78. forduló, 80. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 23. 9h:31'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,101] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

hu 1735 329 89 hulladék: 1735 329 89
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Brod buzogányát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

hu 295 75 40 hulladék: 295 75 40
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

hu 186 183 1137 hulladék: 186 183 1137
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Utad során felfedezel egy csodák kútját.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászcéh (758. épület.). Egyszercsak megpillantod Törpilla táborát. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 231.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1170 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 fejvadász medál. (ld. enc.)]
A gnóm azt mondja, talán akad még némi munka, bár kissé bizonytalannak tűnik. Kósza híresztelések szerint a rend vezetője (akit még nem sikerült kézrekeríteni), egy Lord Veurat nevű kalandozó visszatért a lerombolt rendházba. Egyelőre még nem ellenőrizték az információt, de talán érdemes lenne utánanézned. Megmondja, hol találhatod meg ezt az épületet.

1 2 3 4
6 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 187. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 27, délre 63 mérföldre található.

Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[99,81] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 Brod buzogányát 50 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 elit csatavértet 30 aranyért, 1 kis vaskulcsot 3 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért, 26 varkaudar pálinkát 572 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [20 pontot használtál fel, van még 206.]

ve 23 200 megveszed a 23. tárgyat 200
Vásároltál 200 mérgezett tüskét. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 2 6 5 mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[110,101] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [109,101] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az emberevő bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 442 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [108,102] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a vadtroll jobb karját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezel egy törpe bányát. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fémbontó szójer. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a fémbontó szójer jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. (ld. enc.) 810 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 176.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[107,102] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy troll ritualista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 939 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [107,103] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát.


(Továbbmész...) [108,103] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Látsz egy vaskohót.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 146.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szárnyas koponya. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször eltalálod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mallon botjával többször eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] egy szárnyas koponyat pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Iszonyatos fájdalomhullám. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas koponya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mallon botjával többször eltalálod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas koponya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +115 életerő.)
Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szárnyas koponya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. A szárnyas koponya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mallon botjával párszor keményen megütöd a szárnyas koponya bőrszárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
[25 pontot használtál fel, van még 116.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 113.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [110 pontot használtál fel, van még 3.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 6, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját töm magába a szőrös azuka. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY)
A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga!

FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod...

TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY)
Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt!

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 81. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 79. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 24 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 253/132 Jellem: jó (183) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 334/23 Pénz: 12339 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 35/2 Pszi pont: 6/5 EFejl: 21
Eddig összesen 479 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3976 TP-t kaptál. Jelenleg 186852 TP-d van. A következő szinthez még 73148 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Vérmes Amazon, Brod. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 26083 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 21/15 (+9%) lőfegyverek: 19/94 (+15%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 2. nyomkövetés: 15/2 (+20%) 3. mászás: 1/45
4. csapdakészítés: 7/24 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 7/37 9. szörnyidomítás: 1/59
10. teológia: 4/52 (+8%) 11. taumaturgia: 11/36 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/2
13. szörnyismeret: 6/14 14. pszi: 1/84 15. vadászat: 1/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 521 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Brod buzogánya (#1735) 1 bronzpajzs (#89) 1 csontpálca (#329)
1 elit csatavért (#295) 1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 kis vaskulcs (#40) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 rézkulcs (#75) 2 varkaudar csont (#1113) 26 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
334 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 fejvadász medál (#1734)
4 kaja (#2) 177 mérgezett tüske (#23) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,102) troll ritualista (#365), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(107,103) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435), fémbontó szójer (#150)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), szárnyas koponya (#7125)
(109,101) mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, emberevő (#119)
(110,101) művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek