77. forduló, 79. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 25. 17h:31'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 200 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,36] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+106 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+19 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 3. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 202.]

hh 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 201.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 200.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy drakolich az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (22 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a drakolich bal hátsó lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a drakolich bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a drakolich fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a drakolich csontos vázát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner élőholt quwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes drakolich trófeát. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 185.]

vik 7 merészség kalandozókra: 7
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb kalandozókat is meg mersz támadni. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 7. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

vi 7 4 35 viselkedésed: 7 4 35
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk tüske (ld. enc.). Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a sírlidérc testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad az élőholt mágus fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak, egy sallank nyíl (ld. enc.) és 6 nyílvessző. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 mozogsz délkeletre
[132,37] Dombos terepre érkeztél. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Thar'dan. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [9 pontot használtál fel, van még 156.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy kétfejű troll! (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kétfejű troll bal vállát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a kétfejű troll bal vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 7 életpontot sebeztél. A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kétfejű troll bal vállát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a kétfejű troll testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 185, gyógyulás: 31, összesen: -154 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [7 pontot használtál fel, van még 149.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[131,36] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Látsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a karmos tankány bal első lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy ezüst morfmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy kígyóbőr övet, egy mind. jádekövét, egy nefil-rin medált, egy párducbőr övtáskát, egy q. pusztító medált, egy réz végzetmedált, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy bo'adhun lidérc trófea, egy jégtörő trófea és egy lidércóriás trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Zúzmara. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[8 pontot használtál fel, van még 141.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy ezoterikus mardel (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Kitátod a szádat, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. A gyilkos pszi sugarak hatására elvesztetted a közelmúlt tapasztalatát! (-4908 TP.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 5 életpontot sebeztél. Előremozdulva, az ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ezoterikus mardel jobb vállát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 4 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 108, gyógyulás: 29, összesen: -79 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [7 pontot használtál fel, van még 134.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[130,35] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Pterois volitans irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [129,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 20, gyógyulás: 8, összesen: -12 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,33] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 9 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 92 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 93 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 227, gyógyulás: 24, összesen: -203 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [59 pontot használtál fel, van még 75.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[127,32] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,31] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[16 pontot használtál fel, van még 59.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy khór darázs!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a khór darázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs bal szárnyát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Agyartőrrel kicsit megsebzed a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 84, gyógyulás: 22, összesen: -62 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb khór darázs támad meg.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a khór darázs jobb középső lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megkarcolod a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A khór darázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 95, gyógyulás: 24, összesen: -71 ÉP}

Találsz nála 8 ugh mérget. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (Nincs mibe rakni 7 ugh mérget.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy lajhárlord!

Tüzet köpsz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lajhárlord bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a lajhárlord szőrcsomós testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 88, gyógyulás: 11, összesen: -77 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 54.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[125,31] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ababo. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,31] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Látsz egy mínosz-kúpot. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Aiby 'eem Yxté lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,31] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a nukleáris cickány bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 29.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-53 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 138 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 25, 11.
Eleged van az állandó ugrálásból és trenírozásból, ma valami mondvacsinált ok segítségével kihúzod magad a kiképzés alól és lazsálsz egy kicsit. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY)
Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY)
Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort...

MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY)
A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hűséges követője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (46). Ez a 78. fordulód.

Erő: 28 (44) Szint: 22 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (30) Támadás: 37 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 16 (24) Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 27 (35) Életpont: 500/216 Jellem: jó (121) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (36) Varázspont: 389/1 Pénz: 88916 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/5 Pszi pont: 60/41
Eddig összesen 1360 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 663 TP-t kaptál. Jelenleg 887 618 TP-d van. A következő szinthez még 112 382 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, drakolich, áeratikus hasnyák. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/15 (+34%) szúrófegyverek: 22/39 (+20%) ütőfegyverek: 23/9 (+4%)
lőfegyverek: 23/35 (+17%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
123,31 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/109 2. nyomkövetés: 9/92 (+7%) 3. mászás: 3/37
4. csapdakészítés: 5/24 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 39/47
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 6/40 (+10%) 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 14/2 (+9%) 11. taumaturgia: 20/29 (+11%) 12. versengés: 3/99 (+8%)
13. harcművészetek: 5/10 14. zene: 2/25 15. szörnyismeret: 1/18
16. pszi: 7/9 (+6%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 5/23
19. bányászat: 4/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 25 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 53, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 922, az összesen kapott pontszám: 204225. (összesen ölhető: 1026 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3922 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 nyílvessző (#108) 16 rézgolyó (#343) 2 tudás gyöngye (#522)
2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
118 arany (#50) 10 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
9 kaktusztüske (#114) 1 kerek kő (#19) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
2 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72) 1 sallank nyíl (#129)
1 tankány karom (#237) 10 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133
30
31
32
33
34
35
36
37
38
(123,31) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202), nukleáris cickány (#155)
(124,31) mínosz-kúp (#178), oltár, barátság szent tüze (#484), 29. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(125,31) 38. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár
(126,31) khór darázs (#348), lajhárlord (#757)
(127,32) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), pattanóböde (#145)
(128,33) quwarg királynő (#153), Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, vortexmágus (#418)
(129,34) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, ezoterikus mardel (#184)
(130,35) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(131,36) drakolich (#760), zombi (#49), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), karmos tankány (#137), Zúzmara (1757. kalandozó), ezoterikus mardel (#184)
(132,37) pattanóbödék (#145), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, kétfejű troll (#163)

Üzenet küldése a karakternek