Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 18. 9h:15' EZ A 1398. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 1399. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4443 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a troll bányász nyakát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a troll bányász testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Elhajolsz a troll bányász ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a troll bányász jobb lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a troll bányász jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. A troll bányász egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-13 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 üllő (ld. enc.), 1 kaja és 1 szeksztáns. 3 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
* 1. KP: kf 1570 1728 722 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat az 1728. tárggyal a 722. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 182 243 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
* 3. KP: hh 745 1099 1101 | használod a 745. tárgyat az 1099. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 4. KP: hh 841 1546 1419 | használod a 841. tárgyat az 1546. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 5. KP: hh 1225 1154 0 | használod az 1225. tárgyat az 1154. tárgyat |
kf 1568 848 | kézbeveszed/felveszed az 1568. tárgyat a 848. tárggyal |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
t 991 1 | támadod Leah híveit |
t 992 1 | támadod Dornodon híveit |
t 987 1 | támadod Chara-din híveit |
bb 2331 20 | beraksz a bankba a 2331. tárgyat (20 darabot) |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 569 84 | használod az 569. tárgyat |
kb 2367 30 | kiveszel a bankból a 2367. tárgyat (30 darabot) |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
kf 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1347. tárgyat |
vv 243 | elmormolod a 243. varázslatot |
kf 722 1565 | kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat az 1565. tárggyal |
hu 1345 | hulladék: 1345 |
fog 779 219 | elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal |
ek 7 4 10 | t. energia kisütése: 7 4 10 |
v 84 779 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
181 | 182 | 183 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél.
be 833 209 139 | bemész a 833. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az ork bérgyilász. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ve 245 | megveszed a 245. tárgyat |
ve 1343 | megveszed az 1343. tárgyat |
ve 1344 | megveszed az 1344. tárgyat |
ve 1349 | megveszed az 1349. tárgyat |
ve 470 20 | megveszed a 470. tárgyat 20 |
ve 471 20 | megveszed a 471. tárgyat 20 |
ve 472 20 | megveszed a 472. tárgyat 20 |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a roguena testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a roguena malacfejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 109 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 30 aranyat. 2 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [181,97] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 vasérc és 2 arany. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír jobb karját. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [180,98] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Chaotic Sunstroke lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sebesült troll bányász. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+651 varázspont.)
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal megvagdalod a troll bányász bal lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a troll bányász bal oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Elhajolsz a troll bányász ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal megvagdalod a troll bányász testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a troll bányász nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Elhajolsz a troll bányász ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! A troll bányász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 üllő. 3 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált hókutya testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya jobb lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hókutya nyakörv. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a bolyongó lidérc jobb karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 4 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
vv 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester jobb oldalát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a zombi mester jobb vállát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 2 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [181,100] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy asztrális vortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy csillezsálya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy kazmár van. Északra egy elhagyott bánya van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 38 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya fejét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az animált hókutya testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod az animált hókutya jobb lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az animált hókutya jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a mammut zombi testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-10 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 99 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a mammut zombi jobb hátsó lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-10 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 87 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 537, gyógyulás: 0, összesen: -537 ÉP}
(Továbbmész...) [182,100] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hordóagyú mameluk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a hordóagyú mameluk farkát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 24 aranyat. 2 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
m 3 5 7 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a troll bányász bal oldalát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a troll bányász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. A troll bányász egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). Véres nyál csordul ki a troll bányász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kaja, 1 szeksztáns és 1 bunkó. 2 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a quwarg szellem testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg szellem jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 4 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 286, gyógyulás: 0, összesen: -286 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a bolyongó lidérc jobb karját. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Szerencsére nem öregszel. Sárkányölő karddal megvagdalod a bolyongó lidérc jobb oldalát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 4 857 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 180, gyógyulás: 0, összesen: -180 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 40 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [182,102] A dombság átmegy hegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy csillezsálya van. Északra egy mély szakadék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion jobb lábát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az ekharion testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 39 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester nyakát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-3 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a zombi mester jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 2 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [181,101] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy kazmár van. Északra egy Dornodon oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő hegyi góliát mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát fejét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi góliát bokáját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 15 aranyat. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}
Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi bal első lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a mammut zombi testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-10 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 83 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal végigvagdosod a mammut zombi testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a mammut zombi jobb első lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-10 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 102 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 501, gyógyulás: 0, összesen: -501 ÉP}
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal megvagdalod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 29 aranyat. 2 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
v 198 180 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
[180,89] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy móricserjét. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy szent tölgyfa van. Északra egy kristálypalota van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya fejét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az animált hókutya élőholt csontjait. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod az animált hókutya bal oldalát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 111 életpontot sebeztél. Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv. 5 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal végigvagdosod a csontgólem fejét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csontgólem testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontgólem testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a csontgólem jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 295, gyógyulás: 0, összesen: -295 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal végigvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
szk 92 | keresed a 92. szörnyet |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 1559 1158 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1158. tárggyal az 1347. tárgyat |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 4 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (4 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 101 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 2 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
ÜLLŐ (1103. TÁRGY) Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható. [Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.] |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges. |
SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 <idézendő szörny száma> paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár! |
VÉKONY RYUKU KULCS (1343. TÁRGY) Ez a hosszú, de ugyanakkor erős vaskulcs a ryuku zárak bonyolult mechanizmusát hivatott feloldani. Fontos szerepet kapnak a rajta levő apró, felületi egyenetlenségek, amelyek sajnos könnyen megsérülhetnek - főleg ha a hátizsákodban tartod, ahol mindenféle szörny támadásainak ki van téve. A kulcs nem mágikus, így nem kell varázsszó ahhoz, hogy egy-egy ajtó kinyitása után megtarthasd. |
MOA KÁRTYA (1349. TÁRGY) A moa kártya aprólékosan elkészített, számodra érthetetlen funkciójú szerkezet. Valójában egy hosszúkás, négyoldalú lap, melynek felületén - valamilyen rendszert követve - hajszálrepedések sorakoznak, és fények villognak. Értékesnek tűnik, bár egyelőre tipped sincs, mire használhatnád. |
Erő: | 9 (31) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 18 (49) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 14 (21) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/469 év |
Egészség: | 10 (19) | Életpont: | 763/600 | Jellem: | jó (106) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (54) | Varázspont: | 783/5 | Pénz: | 79004 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 63/4 | Pszi pont: | 221/270 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | vágófegyverek: | 33/40 (+34%) | lőfegyverek: | 26/64 |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -29.); ében nyílvessző (#848) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
180,89 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 88, 82, 85, 93, 84, 83, 89, 92, 91, 87, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 844 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/93 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 11/10 (+56%) | 3. mászás: | 16/89 |
4. csapdakészítés: | 11/23 | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 7/22 |
7. titkosírás: | 3/60 | 8. felderítés: | 11/70 | 9. szörnyidomítás: | 4/89 |
10. teológia: | 4/41 (+22%) | 11. taumaturgia: | 66/83 (+1666%) | 12. szerencsejáték: | 11/7 |
13. versengés: | 7/87 | 14. zene: | 20/42 (+21%) | 15. szörnyismeret: | 10/32 (+25%) |
16. pszi: | 21/96 (+1%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 7/42 (+104%) |
19. vitalitás: | 7/5 (+17%) | 20. bányászat: | 15/82 (+110%) | 21. úszás: | 9/30 |
22. főzés: | 7/95 (+20%) | 23. csapatmunka: | 2/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kígyóbőr övet (#410) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), élőholt quwarg (#202), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089), massza (#217), tüskés harci gromak (#156), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
lidércúr (#252), élőholt hadúr (#371), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve) |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
67, 68, 72, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 121, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 13, 20, 30, 34, 35, 38, 42, 44, 47, 49. |
Kész: 40, 41, 43, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 279 (limit: 1375), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28747. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 12, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 266. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 9, pontszámod: 108. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 949 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 4 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 14 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
697 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
46 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | varázskő (#305) | 20 | vortexvessző (#2331) | 1 | Martian tekercse (#569) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
39 | bomló esszencia (#2367) | 1 | bunkó (#5) | 1 | éjkő (#2369) | |||
2 | hókutya nyakörv (#1077) | 36 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | moa kártya (#1349) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 2 | szeksztáns (#32) | 2 | üllő (#1103) | |||
4 | vasérc (#152) | 1 | vékony ryuku kulcs (#1343) | 12 | víz (#27) |
179 | 180 | 181 | |
88 | |
|
|
89 | |
|
|
90 | |
|
|