynő (#153)
(112,24) kardfogú fülemüle (#146)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Magányos Farkas 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) kétfejű troll (#163)
borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170) sírlidérc (#172) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) élőholt sullár (#216) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
szubreális vámpír (#223) vadász quwarg (#241) áeratikus hasnyák (#243) noth szellem (#250) zombi mester (#251)
pordémon (#253) manaelementál (#290) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) bolyongó lidérc (#388)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
törpe kínzómester (#681) varkaudar kölyök (#685) varkaudar hírnök (#686) csontlepke (#746) csodabogár (#755)
alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758) drakolich (#760) proteinsólyom (#771)
köpködő bruhatag (#773) ork bérgyilász (#781) Yurk, a profi (#958) Quirov (#975) Métely (#7000)
varkaudar felderítő (#7133) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
$szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) dözmöng szív (#122) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) koponya szimbólum (#139)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$nyu-shuriken (#157) vassisak (#160) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) nekrofun (#173) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188)
$vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) $aranygyűrű (#193) $trikornis szarv (#198)
$karbin plazma (#199) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) $manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) ketrec-csapda (#218)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) obszidián karkötő (#229) furulya (#233) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237)
pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) pszi kő (#248) templom (#256) szent kehely (#257)
isteni könnycsepp (#260) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) $fülemüle agyar (#267)
$purifikátor háj (#269) $kőszem (#304) varázskő (#305) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311)
borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314) ezüstdarab (#326) csontpálca (#329)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) $királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
shinai gömb (#348) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) $quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363)
Trákin csákánya (#367) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szigony (#389) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) $zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400)
aranypikkely (#415) agyartőr (#420) törpe bánya (#435) szent liget (#439) kvazár kesztyű (#445)
zangrozi csizma (#451) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
manakristály (#500) $varkaudar szablya (#516) tükörpáncél (#519) tudás gyöngye (#522) angyalok gyűrűje (#529)
lidérckorona (#531) Chara-din monolitja (#534) eknozol (#540) biami kvazárlándzsa (#568) sárkányfog (#617)
áldott kő (#642) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653)
darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) alligátorbőr (#661) $elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) $szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) ryuku kopja (#694)
ritualista amulett (#708) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812)
korinthai talizmán (#814) hatalom fülbevalója (#817) kreiton fókusz (#853) kreiton esszencia (#892) örökkéval. rubinja (#900)
lidércesszencia (#1074) hibátlan cetbőr (#1090) cetbőr válltömés (#1091) csodák kútja (#1096) varkaudar falu (#1109)
varkaudar csont (#1113) sámán gyógykenőcs (#1139) ryuku rúnatekercs (#1162) Élet gyűrűje (#1166) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208) vámpírfog (#1221)
hattyútoll (#1222) ork csodaszer (#1228) $bruhatagnyelv (#1230) holdbőr (#1236) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) destabilizátor (#1275) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409) rum (#1419)
titanitdukát (#1480) Mallon botja (#1526) $Jerome köpenye (#1527) térhajlító kavics (#1539) megsemmisítő (#1540)
$Arsa potrohgyűrűje (#1541) saválló fülbevaló (#1552) méregfog (#1553) aenouth ködkürt (#1554) hősiesítő medál (#1558)
Krogan buzogánya (#1561) $Métely páncélja (#1562) bozontfonat (#1563) Krough fejdísze (#1570) fülemüle síp (#1576)
$grifftoll kesztyű (#1578) keg gomba (#1615) fenőkő (#1618) boszorkánykendő (#1697) örökkévaló ametiszt (#1785)
varkaudar fellegvár (#1821) örökkévaló holdkő (#1830) tépett lobogó (#1864) gernim balzsam (#1894) örökkévaló jádeköve (#2041)
Fairlight szütyője (#2108) örök. csillagköve (#2109) leviatán hólyag (#2182) varkaudar barlang (#2200) márványszobor (#2232)
relikviagyűjtő háza (#2239) vortexvessző (#2331) ősi rúna (#2520) tirik rúna (#2521) nefil rúna (#2522)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HH    tárgy       [tárgy]     [tárgy]   par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TAN   tippszám    [tárgy]                      10  tanulás bölcstől
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5)

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció Kígyóbőr Rinocéroszbőr
Az ősök bölcsessége

Üzenet küldése a karakternek