| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. júl. 19. 19h:47' EZ A 9. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD 10. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX |
| v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 15 110 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
| v 15 110 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
| kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
| kf 143 1578 | kézbeveszed/felveszed a 143. tárgyat az 1578. tárggyal |
| h 92 | használod a 92. tárgyat |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a százfogú testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 67 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az ork sámán testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [42,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy gitonga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gitonga jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varányszemet. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,99] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy óriás hópárduc közeledik feléd! (ld. enc.) Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
| h 92 | használod a 92. tárgyat |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kobudera bal karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel meghorzsolod a kobudera testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera néhányszor megcsapja a testedet. Az Acél Ököl trükkjét láthattad tőle. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a kobudera épp hogy megszúrja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütögeted a kobudera testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera párszor keményen megüti a jobb oldaladat. Valamilyen fura harcművész-technikát használt. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a kobudera meghorzsolja a fejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
| be 541 | bemész az 541. épületbe |
| deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
| bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
| szeksztáns (#32) 40 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
| zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, |
| királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
| kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, |
| rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
| zöld üveg (#82) 6 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
| rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
| magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
| vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, |
| mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, |
| gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
| pirkit (#153) 4 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, |
| vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
| trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, |
| szuperkötél (#209) 4 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, |
| dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, |
| lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
| tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
| purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
| jégszív (#282) 30 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, |
| cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, |
| Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, |
| molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, |
| moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | polip szívóka (#391) 4 ap /db, |
| álompor (#396) 2 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, |
| fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | kaktuszbogyó (#429) 8 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, |
| aranytoll (#572) 80 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, |
| sámán erszény (#650) 20 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
| liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | aurach bőr (#658) 28 ap /db, | Morgan kristálya (#659) 40 ap /db, |
| alligátorbőr (#661) 20 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, |
| sáska amulett (#668) 30 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, |
| kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
| dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, | tarantulakarom (#887) 40 ap /db, |
| szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | skorpiókarom (#911) 8 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, |
| jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, |
| ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, |
| varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | bőrkantár (#1125) 60 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
| Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | holdbőr (#1236) 28 ap /db, |
| bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, |
| moa szemlencse (#1331) 36 ap /db, | moa kémlelő (#1333) 285 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, |
| teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, |
| megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, | aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, | fenőkő (#1618) 300 ap /db, | nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, |
| szaggató szív (#1885) 6 ap /db, | pöfeteg spóra (#1901) 2 ap /db, | dűneelf arckendő (#1920) 20 ap /db. |
| antilopbőr (#48) 3 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, | destabilizátor (#1275) 250 ap /db, |
| drótszőr (#37) 2 ap /db, | evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, |
| gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
| lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, |
| rézkulcs (#75) 6 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
| szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, |
| vapár ág (#110) 10 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varázskő (#305) 30 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
| fűszertartó (#210) 6 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db áron. |
| be 542 | bemész az 542. épületbe |
| szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
| fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
| kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
| szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
| rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
| bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
| rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, |
| bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, |
| mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, |
| nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, | rövid kard (#171) 46 ap /db, | harci kalapács (#174) 72 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, |
| mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, |
| orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, |
| bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, |
| Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, |
| ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 300 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, |
| tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, | Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, |
| bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | moa stuki (#413) 20 ap /db, | agyartőr (#420) 1500 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, |
| Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, | gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, |
| tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, | lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | Thargodan korona (#543) 750 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, |
| tünde nyíl (#554) 12 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, | Halálpöröly (#635) 17500 ap /db, | Végítélet (#636) 12000 ap /db, |
| bronz taider (#641) 10000 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, |
| bo'adhun tiara (#744) 4000 ap /db, | sziklazúzó (#857) 750 ap /db, | törp sisak (#897) 1350 ap /db, | kyorg tőr (#902) 7840 ap /db, |
| Olimpikon (#973) 20000 ap /db, | varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, |
| teriád íj (#1288) 1800 ap /db, | ryuku menetpajzs (#1320) 375 ap /db, | moa munkáskesztyű (#1329) 960 ap /db, | haramaki (#1367) 1200 ap /db, |
| dzsumbujharcos bóla (#1458) 99 ap /db, | Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, |
| jégpasztilla (#1566) 90 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, | nerub fúvócső (#1869) 1350 ap /db, |
| nerub hasító (#1879) 2000 ap /db, | nerub csontszablya (#1881) 300 ap /db, | jégkorona (#1978) 22500 ap /db. |
| bumeráng (#249) 4 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db, | kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | láncing (#222) 50 ap /db, |
| mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 36 ap /db, | optiri agysisak (#315) 50 ap /db, |
| vadászkés (#1264) 12 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db áron. |
| ea 48 1 | eladod a 48. tárgyat 1 |
| ea 33 1 | eladod a 33. tárgyat 1 |
| ea 125 6 | eladod a 125. tárgyat 6 |
| ea 110 3 | eladod a 110. tárgyat 3 |
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak mérges nyukmár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy orgyilkos trófeát. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált evaporőr trófeát, és kiszedsz egy rájanyék trófeát. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [46,100] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kavadu. {védettsége: 4 szúró, 3 vágó, 4 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
| h 92 | használod a 92. tárgyat |
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| gy 19 | gyógyítás 19 pontért |
| FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
| ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY) Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér. |
KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY)Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
| KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY) Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
| ÓRIÁS HÓPÁRDUC (7290. SZÖRNY) A tökéletes láthatatlanságot nem varázslat, bűbáj, szemfényvesztés vagy káprázat okozza, hanem a természet-adta alkalmazkodóképesség! A végtelen havas tájon vadászó óriás hópárducból egyetlen dolog látható csupán, a fekete orra-hegye. Makulátlan fehér a szőre, sőt, még a karma is! Ha lopódzik, még a szemét is lehunyja, és még a lélegzetét is visszatartja, nehogy árulójává legyen villódzó tekintete, vagy a hidegben kicsapódó lehelete. Mindemellett villámgyors mozgású, és olyan hangtalan, mint maga a Halál. Az óriás hópárduc, közönséges rokonához hasonlóan, a hómezők egyik legeredményesebb ragadozója. Ehhez nagyban hozzájárul, hogy képes a pszi egy vad, kiforratlan változatát használni. Arasznyi karmai, és késszerű agyarai áthatolnak a legtöbb páncélon, ebből a szakértők arra következtetnek, hogy a termonukleáris robbanás a hópárduc testében valamiféle vadmágikus mutációt eredményezett. Mondjuk, majdnem mindegy, hogy miképpen öl, ha téged szemel ki áldozatául. Vagy menekülj, vagy akár már meg is rendelheted a koporsódat. Mindenesetre impozáns látvány lenne egy ilyenen belovagolni Alanorba... |
SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY) Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.] |
ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL)A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll. |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik. |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány. |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY)Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
| KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
| FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
| Erő: | 13 (18) | Szint: | 8 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 12 (14) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (17) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
| Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 151/56 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
| Szerencse: | 13 (18) | Varázspont: | 74/74 | Pénz: | 55 arany | Kép. pont: | 7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6 | dobófegyverek: | 6 (+1) | ||
| 46,100 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 (+1) |
| 4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. teológia: | 1 |
| 7. harcművészetek: | 1 | 8. vadászat: | 1 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat. |
| 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
| 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új. |
| Összsúly: 60.64 kg | Megterheltség: 63% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | antilopbőr (#48) | 4 | bumeráng (#249) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
| 1 | lapockacsont (#33) | 4 | mandibulapenge (#125) | 1 | vapár ág (#110) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 55 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 6 | drótszőr (#37) | |||
| 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | madártoll (#112) | |||
| 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | varányszem (#30) | 50 | víz (#27) | |||
| 1 | vizestömlő (#3) | |||||||
| 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
| 97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|