Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 10. 15h:02' EZ A 1151. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD 1152. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
sze 73 | elengeded a 73. szörnyet |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
kno 20 5 | képesség-növelés 20 |
ve 507 1 | megveszed az 507. tárgyat 1 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork bérgyilász testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [138,61] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a smaragdgólem bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 228 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Pikoló bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Pikoló bal szárnyát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Pikoló borzalmas agyarát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a Pikoló! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fülemüle síp (ld. enc.). 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [137,61] Az erdőt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zanthia egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bandita bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bandita nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a bandita jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [139,61] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [140,61] Folytatod sétádat a házak közt. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. Felfedeztél egy főutcát. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Van itt egy vegyesbolt (842. épület.).
Eladsz 2 mocsári penkét 2 aranyért.
[36 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 14 VP-t.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szigonnyal eltalálod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KRUGROG MAMA TERÍTŐJE (507. TÁRGY) Krugrog mama legendás ork bandavezér volt, még a Namír háborúk előtti időkben. Az általa vezetett csapat több mint 29 évig működött sikeresen, köszönhette ezt elsősorban annak, hogy képesek voltak a leglehetetlenebb helyeken is elrejtőzni: sivatagokban, hegyek tetején, bűzös mocsarakban. Persze rögtön felvetődik a kérdés, hogyan tudtak ilyen helyeken az orkok megélni? A válasz alighanem Krugrog mama terítőjében keresendő. Ha megterítenek vele egy asztalt, az azonnal tele lesz étellel, itallal. Asztal híján te legfeljebb a földre terítheted le a H 507 paranccsal, melynek eredményeképp azonnal kapsz három kaját és öt korty vizet. A terítőt egy körben egyszer használhatod. |
MUTÁNS (9. FAJ) A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni. |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 16 (24) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 16 (26) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 457/201 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 28 (39) | Varázspont: | 365/365 | Pénz: | 22492 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 20/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2 (+2) | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | * 20 |
dobófegyverek: | 18 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,61 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 5 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 30 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 6 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 10 | 15. szörnyismeret: | 6 |
16. pszi: | 3 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 2 | 20. úszás: | 6 (+5) | 21. főzés: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
490 | arany (#50) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
1 | halcsont (#390) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | Krugrog terítője (#507) | 19 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | spiritusz (#170) |
136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|