Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 9. 9h:11' EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD 1142. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kt 39 | elkészíted a 39. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 1 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vízionár nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a vízionár bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A vízionár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ea 160 1 | eladod a 160. tárgyat 1 |
ea 174 1 | eladod a 174. tárgyat 1 |
ea 1526 1 | eladod az 1526. tárgyat 1 |
ea 48 1 | eladod a 48. tárgyat 1 |
ea 104 1 | eladod a 104. tárgyat 1 |
ea 14 6 | eladod a 14. tárgyat 6 |
ve 315 1 | megveszed a 315. tárgyat 1 |
ve 396 6 | megveszed a 396. tárgyat 6 |
ve 179 1 | megveszed a 179. tárgyat 1 |
ve 21 1 | megveszed a 21. tárgyat 1 |
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
ve 233 1 | megveszed a 233. tárgyat 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gorombilla jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csorba csatabárdot, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
SZERENCSE Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít. |
OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY) Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (gnómoknál 15-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod. |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 9 (15) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 9 (15) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 (23) | Életpont: | 238/235 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 13 (21) | Varázspont: | 169/4 | Pénz: | 9515 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 6/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 3 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
71,59 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. taumaturgia: | 1 |
7. zene: | 1 (+1) | 8. pszi: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 (+1) |
10. vadászat: | 1 | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
Összsúly: 51.49 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
72 | arany (#50) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | Mallon botja (#1526) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | vassisak (#160) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | furulya (#233) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | optiri agysisak (#315) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
5 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vízionár szem (#102) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|