7. forduló, 9. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 1. 13h:29'
EZ A 556. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD
557. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [19,-8] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+4 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 139.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 138.]

f 1209 kísérletezel az 1209. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 128.]

kno 3 1 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 2110 1 elkészíted a 2110. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 78 1 elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókarmot. [20 pontot használtál fel, van még 108.]

kt 39 1 elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 zárnyitó készletet. Van már némi sejtésed arról is, hogy hogyan kell használni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 88.]

kf 2110 78 1209 kézbeveszed/felveszed a 2110. tárgyat a 78. tárggyal az 1209. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 88.]
Felhúzod a kezedre a mászókarmot. [0 pontot használtál fel, van még 88.]
A ruhádra illeszted a beholderfej medált. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

kpb kezd. parancs berakása:

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 87.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 86.]
[A parancs tárolásra került.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[20,-9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a sünmedve testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével végigmetszed a sünmedve bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével megcsapod a sünmedve fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. Eldobod az értéktelenné vált tigroszlán trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sünmedve trófeát. 60 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+11 életerő.) Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [21,-9] Még mindig bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Felfedeztél egy malmot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy grákó denevér. {védettsége: 5 szúró, 2 vágó, 2 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével alaposan megvágod a grákó denevér jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. A grákó denevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss ismeretlen nyomok vezetnek északra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 46.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. A hatalmas bádogkádban épp csontot őrölnek a szélkerék által meghajtott acélfogak. Biztos a közeli városka megbízásából, ahol valamilyen extra dologra használják fel a végterméket. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod, hogy a malmot mostanában többször kifosztották a környéken tevékenykedő rablók. Nincs is semmije, amit odaadhatna, pedig a legszívesebben megbízna vele, hogy végezz az útonállókkal. Talán a jövőben majd, ha a malom újra termelt némi pénzt, ki tud téged is fizetni. Közlöd vele, hogy kalandozó lévén amúgy sem maradhatnál, még számtalan kitűzött célod van azelőtt is, hogy letáboroznál. Hát még utána. A molnár megérti ezt, és utadra enged. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[22,-9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tigroszlán került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [23,-8] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy gonyolék. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével alaposan megvágod a gonyolék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-8] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bakkura közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bakkura apró lábait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A bakkura csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bakkura most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 32 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [40 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 139 pontot. A következő körben tehát 140 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Ez a 8. fordulód.

Erő: 10 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 16 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 10 Életpont: 83/41 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 4
Szerencse: 8 (9) Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 42 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 165 TP-t kaptál. Jelenleg 558 TP-d van. A következő szinthez még 442 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 5 (+1) lőfegyverek: 3 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
24,111 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 24

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 6 (+1)
4. szörnyismeret: 1 5. pszi: 1 6. zárnyitás: 1 (+1)
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 171, 173, 180.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * obszidián penge (#2082) 1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 fáklya (#36) 1 fejlődéskő (#1640) 14 kaja (#2)
17 krónika (#1725) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 2 drótszőr (#37)
1 grákóbőr (#41) 3 királygyík bőr (#44) 4 mákrózsa virág (#56)
11 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 7 tigroszlán fog (#63)
1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 20.41 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 1 grákóbőr (#41) 9 kerek kő (#19)
1 mászókarom (#78) 5 sünmedve tüske (#14) 1 tigroszlán fog (#63)
1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

18 19 20 21 22 23 24 25
-10
-9
-8
-7
(20,-9) sünmedve (#33), 26. jellempróba
(21,-9) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), malom (#1204), grákó denevér (#25)
(22,-9) gumifa (#38), tigroszlán (#43)
(23,-8) gonyolék (#13), oltár
(24,-8) bakkura (#52)

Üzenet küldése a karakternek