78. forduló, 80. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 26. 9h:17'
EZ A 121. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
122. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,25] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 4 tudatpontot, és 12000 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 218.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

fgy 30 20 1 felt. gyógyítás 30 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 203.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[58,26] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor egyik lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 472 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 aranyló ugarhéjat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [58,27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kérődző etra testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog (ld. enc.). Elhajítod a vacak dombi yeti trófeát, és kiszedsz egy kérődző etra trófeát. 1 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip puha testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy tűzrakó helyet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [59,28] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy Pszinapszis. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Pszinapszis fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Pszinapszis ködlő zsumókját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 TU.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Pszinapszis fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Pszinapszis fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a Pszinapszis lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 TU.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 155.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[60,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 17 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a trikornis testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trikornis jobb oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a trikornis testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) 909 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner karmos tankány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku légiós trófeát. 1 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+15 életerő.)

(Továbbmész...) [61,27] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy oltár van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,26] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy amniosz-fát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy manaelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[38 pontot használtál fel, van még 117.]

szm 92 megölöd a 92. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a púpos burástya csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

[0 pontot használtál fel, van még 117.]

fog 92 219 elfogod a 92. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Folyton fon, pedig nincs szála,
Nem főz, de övé a kályha,
Koldul, pedig nincs hiánya.
[5 pontot használtál fel, van még 112.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[61,25] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen púpos burástya nyomokra bukkansz! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [61,24] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt erődítményt. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) A Pusztulás Sírjainak bejáratánál egy sunyi figura ácsorog. Úgy tűnik épp vár valakire, és nagyon türelmetlennek látszik. Fekete köpenyt visel, amit egészen az arcába húzott. Semmi jót nem nézel ki belőle. Már-már tovább indulnál, mikor észrevesz, és egyenesen feléd int. Kíváncsian közelebb mész hozzá.
- Figyelj csak ide, barátom! Akarsz keresni egy kis pénzt, semmi munkával? - suttogja, miközben alattomosan körbesandít. Bizonytalanul bólintasz. - Mindjárt gondoltam! Nos, van innen nem is olyan messzire egy szekértábor. Rendszeresen indulnak onnan karavánok keletre, talán már jártál ott. Nos, az információim szerint a következő karaván egy nagyobb szállítmány wargpini vörösborral indul egyenest Alanorba! Igen, igen a Csatornán keresztül, de ez most nem fontos. Úgy döntöttünk pár haverral (pont ilyen belevaló szerencsevadászok ők is, mint te vagy én), szóval úgy döntöttünk, megcsípjük ezt a szállítmányt. Nos, benne vagy a mókában?
Egyelőre nem mondasz se igent, se nemet, ehelyett inkább alaposan kifaggatod a fickót. Elmondja, hogy Koholado Bugar a neve, és nem csak téged, de még pár hasonszőrű barátodat is elvár majd a megadott helyre. Napnyugta után ő maga is ott lesz, és részt vesz majd az akcióban. Bár nem mondja meg, hogy pontosan hogyan is képzelte azt a bizonyos "megcsípést", azért vannak elképzeléseid róla. Elköszönsz, és otthagyod a köpönyeges figurát. [Figyelem! A kaland teljesítéséért gonoszságpont jár, ha a jellemed nem elég sötét, nem füllik a fogad a mókához.] (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 100.]

be 489 bemész a 489. épületbe
Belépsz a temető kapuján. Micsoda borzalmas hely! [5 pontot használtál fel, van még 95.]

id 92 50 idomítod a 92. szörnyet 50 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 3 22 fejleszted a 3. tulajdonságodat 22 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY)
Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését.

TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY)
Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül.

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 79. fordulód.

Erő: 24 Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 110 cm
IQ: 18 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 17 Életpont: 225/91 Jellem: gonosz (30) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 91/13 Pénz: 600 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 24/1
Eddig összesen 567 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 492 TP-t kaptál. Jelenleg 171 443 TP-d van. A következő szinthez még 8 557 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, ryuku légiós, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6/98 ütőfegyverek: 22/75 (+19%) lőfegyverek: *19/101 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
100,81 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/75 (+11%) 2. nyomkövetés: 18/59 (+18%) 3. mászás: 5/36 (+11%)
4. csapdakészítés: 8/40 (+10%) 5. csapdaészlelés: 2/73 6. gyógyítás: 12/44 (+22%)
7. titkosírás: 2/24 8. felderítés: 2/91 (+7%) 9. szörnyidomítás: 2/3
10. teológia: 5/10 (+9%) 11. taumaturgia: 9/1 12. versengés: 2/95
13. zene: 1/33 14. szörnyismeret: 8/85 (+33%) 15. zárnyitás: 7/66
16. vadászat: 3/11 17. bányászat: 18/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), xirnox (#122)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) (2,15)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 81.67 kg Megterheltség: 140%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 1 madártoll (#112)
14 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 etra hályog (#712)
3 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 2 pirkit (#153) 1 tankány karom (#237)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

57 58 59 60 61 62
23
24
25
26
27
28
29
(58,26) manifesztátor (#124), grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár
(58,27) kérődző etra (#368), mély kút (#93), Tharr oltár, 42. jellempróba, topránypolip (#86)
(59,25) az 54. labirintus bejárata, piromenyét (#99)
(59,28) Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, 21. jellempróba, Pszinapszis (#974)
(60,28) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, trikornisok (#104), ryuku légiós (#361)
(61,24) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland
(61,25) púpos burástyák (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, Thargodan tábor (#588), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(61,26) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 46. jellempróba, phua-kúp (#372), oltár, Sheran rúnaköve, 255. jellempróba, manaelementál (#290), púpos burástya (#92)
(61,27) Sheran rúnaköve, oltár, 25. jellempróba, karmos tankány (#137)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.01.26 09:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 45 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kihívás tornya -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek