Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 12. 9h:09' EZ A 123. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 124. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a sírlidérc bal karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
be 33 | bemész a 33. titkos labirintusba |
lm 2 | mozogsz 2 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 12 1 | kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 3 4 5 | mozogsz 3 4 5 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi foszladozó testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 6 | mozogsz 6 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi rotható húsát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kf 8 1 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 6 | felt. fegyverváltás: 6 |
lm 10 1 | mozogsz 10 1 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szőrös pók testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az emberevő bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az autentikus vámpír testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc bal karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a láplidérc testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 11 életpontot vesztettél. A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a láplidérc jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [72,13] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Baltás Bödön, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő fejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az emberevő bal lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 8 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval megütöd az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az emberevő jobb lábát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [72,14] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az emberevő jobb karját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az emberevő jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 9 életpontot vesztettél. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke jobb első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 18 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a hegyi rák kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi rák testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a hegyi rák bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 3.]
be 551 | bemész az 551. épületbe |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
szk 350 | keresed a 350. szörnyet |
f 123 153 | kísérletezel a 123. tárggyal a 153. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
VASKULCS (183. TÁRGY) Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni. |
SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki. |
Erő: | 13 (18) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 13 (16) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 102/102 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 259/137 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 142/2 | Pénz: | 401 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 30/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3/10 (+22%) | vágófegyverek: | 9/90 (+20%) | ütőfegyverek: | *22/100 (+7%) |
lőfegyverek: | 21/6 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/85 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 16/5 (+9%) | 3. mászás: | 2/74 |
4. csapdakészítés: | 7/88 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/12 (+112%) | 6. gyógyítás: | 32/51 |
7. titkosírás: | 2/2 | 8. felderítés: | 2/40 | 9. teológia: | 3/81 |
10. taumaturgia: | 2/15 (+12%) | 11. szörnyismeret: | 5/32 (+20%) | 12. vadászat: | 6/46 |
13. bányászat: | 6/94 (+68%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve) |
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 27, 29, 30, 33. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 266 (limit: 1500), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27365. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 46 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1547 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | |
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | rézgolyó (#343) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | esszenciakristály (#350) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
7 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 2 | * | Tharr Keresztje (#287) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
2 | Eldaran karkötője (#373) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 10] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 4 | + | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 5 | fáklya (#36) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 7 | kaja (#2) | 2 | keg gomba (#1615) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
3 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | acélpengőke (#231) | 5 | álompor (#396) | 9 | aurach fog (#657) | |||
4 | bordacsont (#16) | 15 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 3 | dorony tüdő (#212) | 36 | drótszőr (#37) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 4 | ezüstdarab (#326) | 6 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | grákóbőr (#41) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
133 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 60 | pirkit (#153) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | 6 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rákpáncél (#97) | 5 | rézdarab (#70) | 17 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 3 | smirglilevél (#29) | 34 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
3 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 31 | vasérc (#152) | |||
3 | vízionár szem (#102) | 4 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 79.09 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 12 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rákpáncél (#97) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vaskulcs (#183) |
71 | 72 | 73 | 74 | |
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|
16 | |
|
|
|