79. forduló, 81. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 28. 11h:47'
EZ A 84. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
85. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,103] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Fekete Köpeny neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 6 gyógykenőcsöt.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 848. hetének nyerőszámai: 2, 17, 23. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 2 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy a munka gyümölcse varázslat! Munkád gyümölcsözni fog! IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 1734 kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat
A ruhádra illeszted a fejvadász medált. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

hu 224 hulladék: 224
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

kb 37 10 kiveszel a bankból a 37. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

bb 23 150 beraksz a bankba a 23. tárgyat (150 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 150 mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] egy szárnyas koponya lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mallon botjával párszor keményen megütöd a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +98 életerő.)
Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] egy szárnyas koponya lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mallon botjával néhányszor megcsapod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] egy szárnyas koponyat pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas koponya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mallon botjával párszor keményen megütöd a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.)
[25 pontot használtál fel, van még 205.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[108,102] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-9 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,101] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,100] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 175.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[107,99] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy szent ligetet. (ld. enc.) A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,98] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy khór darázs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Felfedeztél egy rát-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Cras Lorg egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Chinivel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy mocsárivérc trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Te dobsz először, négyes. Ellenfeled kockáján egy hatos látható. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[20 pontot használtál fel, van még 155.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg jön feléd.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ubuk tüske, egy díszes rézpajzs, egy nyu-shuriken és egy ubuk dobónyíl (ld. enc.). Egy élőholt mirg jön feléd. {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 4 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót támad rád.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 34 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű, egy pszi kő, egy obszidián függő és egy sámán gyógykenőcs. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +97 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 110.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[108,99] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi yeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +115 életerő.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz Syrac Holddal. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [109,100] A dombság átmegy hegységbe.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [110,101] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 80.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 7.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mélységi grittangot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 21, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 228 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY)
Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.]

DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY)
Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 81. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 24 Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 261/189 Jellem: jó (185) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 334/4 Pénz: 12329 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 6/0 EFejl: 28
Eddig összesen 490 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6105 TP-t kaptál. Jelenleg 192957 TP-d van. A következő szinthez még 67043 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Vérmes Amazon, Brod. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 26209 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 21/27 (+12%) lőfegyverek: *19/100 (+6%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 2. nyomkövetés: 15/26 (+24%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 7/31 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 7/59 (+22%) 9. szörnyidomítás: 1/59
10. teológia: 4/60 (+8%) 11. taumaturgia: 11/66 (+30%) 12. szerencsejáték: 1/3 (+1%)
13. szörnyismeret: 6/14 14. pszi: 1/89 (+5%) 15. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 521 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 4 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
184 mérgezett tüske (#23)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
1 díszes rézpajzs (#84) 5 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 nyu-shuriken (#157)
1 obszidián függő (#195) 1 pszi kő (#248) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 3 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 ubuk tüske (#131) 26 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,98) khór darázs (#348), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chini (4300. kalandozó), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189)
(107,99) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), varkaudar behemót (#189)
(107,100) patak, régészeti lelőhely (#1208)
(108,99) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), oltár, 48. jellempróba, dombi yeti (#366), Syrac Hold (1746. kalandozó)
(108,101) vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534)
(108,102) törpe bánya (#435), vadtrollok (#70)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, szárnyas koponya (#7125)
(109,100) Chara-din monolitja (#534)
(110,101) művészi porolit (#720)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Sudár Virág 80. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) rambó bogár (#14) démontetű (#15) homokvarány (#16)
bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) sakál (#28) woor-antilop (#31) gorombilla (#38)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) bo-skorpió (#54)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
varkaudar (#64) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) szintszívó (#96) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) mutáns pók (#117) emberevő (#119) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) vark. nekromanta (#173) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202)
élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241)
pordémon (#253) varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755)
alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) szőrös azuka (#903)
Shandul (#959) Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121) Mély Grum (#7122)
Vérmes Amazon (#7123) Brod (#7124) szárnyas koponya (#7125) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontszurony (#12) kőkalapács (#13)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56)
$bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) $díszes rézpajzs (#84) olvasztókemence (#86) $bronzpajzs (#89) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $bronzpenge (#126) sallank karom (#128)
$hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) nap szimbólum (#141)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) nagy vaspajzs (#161)
vasvért (#164) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) nekrofun (#173) márványtorony (#175) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178)
ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) $vaskulcs (#183) $nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) $obszidián függő (#195) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212)
manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) tatu dob (#234) $lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) tüskecsapda (#242) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260)
kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267) aranytű (#272) bíbor erőöv (#291) $elit csatavért (#295)
cru formázó minta (#300) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313)
varkaudar csizma (#317) ezüsthegyű nyíl (#323) $csontpálca (#329) huhogó bibe (#332) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) moa obszidián (#380) moa gyémánt (#385) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Hősök csarnoka (#496) Arénagödör (#497)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563) kulcskarika (#648) darázsszárny (#652)
darázsfarok (#654) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669)
nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) manóodú (#698)
sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) etra hályog (#712) művészi porolit (#720) rozmárfog (#1069)
csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110) $varkaudar csont (#1113)
párducbőr pénztárca (#1118) moa varázsdoboz (#1133) $varkaudar pálinka (#1137) Khór maszkja (#1138) sámán gyógykenőcs (#1139)
királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171)
malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) cirkuszi pergamen (#1233)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Halatir kalapja (#1262) vadászkés (#1264) Sheran cserepe (#1271)
csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526) varkaudar szimbólum (#1528)
térhajlító kavics (#1539) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) Aritma ostora (#1605)
koboldkorona (#1629) kisebb teleportkő (#1633) ork kunyhó (#1683) szerencsekocka (#1693) boszorkánykendő (#1697)
ork sör (#1701) krónika (#1725) koponya gyűrű (#1733) fejvadász medál (#1734) $Brod buzogánya (#1735)
harci maszk (#1739) manakút (#1774) varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek