Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 6. 12h:01' EZ A 172. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD 173. játékheted kezdete: szept. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 2 | mozogsz keletre |
im | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [87,62] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi yeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a dombi yeti bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [88,63] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted az epokitféreg testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted az epokitféreg testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner nukleáris cickány trófeát, és kiszedsz egy epokitféreg trófeát. 1081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [90,61] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor! Eme nekrofun tövében alakult meg a Drow Közös Tudat! Tanthalas " Találsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hu 96 89 410 | hulladék: 96 89 410 |
hu 237 714 278 | hulladék: 237 714 278 |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél.
pbe 3000 2218 | beraksz a bankba 3000 aranyat a 2218. kalandozónak |
bb 434 | beraksz a bankba a 434. tárgyat |
be 697 | bemész a 697. épületbe |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Látsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
a 248 2218 1 | átadod a 248. tárgyat a 2218. kalandozónak (1 darabot) |
a 383 2218 1 | átadod a 383. tárgyat a 2218. kalandozónak (1 darabot) |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY) Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel. |
RAGASZTÓ (83. TÁRGY) A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó. |
Erő: | 20 (28) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 283/278 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (17) | Varázspont: | 180/65 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 76/34 | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10/18 | vágófegyverek: | 4/42 (+16%) | ütőfegyverek: | 16/77 (+14%) |
dobófegyverek: | 13/72 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (240%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,57 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 90,61 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/95 | 2. nyomkövetés: | 17/64 (+5%) | 3. mászás: | 5/51 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 8/39 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 8/4 |
7. titkosírás: | 1/56 | 8. felderítés: | 1/53 | 9. szörnyidomítás: | 2/54 |
10. teológia: | 10/55 (+17%) | 11. taumaturgia: | 11/94 (+19%) | 12. versengés: | 3/51 |
13. zene: | 4/76 | 14. szörnyismeret: | 7/79 (+22%) | 15. pszi: | 12/47 (+7%) |
16. zárnyitás: | 6/25 | 17. vadászat: | 5/24 | 18. bányászat: | 28/20 |
19. főzés: | 1/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Batulandazor (#4118), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 291 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2520 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bányászcsákány (#434) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kígyóbőr öv (#410) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
3 | óndarab (#85) | 5 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
1 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | tankány karom (#237) | |||
8 | tinta (#101) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 5 | víz (#27) | |||
1 | pszi kő (#248) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | ragasztó (#83) |